דירת 2 חדרים למכירה

רוכשי נדל"ן המחפשים בית למכירה באיסטנבול צריכים להתכונן לרובע סיסלי באיסטנבול האירופית, שבמרכזו חנויות וקניונים. העיר מתפרשת על מזרח ומערב ומתגאה בכמה מהשכונות המבוקשות ביותר בעיר עם מגוון רחב של שירותים ושירותים. לשכונה נחשקת זו יש הרבה מה להציע לרוכשי דירות, כולל מסעדות, חנויות, בתי קפה, מלונות, מסעדות ועוד.

בבורג 'ח'ליפה יש 900 דירות למכירה

והמחיר החציוני של הנכס הוא 1.5 מיליון דולר. התבונן בדירת חדר שינה אחד זו למכירה ברובע סיסלי באיסטנבול באיסטנבול האירופית. מחיר המחירון החציוני של הנכס כולל 2.6 מיליון דולר לדירת שני חדרי שינה עם סלון בגודל 2,000 מ"ר.

צפו בנכס זה במחיר סביר מ- 5.800,000 KSh לדירת שני חדרי שינה עם סלון בגודל 2,500 רגל מרובע. תסתכל על הנכס הזול יותר, שמתחיל ב 12,000 Tk, וזה מתחיל ב Rs. זה לא. ראינו מספר נכסים זולים בעיר קולקטה, הודו, החל מ- R מיליון דולר למכירה.

כדי לראות את כל 4 הדירות להשכרה הזמינה באוקמוס לחץ כאן כדי לראות מידע מאומת. לפני שתתחיל בחיפוש הלינה שלך, חפש את רשימות הדירות באיסטנבול וצור איתנו קשר אם אתה מחפש אזור מסוים. השתמש במסנני הנכסים המפורטים שלנו כדי למצוא את המקום המושלם עבורך ואנחנו נשלח לך מספר דירות באזור בתיבת הדואר האלקטרוני שלך. לאחר שבחרתם בבית המושלם שלכם, תוכלו ליצור קשר עם המוכר באמצעות דף יצירת הקשר שלנו או טופס יצירת הקשר שלנו.

אתה יכול למצוא עסקאות נהדרות של מכירות ודיירי בעלים המופיעות על סוכני נדל"ן מנכסים במצוקה ואתה יכול אפילו לשלם כסף נוסף לבעלים שלא מוכרים את ביתם אם הבעלים מצפה ששווי הקרקע ימכור את הבית FSBO

ישנם אתרים ידועים יותר המציעים נכסים כגון בתים, דירות ודירות להשכרה ולא למכירה. חלק מהנכסים מפורסמים כמוכרים מראש, ואנחנו אחד מהם, מכיוון שאין רשימת MLS עם הפונקציונליות המלאה של האתר. יש לאפשר JavaScript עבור בתים למכירה על ידי הבעלים כדי לרשום נכס כמו בית, דירה או דירה זו כשכירות, ולא מכירה, אך ניתן למצוא בדרך זו מכירה נהדרת או עסקת בעלים.

בעלים ממומנים ודפדפו בנדל"ן, כולל רבים למכירה ובדירות – עסקאות סקוואטרים, כמו הבית הזה, דירה זו או דירה זו בניו יורק.

דירת שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה באפר איסט סייד של ניו יורק עולה כ -1,500 דולר לחודש, על פי הרישום.

דירת דירה בסך 0 $ למכירה בגטיסבורג, על פי הרישום באתר האיגוד הלאומי למתווכים. דפדף ביותר מ -70 בתים צמודי קרקע במרכז העיר ההיסטורי ובסביבתו תמורת 1,500 עד 2,000 דולר לחודש.

למרות שאתה יכול למצוא דירות בגדלים שונים, דירות אינן האופציה הזולה ביותר אם אתה רוצה לקנות בתקציב קטן. מצד שני, בחירה ברכישת דירה עם חדר שינה אחד בשכונה יוקרתית כמו גטיסבורג יכולה לספק לכם הכנסה גדולה.

זו השקעה טובה למי שרוצה לטבול אצבע לשוק השכירות ההולך וגדל של העיר

קולומבו היא אפשרות נהדרת נוספת אם אתם מחפשים דירת חדר שינה אחד בשכונה יוקרתית בלב מרכז העיר גטיסבורג. אם אתה רוצה לברוח מההמולה של מרכז העיר ולעבור לשכונה יוקרתית יותר, קולומבו היא האופציה הטובה ביותר עבורך.

כאשר אתה רואה דירה למכירה בסרי לנקה

כמו דירת חדר שינה אחד בקולומבו, עליך לשקול את המתקנים והמיקום. תוכלו גם להכיר את מיקום הדירה ואת מיקומה בעיר קולומבו כדי לקבל מושג טוב יותר על מחירה. מי שרוצה לקנות דירת 2 חדרים עם מטבח של 1,000 מ"ר, יכול לסמוך על למעלה מ -2 מיליון יורו בשנה הראשונה.

קבוצת העיר מסייעת לכם למצוא את הדירות הטובות ביותר בסרי לנקה ובאזורים אחרים בעולם באותו טווח מחירים.

אנו מספקים רשימה ארצית של מוכרים ונכסים המאפשרת לכל אחד לדפדף בכל הרישומים הזמינים ולפרסם את השקפותיהם על מיליוני בתים ומגרשים למכירה

יש לנו מעל 2,000 רישומים בסרי לנקה ולמעלה מ -1,500 נכסים ברחבי העולם ויש לנו גישה למידע העדכני ביותר על כל אחד מהם.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן