דירות למכירה

היה הבעלים הראשון של בית מדהים זה בסגנון חווה אמריקאית שנבנה על ידי עטורת הפרסים פיתוח מבנים NW. חקור את הבית המבודד הזה בלב מרכז העיר סיאטל, רק רחובות מגבעת הקפיטול ונהר קולומביה.

לשכת המפקד מדווחת כי גודל הדירה הממוצע צלל מפסגתו של 2,521 רגל מרובע בשנת 2007 לשפל של 2,392 רגל רבוע בשנת 2010

ומאז קפץ מעלה ומטה, והגיע בשנת 2012 ל -3,843 ריבוע. רגליים. המחיר הממוצע של בית טיפוסי בשנת 1973 הוא 1.5 מיליון דולר, כ -5,000 דולר יותר מהמחיר החציוני של בית בארה"ב כיום, על פי הלשכה לשיכון ופיתוח עירוני. בית טיפוסי עם שני חדרי שינה באפר איסט סייד של ניו יורק מגיע לכמעט מיליון דולר.

למרות שרישום נכס נראה כעת כמו זמן מתאים

קמן ציין כי אי הוודאות הכלכלית הובילה למחסור באנשים שאחרת עשויים לנסות לעבור לבתים יקרים יותר. ברכישת נכס מעבר לים, יש מונח בשוק הדיור האמריקאי שיכול לבלבל את הקונים בבית. שמות מדינות אמריקאיים שקונים זרים שמחפשים את ביתם הבא בארצות הברית אינם מכירים. זה מתסכל כי הם לא יודעים שכסף רציני הוא לא באמת כסף רציני.

כרוכשת נכסים בריטית

אורלנדו היא בית נופש שתוכלו ליהנות ממנו או להשכיר לנופשים אחרים. למשל, בריטים רואים במדינת סאנשיין יעד אטרקטיבי עם מחירי דירות נמוכים בהשוואה לבריטניה. היא לא נמשכת רק בנוף היפה שלה, אלא גם ביוקר המחיה הנמוך ובמיסים הנמוכים שלה.

מגזין פורבס שם אותו לאחרונה לשוק העבודה האמריקני מספר 1

כשהאוניברסיטה היא המעסיקה הגדולה ביותר. באמריקה, הרמן מילר, Steelcase והוורת 'קיבלו אשכולות תעשייתיים באשכול תעשייתי זה. בעיר מספר רב של מלונות איכותיים, מסעדות, מלונות ומרכזי קניות, כמו גם מגוון מסעדות.

במינסוטה מכירות הדירות עלו בחודש יולי ב -8.7% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד, ומכירות השנה לעומת 12.2%. DeSanto מציין כי לראשונה, הרוכשים מהווים יותר ממחצית מכלל רוכשי הדירות החדשים בארה"ב וכמעט שליש מהשוק הכולל.

אם אתה מממן בית בארה"ב

יש סיכוי שההלוואה שלך תיכנס לקטגוריה של 1-4 הלוואות למגורים, ללא קשר למדינה. בתים עירוניים משתנים בגודלם ולרוב נחשבים ליקרים יותר מבתים משותפים, אך חשוב שרכישת בית עירוני תכלול את הקרקע עליה היא נבנית. הם נוטים לתפוס שטח גדול יותר מחדר אמבטיה טיפוסי עם שני, שלושה או ארבעה חדרי שינה, אם כי לעיתים קרובות יש להם חצרות פרטיות.

ניתן לשלם דמי HOA גם בארה"ב, אך בדרך כלל הם נמוכים בהרבה מדמי דירה-הוה ולעתים קרובות כלולים בדמי הדירות. לכן, דמי HoA בדרך כלל נמוכים בהרבה מאלה שגובים הבתים המשותפים.

אם אתם מחפשים מאחז קבוע יותר בבנד, זהו הבית המושלם להתקשר אליו, ולעתים קרובות הוא קרוב למרכז העיר. התמקדו בדיירים שרוצים בית כאשר אנשים חדשים באזור או מתבססים. להיות בית נהדר שתוכלו להשתמש בו למשפחתכם או אפילו כבית קיץ.

הבעיה היחידה היא שהשוק נראה רזה למדי במחיר שג'ורדן מבקשת, עם רק קומץ בתים למכירה באזור.

טוב שיש סוכן מקומי שיש לו מומחיות לתת חוות דעת

כדי לוודא ששווי הנכס נכון, אמר. התפיסה הציבורית עשויה להיות שיש אחוז פשיעה גבוה ובעיות ביטחוניות, ושוכרי מתחמי הדירות הם תנודתיים יותר. אני חושב שאולי יש שיעור פשיעה גבוה יותר, אבל יותר אנשים שוכרים מאשר קונים בית מכיוון שהם מקבלים משכנתא ", אומר דייוויד שרייבר, סוכן נדל"ן המתמחה בנכסים יוקרתיים במרכז העיר.

Homesgofast.com

הוא אתר נדל"ן בינלאומי המושך קונים מרחבי העולם המחפשים נכסים בארה"ב. תוכלו למצוא אלפי נכסים ברחבי אמריקה המפורטים על ידי סוכני נדל"ן, כולל מאות סוכני Zillow, ותוכלו להתאים את בית החלומות שלכם לפי טעמכם, התאם את זה בעצמך, או צור אותו בעצמך כדי לקבל את המידע שאתה מעוניין ומחפש. רבות מהווילות הללו נמצאות בבנייה, רובן הושלמו (אם כי זו שנכללה בסיור זה עדיין בבנייה), ו הבעלים עוברים לגרין מסיבה זו או אחרת.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן