דירת גן למכירה

עם רישום מקיף זה, המכיל כרגע לא יותר מ -2 רישומים, קל למצוא דירת גן בקרבתכם במחיר טוב של 2,000 – 3,500 דולר. עם רישום מקיף זה, המכיל כיום לא פחות מ -8 רישומים, יהיה לכם קל למצוא דירת גן במיקום מעולה במחיר של 1,200 – 1.5 מיליון דולר. עם רשימה מלאה זו של דירות גן למכירה, כרגע עם לא פחות מ -6 נכסים.

עם מידע זה על האזור

תוכלו למצוא דירת גן בקרבתכם במחיר טוב של $ 2,000 – $ 3,500 עבור מיקום נהדר עבור $ 1,200 – 1.5 מיליון דולר. עם אזור זה של ארצות הברית, עם לא פחות מ -5 רישומים, ועם מידע זה, תוכלו לקבל מגוון מידע כדי לקבל את המחירים הטובים ביותר להשכרת גינות באזורכם במחיר סביר.

למידע נוסף על נכס זה

אנא התקשרו אלינו לקבלת הודעה פרטנית כאשר נכס חדש זה מופיע למכירה ב- Hillside Condos. למידע נוסף על בתים אלו וקבלת הודעות בהתאמה אישית כאשר נכסים חדשים אלה מוצגים למכירה עם Hill Side Condo, ניתן להתקשר אליהם בטלפון 1-888-743-5555.

בקר באתר האינטרנט שלנו או באפליקציה הסלולרית שלנו

כדי לראות את הבתים למכירה והשתמש במסנני הנכסים המפורטים שלנו כדי למצוא את המקום המושלם עבורך. עיין ברשימות הנדל"ן הנוכחיות שלנו ב- FSBO, התחבר לסוכן הנדל"ן המקומי שלך וקבל התראות בהתאמה אישית עבור רישומים חדשים ונכסים חדשים באזורך.

למידע נוסף על בית זה או לקבלת הודעות בהתאמה אישית כאשר נכס חדש בכפר הילסייד מופיע ברשימה למכירה, התקשרו אלינו עוד היום.

MLS

3666732) הוא בית חד-משפחתי שנמכר ב -13 בנובמבר 2020 תמורת 389,900 דולר. למידע נוסף אודות בית זה או לקבלת הודעות בהתאמה אישית כאשר נכס חדש בכפר הילסייד מופיע ברשימה למכירה, התקשרו אלינו עוד היום. לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם משרדנו בטלפון (888) 543-5555 או ב- [email protected].

חזית הנכס

היא תחזוקה נמוכה ומרוצפת בגנים ושיחים, עם שביל מוביל למוסך יחיד. בנוסף לצמחיה, דירות גן רבות מציעות גם את השירותים שתמצאו בבניינים רבי קומות מפוארים. השטח הירוק משותף בדרך כלל עם הדירה או בית העירייה, שתהיה להם חצר אחורית פרטית. לבית זה חניה מקורה והוא נמכר מרוהט במלואו, ויש בו מטבח מאובזר במלואו, סלון, חדר שינה, חדר אמבטיה, חדר אוכל וחדר רחצה.

הם יכולים להתחיל ב -200,000 $ נמוכים, אבל חלקם מתחילים בכ -300,000 $ וחלקם מתחילים ב -250,000 $.

עם סיום המחזור ועליות הריבית בסתיו

המשקיעים ימשיכו לרכוש בתים עד שנת 2018. המכסה הממוצעת על מחירי בתי הגן בשנת 2017 הייתה 5.5 אחוזים, ואילו המכסה הממוצעת לכל שוק הדיור האמריקני היה 4.9 אחוזים. עם עליית המכירות בשנת 2018, קונים רבים מתמודדים עם אותם אתגרים כמו בשנים קודמות בכל הנוגע לרכישת בית טוב. בסוף נובמבר התקשר סוכן למנהל דירת גן בבניין דירות רב קומות בווסט פאלם ביץ ', פלורידה, ועודד אותו להמשיך בהצעתו, למרות שהצעות של קונים פוטנציאליים היו פחות מבוקשות.

אני עדיין מתלבט אם הדירה הזו מתאימה לי ואני שוקל לקבל החלטה, אך אפעל. מסיבה זו, אני מציע למכירה דירת גן בגובה בווסט פאלם ביץ ', פלורידה, שם הבעלים מעוניין למכור את יחידתו מכיוון שהמחירים נכונים.

גלה אם יש בית למכירה כיום במחלקה סמוכה, כלומר כפר מורשת או נבחרות העצמאות. מעבר – בתוכנית התשלומים הקלה, ובדוק אם תוכל לעבור לגור איתי תמורת 1,500 דולר לחודש בשבועות הקרובים.

כל הנתונים הנוגעים למכירות נכסים נגזרים בחלקם מתכנית חילופי הנתונים באינטרנט (NJMLS). כל הנתונים המוצגים באתר החברה וכל המידע בדף הבית מקורם בחלקם ממגוון מקורות, כולל איגוד המתווכים הלאומי (NAR) ומועצת הנדל"ן בניו ג'רזי.

Better Homes & Gardens עשויים לקבל פיצוי אם תלחץ על שאלות על הבית והגינה שעליהם HowStuffWorks יכולה לענות.

דירה בבייונט פוינט

פלורידה מתעדכנת כל רבע שעה, ורשימת הדירות של הילסייד עודכנה בנתונים מהרישומים השונים של מירטל ביץ '. מומחי נדל"ן באנקורג 'יכולים ליצור איתך קשר לתיאום סיור פרטי עבורך ועבור ביתך תמורת 1,000-2,500 דולר לשעה. אנו מציגים רשימות מאתרים אחרים, כולל עיקולים לבית, בתים צמודי קרקע ובתי מגורים משותפים.

היחידות שאנו מפרסמים מבוקשות לרוב

ולכן אנו מקדמים רק בעלי מציאות הגיונית במחירי המכירה שלהם, מה שאומר עסקה הוגנת עבור הקונים. הדבר יקרה גם עם פנטהאוזים (נוף למרפסת בינונית), שכן הם מוצעים במחיר מכירה טוב וריאלי מאוד, אך לרוב הם גם אינם מספקים פחות עם ביקוש גבוה מאוד, דבר הנובע בעיקר מכך שאנחנו מקדמים אותם רק ב המחיר שהם מוכרים עבור.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן