דירות למכירה בתל נורדאו

בית צמוד קרקע למכירה בתל נאנדואה, עיירה קטנה בצפון מזרח העיר, ממוקם על מגרש בפאתי תל נאודה, רק כמה מאות מטרים מהכביש הראשי. הבית צמוד לבניין דירות בן שני חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה, והמשפחה צמודה לנכס בשטח עצמם. הקו הראשון, עם 335 מ"ר חזית ים, נבנה תמורת 6.8 מיליון שקל, השני עבור 280 מ"ר עבור 2.5 מיליון שקל. הבית ממוקם על מגרש בפאתי תל נאודה, כמה מאות מטרים מהכביש הראשי.

למשרדי הנדל"ן מגוון רחב של נכסים למכירה בתל נאדה והסביבה. בלעדי מציעה מגוון דירות, כמו דירות שניים, שלושה, ארבעה וחמישה חדרים.

בית זה עם 7 חדרי שינה כולל 7 חדרים, הממוקמים ישירות על הים ומציעים נופים של חוף תל נאדה והים התיכון, כמו גם גינה פרטית.

המגרש

הוא 550 מ"ר, עם בנייה – בשטח של 2,500 מ"ר, והוא בנוי עם 280 מ"ר, במחיר של 3.7 מיליון ש"ח. דירה עם חדר שינה אחד עם 2.5 חדרי אמבטיה, בית פרטי וגן פרטי נבנתה על מגרש של 300 מ"ר. הוא בנוי באותו אזור כמו שני הבתים האחרים, בסגנון אדריכלי דומה, אך עם 2 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן