דירות שנמכרו

בהתבסס על יחידות, המכירות עלו רק על המכירות של 1620 מרכז אוונסטון בשנת 2018, וקבעו שיא חדש לבית משפחתי בלואיוויל. מחירי מכירות הדירות עלו בצורה דרמטית, ומכירות המגורים הואצו בשנים האחרונות, כך עולה מנתוני קושמן ואקפילד וממחלקת השיכון והפיתוח העירוני בעיר. המחיר הממוצע של בית שנמכר בסך הכל עלה ב -54% בחמש השנים האחרונות בין השנים 2010 ל 2015, והגיע ל 86,430 $ בשנת 2015.

בסוף ספטמבר מכרה JBG Cos

דירה בסמוך לקניון לבסיסה בפנסילבניה. מורגן נכסים תמורת 509 מיליון דולר, המכירה הקמעונאית השנייה בגודלה בלואיוויל השנה. בינואר, מתחם דירות בגודל 2,500 מ"ר באתר מילספר לשעבר נמכר ביותר מכפליים משנתיים קודם לכן. העסקה, שהושלמה בסוף ספטמבר, הייתה אחת ממכירות הדירות היקרות ביותר בעיר בשנת 2018, על פי קושמן ואקפילד.

המסחר סימן השנה את המכירה הקמעונאית השנייה בגודלה של בתים צמודי קרקע בלואיוויל, על פי קושמן וויקפילד. מעל, מתחם דירות בגודל 2,500 מ"ר באתר מילספר לשעבר נמכר בנובמבר 2020 תמורת 46.8 מיליון דולר.

כידוע

בעל הבית וארבעה בעלי נכסים סמוכים חתמו על חוזה עם העיר המספק הרחבה משמעותית של הדירות, אך מבטיח רק 800 דירות בר השגה. המשא ומתן הממושך בין עיריית אלכסנדריה ליזם מתחם הדירות באתר מילספר לשעבר הוביל לעסקה שדרשה יזמים לספק 800 יחידות דיור מובטח במחיר סביר, וכמעט שולש את מספר הדירות בחלק זה של אלכסנדריה. לדברי האזרחים הוותיקים, הוא זמין לאנשים מעל גיל 55 מאז שנבנה בשנת 1964.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן