דירת 2 חדרים למכירה

קונים המחפשים דירה למכירה באיסטנבול צריכים להיערך להשקעה ארוכת טווח. אפשר אפילו למצוא דירה עם שני חדרי שינה ונוף כולל לים התואם את זה. דירת שני חדרי השינה, 2,000 מ"ר, כוללת שני חדרי שינה, שני חדרי רחצה, מטבח וסלון עם מרפסת.

כדי לקבל מושג טוב יותר על מחיר הדירה באיסטנבול וטווח המחירים שלה, תוכלו להשתמש בה גם כדי לקבל מושג טוב יותר על המחיר. ראינו נכסים רבים במחיר סביר המוצעים החל מ -12,000 קילוגרם לדירת שני חדרי שינה עם נוף לים.

כדי לראות את כל 4 השכרות הדירות הזמינות באוקמוס לחץ כאן כדי לראות את המידע המאומת. השתמש במסנני הנכסים המפורטים שלנו כדי למצוא את המיקום המושלם עבורך והשתמש בהם בחיפוש אחר המחירים הטובים ביותר באיסטנבול ובאזורים אחרים בעיר. לחץ למטה כדי לראות את הרשימה המלאה של השכרת דירות זמינות באזור זה של איסטנבול עם מידע מפורט על מחירים ומחירים לכל יחידה. השתמש במסנן הנכסים המפורט שלנו כדי למצוא את המחיר המדויק לדירת חדר שינה אחד עם נוף לים למכירה באנקרה. אתה יכול גם להשתמש במסנן נכסים מפורט זה כדי למצוא את המחיר האידיאלי לדירת חדר שינה אחד באזורים הנחשקים ביותר בטורקיה.

כדי להתחיל בחיפוש הנכסים שלך, חפש את רישומי הדירות באיסטנבול וצור איתנו קשר אם אתה מחפש אזור מסוים. אנו נשלח אליך מספר דירות באזור זה לתיבת הדואר האלקטרוני שלך וניצור איתך קשר כאשר הן יהיו זמינות. כדי לראות את כל הנכסים למכירה באושן סיטי באזור ה- MLS, השתמש בכלי החיפוש שלנו.

אנו נכלול את כל רשימות העיקול של רויאל אוק שפורסמו בעמוד זה

וכן את כל הנכסים למכירה באושן סיטי באזור ה- MLS. תוכל גם לברר אודות הנכסים באתר חיפוש הנכסים של RH – MAX בעזרת כלי החיפוש העוצמתי שלנו. אנו מציעים למכירה בתים מעוקלים של RoyalOak ונכלול אותם ברשימת עשרת הנכסים הפופולריים ביותר באזור זה.

הבעלים מימן את הנכס בהלוואות של 1.5 מיליון דולר מבנק הפדרל ריזרב בעיר ניו יורק. הבעלים מימן נכס זה באמצעות שילוב של הון פרטי, הלוואות משכנתא ואפשרויות מימון אחרות.

קבוצת העיר מסייעת במציאת בעלים חדש לדירת חדר שינה אחד זו בווסט וילג 'בעיר ניו יורק

לבעלים של דירת חדר שינה בקומה השנייה יש היסטוריה של חכירה לטווח ארוך על נכס זה מבנק הפדרל ריזרב של מנהטן. לאורך הדרך, תוכלו למצוא עסקאות מכירה ועסקאות נהדרות עבור נכסים במצוקה שרשומים אצל מתווכים. אם הבעלים מצפה ששווי הקרקע ימכור את הבית או את FSBO, אתה יכול לשלם כסף נוסף לבעלים שנמצא במעצר. עיין בכל תיק הנכסים שלנו למכירה באזור ניו יורק, כולל שירותים פיננסיים.

חפש תוצאות (1 – 10 – 88) עבור בתים על חוף הים למכירה, קבל מידע על היום הפתוח, ראה נכסים חדשים ועוד.

חפש תוצאות (1

10 – 88) עבור בתים על חוף הים למכירה, פנה למוכר כדי לסנן את הבית המושלם. תוכלו ללמוד עוד על היום הפתוח במוזיאון האמנות המלכותי אלון ביום שבת, 20 במאי, על ידי ביקור בין היתר באובייקטים חדשים. נכס זה ב -30333 וודוורד ברויאלאק, מישיגן, אינו מה שאתה מחפש.

הבניין ממוקם בבניין רב קומות עם מוסך של 1,500 מ"ר ודירת 2 חדרי שינה עם 2 חדרי אמבטיה

כך ניתן לנהל משא ומתן על המכירה עם הבעלים, להציע הצעה נגדית, לספק את גילוי המוכר, לבצע בדיקת בית ולהשלים את המכירה! כאן אנו מתארים את החשיבות של השקעה בבנייני דירות לפני שאתה מוכר שוב, ובונים קרבה ולהיות ראשונים בתור כאשר בנייני דירות הבעלים עומדים למכירה.

אנחנו חברת תיווך נדל"ן מסחרי עצמאית המוקדשת למכירת מבנים פונקציונליים בליכטנשטיין

אנו מציעים תיווך של נכסי מגורים ומסחר וכן שירותים בתחום ניהול נכסים עבור נכסים מסחריים ומגורים. כל הנכסים מושכרים לחלוטין והדייר משלם שם מים וביוב משולמים על ידי הבעלים. עבור נכסים מסחריים ורב-משפחתיים, אנו מציעים מגוון רחב של מוצרים ושירותים, כגון ליסינג, מכירה, ניהול וקידום נכסים למגורים ומסחר.

אנו מספקים רשימה ארצית של מכירות ודירות המאפשרות לכל אחד לחפש רישומים זמינים ולמכור נדל"ן וקרקעות למיליוני אנשים. יש לאפשר JavaScript עבור בעלי בתים לרשום MLS עם פונקציונליות מלאה באתר שלנו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן