דירות למכירה ללא תיווך

מחלקת נדל"ן מקוונת חדשה שמתארחת אצל משקיעים מנוסים במיריל יכולה לעזור לך ללמוד כיצד לרכוש נדל"ן טוב ולמצוא הצלחה בנדל"ן. גלה מדוע אתה רוצה למכור את הנכס שלך במקום למכור אותו לסוכן. זה על מכירת הבית שלך ללא סוכן וללמוד כיצד בתים נמכרים כבעלים ואיך הם עובדים.

כשאתה שוכר סוכן נדל"ן מסחרי

כדי למכור את הנכס שלך, בצע את בדיקת הנאותות שלך וודא ששכרת את האדם הנכון. לסוכן נדל"ן מסחרי מנוסה רשת מקצועית מבוססת היטב של משקיעים אחרים וצדדים שלישיים העשויים להיות מעוניינים לרכוש נדל"ן מסחרי באופן מיידי.

בנוסף לסוכן נדל"ן

יזמים ומפתחים הם חברים טובים אם אתה משקיע המחפש הצעה חיובית. אם אתם מעוניינים בכל סוג של השקעה בנדל"ן ומחפשים עסק נדל"ן, אנו ממליצים לכם לבנות רשת. עיין במדריך שלנו לאזורים ממוקדים למשקיעים המחפשים שווקים חמים ומבצעים, כמו גם מדריך לפתיחת עסקת נדל"ן בשוק ורשימת הנכסים המסחריים הטובים ביותר באזור שלך.

טריק שיעזור לכם להפחית את הסיכון להימכר בלי לפנות לסוכן נדל"ן או לקבל תשלום על ידי "סוכן נדל"ן" בשוגג על מנת להדריך קונים. זה יכול לעזור לזרוע זרעים של מוכרים פוטנציאליים הפונים לסוכני נדל"ן ומוכרים ללא קשר.

זכור כי סוכני נדל"ן מחפשים אותך באופן פעיל לעבור דירה ולרשום אותך, אז צפה מהם שיחות קרות שמנסים לגרום לך להיות רשומים לביתך. המשמעות היא שעל סוכן הנדל"ן שמוכר את הנכס שלך לנקוט בכל הצעדים החוקיים כדי למצוא קונה.

אם קונה יוצר קשר ישירות עם סוכן נדל"ן, יש לו סיכוי טוב יותר למצוא אותך מאשר אם אתה מפרסם בנכסים מסחריים או פונה לסוכן.

לקרייגסליסט

למשל, יש קטגוריה מיוחדת לנכסים למכירה, אך אין לה מדור נדל"ן ספציפי וללא דפי משנה. ישנן קטגוריות מיוחדות ל"מכירת נכסים ", אך מבקרים באתר מחפשים אחר נכסים המוצעים על ידי בעלים או מתווכים. מוכרי FSBO יכולים לפרסם ב- Zillow, שם 79% מהקונים טוענים שהם מחפשים, וזה כולל דפים המוקדשים רק לנכסים שמוכרים על ידי הבעלים. הנה FSbo של Zillows: האתר מרכז את MLS ואתרי הנדל"ן כדי לאסוף מידע על מה למכירה באזור שלך.

כאן, סוכני נדל"ן עורכים ניתוח מפורט של ביתך, בהתבסס על מכירת נכסים דומים באזורך, כמו גם נתונים אחרים.

בסופו של דבר

רק 11% מהמוכרים מוכרים את ביתם ללא סוכן, ובמקרים מסוימים, גם אם יש לך בעיה עם הקונה שלך, עדיין ייתכן שיהיה לך בעיה עם הסוכן בעת מכירת הבית. אתה יכול לחסוך הרבה זמן וכסף על ידי משא ומתן ישירות עם מוכרים ולא עם סוכני נדל"ן מקומיים. אם אינך משתמש במתווך, עליך לשאת ולתת ישירות עם הקונים הפוטנציאליים שלך.

בשוק הנדל"ן

"שוק" מתייחס לכל נכס למכירה, ו"מכירה על ידי הבעלים "(לרוב מקוצרת FSBO) היא מונח שאתה מכיר, כגון בעל בית שרשום את ביתו. עבור מוכרים, לעומת זאת, לפעמים זה אומר לוותר על סוכן נדל"ן ולמכור בית למכירה על ידי הבעלים.

בשנת 2018

איגוד המתווכים הלאומי דיווח כי בית FSBO הממוצע נמכר תמורת 200,000 $ והבית נמכר לסוכן נדל"ן, כך שעמלה של 3% עושה הבדל מספיק קטן. סוכנים מרוויחים עמלה של 3.6% על מכירת נכס שהם מונים, אך מרבית המכירות של הבעלים מקבלות עד 5% עד 6% ממחיר המכירה הכולל.

אם אתם מתכננים למכור נכס להשקעה באמצעות סוכן נדל"ן ומחפשים אלטרנטיבה לכך שאינו מופיע ברשימתם

עליכם לשקול את אתר FSBO של המוכר. אם ברצונך לקבל גישה ל- MLS אמיתי, תוכל לעשות זאת באמצעות Zillow, אתר הנדל"ן המוביל בעולם עם יותר מ -2.5 מיליון רישומים פעילים. זה פועל – לבעלי נכסים שרוצים למכור באחד מאתרי הנדל"ן המובילים באזור שלהם ורוצים לחלוק רישום מפורט של הנכסים שלהם עם תמונות בעלות מראה מקצועי ותיאור של עמוד מלא.

אתר ספציפי של סוכנות זה מאגר מאגר רישומי נדל"ן ומחבר משתמשים עם סוכני נדל"ן וסוכני שותפים של החברה

Redfin שונה במקצת מהאתרים האחרים ברשימה זו; הוא מציע רק רישומים. במקום זאת, זהו אתר מודעות מסווג בו בעלי נכסים רבים מציגים את הנכסים שלהם למכירה או להשכרה. רישומים מקוונים הפכו לאחת הדרכים הטובות ביותר למצוא נדל"ן מסחרי.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן