דירת 2 חדרים להשכרה

נדל"ן להשכרה באינדיאנפוליס במחיר טוב, ראו את הקסם של דירה זו להשכרה. בחר 1,400 + 2BR מושכר 3 חדרי שינה, 1.5 אמבטיה, 3 חדרי שינה מוסתרים, דירה עם שני חדרי אמבטיה בלב וודלנד הילס, אינדיאנה. ראו בית משולש המרה זה עם 3 חדרי שינה, 3 חדרי אמבטיה ו -2 חדרי שינה בבית עירוני בגודל של 2500 מ"ר. כולל בית עירוני עם רצפות לופט שנראות כמו דירת וודלנדס הילס להשכרה.

בית תלת-מפלסי שהוסב עם 3 חדרי שינה, 3 חדרי רחצה ו -2 חדרי שינה בבית עירוני בגודל 2,500 מ"ר בלב וודלנד הילס, אינדיאנה. גלה עוד דירת חדר שינה אחד עם חדר רחצה אחד להשכרה בוודלנדס הילס אינדיאנה עם מפות ותמונות באתר www.

דירה יפה זו כוללת מיקום נוח עם מגוון רחב של שירותים. דמי השכירות הרשומים הינם 1,500 דולר לחודש עבור חדר שינה אחד, דירת חדר רחצה אחת במלון דירות סוואנה. זו דירה להשכרה של 7 דירות במחיר שכירות שבין 700 $ ל -2,728.00 $.

ייתכן שאתה מחפש דירה להשכרה באטלנטה

ג'ורג'יה ב- RENTCafe ותופתע לגלות דירת חדר שינה אחד וחדר אמבטיה אחת עם מחירי שכירות הנעים בין $ 1,500 ל -2,728.00 $. עם זאת, אם אתם מחפשים דירה באזור אטלנטה עם מגוון רחב של אפשרויות השכרה, יש לכם מזל ויש לכם אפשרות רחבה יותר. אפשרויות התקציב שלך אינן מוגבלות לבחירת דירות להשכרה, אלא גם דירות להשכרה מפורטות.

חפש השכרת חדר שינה אחד וחדר אמבטיה באזור אטלנטה

ג'ורג'יה, עם שיעורי שכירות שנעים בין 1,500 $ ל -2,728.00 $. אפשרויות ההשכרה יכולות להיות במקום, המפלס התחתון יכול להיות מושכר תמורת 1,000 דולר לחודש, והמפלס העליון יכול להיות מושכר בשכר דירה חודשי הכולל חום, תאורה, כבלים ואינטרנט תמורת כ -1,400 דולר לחודש. ניתן לשכור דירות עם סך של 2 חדרי שינה ו -2 חדרי אמבטיה ב- RENTCafe.

מחיר דירת שני חדרים נקבע יותר על פי מיקום הדירה הסטנדרטית מאשר על פי הגודל

אך אינך צריך להשקיע בהשכרת דירה מרוהטת. מחיר השכירות לדירת חדר שינה אחד יכול לעלות ל -1,004.00 דולר אם המיקום הטוב ביותר הולך יד ביד עם בניין מודרני ושמור שמציע יחידה מרוהטת כבר. הוסיפו עוד יותר מקום הדרוש לארגון חפציהם ותוכלו למצוא דמי שכירות של עד 2.5 מיליון דולר. השכרת דירת שני חדרים יכולה להיות אופציה טובה למי שזקוק ליותר מקום לחפצים שלהם.

מחירי השכירות נעים בין 410 $ ל -4,502 $

וראינו כמה מנכסי השכירות הזולים ביותר החל מ -1,100 $. זה נותן לך בחירה מצוינת של אפשרויות השכרה לבחירה וחוסך לך זמן ומאמץ יקר. בחרו את הדירה המתאימה ביותר לצרכים שלכם ומצאו דירת שני חדרי שינה להשכרה באזורכם עם המחיר והמיקום הטובים ביותר.

דירת שני חדרי שינה זו להשכרה בשטח של 65 עד 100 מ"ר ומציעה ריהוט וטלוויזיה נוחים

מכיוון שמדובר ביחידת דופלקס, היחידה כוללת שני חדרי שינה וחדר רחצה מלא המשתרע על המטבח והסלון. האינטרנט תמיד זמין וכלול במחיר ההשכרה, ויש הרבה שירותים כמו מים חמים, מיזוג אוויר ומיזוג אוויר.

חדר השינה שטוף השמש עם שירותים וחדר אמבטיה ממוקם בקומה השלישית

ויש 51 דירות להשכרה. בעזרת כלי החיפוש האלגנטי שלנו תמצאו את נכס ההשכרה המתאים עם מידע מפורט כמו מפות ותמונות. השתמש באפשרויות החיפוש שלנו כדי למצוא הצעות זולות, פרסומות שמציגות תמונות ולחפש סוגים שונים של דירות באזור שלך.

לחיפוש עיקולים, עיין ברשימת העיקולים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד ובריטניה. מצא מגורים משותפים בעיר ניו יורק, שיקגו, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, סיאטל, פורטלנד, וושינגטון הבירה וערים רבות אחרות.

בשוק השכירות הנוכחי, פילטר נאיבי של דירות שני חדרים יכול להראות לכם את תוכניות הקומה הבאות. במתחמי המגורים הפופולאריים ביותר תהיה תמיד דירת שני חדרי שינה להשכרה, מפשוטה למפנקת.

אם אתם מחפשים דירה להשכרה באמסטרדם

אז נצלו את אתר Pararius, המציע מבחר רחב של דירות להשכרה מחוץ לאמסטרדם. תוכלו גם לקבל מושג טוב יותר על פריסת הדירות עם שני חדרי השינה הפופולאריים ביותר בעיר, ולקבל מושג טוב יותר על שוק השכירות הנוכחי באזורכם. אם אתה צריך לשכור דירת שני חדרים באוסטין, טקסס, עיר מאוכלסת בצפיפות, נסטפיק תמצא משהו שמתאים לך ותכנן להישאר לפחות חודש. נכון לינואר 2021, שכר הדירה הממוצע לדירה באוסטין, טקסס, הוא כ -1,500 דולר לחודש, או כ -2,000 דולר לחודש עבור שני חדרי שינה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן