האם שתלים דנטליים ירפאו מחלות חניכיים

אם הזיהום מתפשט, זה יכול להשפיע לרעה על האיכות הכוללת של השתל. אם לא מטופלים, אובדן עצם מתקדם וזיהום עלולים לגרום לכשל בשתל.

יתכן שיידרשו ניתוח חניכיים או טיפול בלייזר

כדי להסיר רקמת חניכיים לא בריאה ולהבטיח את הצלחת טיפול ההשתלה הבא. לפני ניתוח השתלת שיניים, יש לטפל במחלת חניכיים שכן דלקת חניכיים עלולה לגרום להתכווצות עצם הלסת והחניכיים, דבר שעלול לפגוע ביציבות השתל הדנטלי המותקן. מחלת חניכיים מתקדמת עלולה להוביל לנסיגת חניכיים ולאובדן עצם, מה שמפחית מאוד את הסבירות לביצוע שתלים דנטליים.

אם אתה צריך להשתמש בשתלים

כדי לתקן שיניים פגועות או חסרות, רופא השיניים שלך (בדרך כלל תותב או רופא חניכיים) צריך לוודא שהחניכיים שלך בריאות. בדיוק כמו השיניים הטבעיות שלך, השתלות שיניים דורשות רקמת עצם וחניכיים בריאה מספיק וסביבה אוראלית בריאה כדי לתפקד. למחלת חניכיים בפה מלא, עדיף להסיר את כל השיניים הטבעיות ולהחליף אותן בשתלים בפה מלא לפני אובדן עצם משמעותי.

למרות שחולים עם מחלת חניכיים חמורה עלולים לאבד באופן טבעי שיניים רפויות

רופא השיניים עשוי להמליץ גם על הסרת שיניים שאיבדו לחלוטין את תמיכת העצם ולא ניתן לשמור עליהן. במקרים אלו של מחלות חניכיים וחניכיים חמורות, לרוב עדיף לעקור את השן ולהחליפה בשתל דנטלי קבוע. רוב האנשים עם מחלת חניכיים חמורה צריכים לבחון אפשרויות להחלפת כל השיניים בשתלים.

אם רופא השיניים שלך בודק את השיניים שלך ואומר לך שמחלת החניכיים התקדמה עד לנקודה שבה התוצאה שלה חסרת סיכוי

אז אתה בהחלט צריך לבחור להסיר את השיניים האלה. זה חשוב מאוד שכן רצועות החניכיים הפגועות יתחילו לפגוע ברקמת העצם מסביב לשיניים החולים ויהיה קשה להשיג השתלות שיניים מוצלחות בעתיד.
למידע מורחב בתחום של השתלות שיניים מחירים והאם שתלים דנטליים ירפאו מחלות חניכיים כדאי לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

אם אתה סובל מאובדן עצם נרחב

ייתכן שתצטרך הליך השתלת עצם לפני שתוכל להחדיר שתלים. אם מחלת חניכיים אינה מובילה לכישלון מוחלט של השתל, היא עלולה לגרום להגדלת זמן ההחלמה, עיכוב בטיפול או צורך בהליכים מתקנים למניעת כשל בשתל. מאחר שנסיגת חניכיים ואובדן עצם שכיחים בחולים עם מחלת חניכיים, לא כולם מועמדים להשתלת שיניים.

למרות ששתלים דנטליים בדרך כלל אינם מתאימים לחולים עם מחלת חניכיים פעילה

הם בהחלט יכולים להפוך לאופציה ריאלית להחלפת שיניים לאחר שרופא השיניים טיפל בהצלחה במחלת החניכיים. שיניים תותבות הן גם הדרך הזולה ביותר להחליף שיניים חסרות וניתן להשתמש בהן בשילוב עם שתלים להגנה על הלסת של המטופל.
למידע מורחב אודות השתלת שיניים לסת עליונה מחיר והאם שתלים דנטליים ירפאו מחלות חניכיים ניתן לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

שתלים מחליפים את שורשי השיניים האבודות תוך שמירה על עצם הלסת של המטופל

התהליך מסתיים על ידי הצמדת כתר השיניים, הגשר או התותבת לשתל לאחר שהחלים לחלוטין. החלף את כל השיניים לצמיתות: שתלים יכולים לתמוך בכל הקשת של השיניים העליונות או התחתונות החלופיות, אשר מקובעות בפה ולעולם לא מוסרות.

במקרים בהם הצפיפות והנפח של עצם הלסת הידרדרו

ייתכן שיידרשו 5 או 6 שתלים לתמיכה בשורה של 10-12 שיניים. השתל לעולם לא ירקב או ידרוש טיפול שורש וירגיש כמו השן שהייתה שם. לדוגמה, אם חסרות לך שלוש שיניים ברצף, נוכל להתקין שני שתלים, אחד בכל צד של הרווח, וביניהם כתר, שמתחתיו אין שתל.

במקרה של איבוד עצם, זה יהיה טיפול חשוב על מנת שניתן יהיה למקם את השתל בצורה בטוחה ומאובטחת. זה מספק לרופאים שלנו תצוגה תלת מימדית מלאה של השיניים והלסתות, מה שמאפשר להם להעריך ביסודיות את מצב העצמות התומכות בשתל.

בקר במרפאת השתלות השיניים שלנו לייעוץ אישי חינם

רופא השיניים המוביל שלנו יענה על כל השאלות שלך ויפתח תוכנית טיפול מותאמת אישית בהתאם לצרכי השיניים שלך. רופא השתלים שלנו יעבוד איתך בצמוד כדי לקבוע אם טיפול חניכיים, השתלת עצם או פתרונות אחרים יכולים לעזור לשפר את שיעור ההצלחה של השתלות שיניים. אם ייקבע שמחלת חניכיים חמורה מונעת מהמטופלים להפוך למועמדים טובים להשתלת שיניים, רופאי השיניים האכפתיים שלנו יכולים לעזור להם לחקור אפשרויות אחרות להחלפת שיניים אפשריות. במאמר זה נדון באפשרויות הטיפול ונבין כיצד שתלים וכתרים דנטליים יכולים לעזור לחולים להתאושש מאובדן שיניים שנגרם כתוצאה ממחלת חניכיים.

אחת הדרכים

היא להימנע ממחלת חניכיים (פרי = סביבה; odont = שן), הנגרמת על ידי חיידקים שתוקפים את הרקמות מסביב לשן. הדרך הטובה ביותר לרפא מחלות חניכיים היא לשמור על היגיינת הפה, כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום במשך שתי דקות בכל פעם, שימוש במשחת שיניים פלואוריד למניעת עששת, שימוש בחוט דנטלי מדי יום, הפסקת עישון וביקור קבוע אצל רופא השיניים. אם נוצרת אבנית מתחת לחניכיים, רק רופא שיניים יכול לעזור לך.

חולים עם מחלת חניכיים פעילה יצטרכו להיות מטופלים מוקדם מכיוון שהם עלולים לגרום לסיבוכים להצלחתם העתידית של השתלות השיניים שלך

הסיבה לכך היא דלקת חניכיים פעילה עלולה ליצור סביבה אוראלית לא בריאה המהווה איום של זיהום לרקמת החניכיים המקיפה את השתל. סיבוך ביולוגי זה אינו מפתיע בחולים עם מחלת חניכיים חמורה, אך הוא מרמז על הצורך לטפל במחלות חניכיים לאחר הנחת שתלים זיגומטיים.

הזיהום עצמו אינו מתפשט לשתל הדנטלי

אך בדרך כלל גורם לבעיות בעצם הלסת, שיניים שנותרו ורקמות החניכיים. כמו דלקת חניכיים, זיהום זה עלול להיגרם מעישון, היגיינת פה לקויה, סוכרת, בעיות סגר, הרגלים לא תפקודיים (ברוקסיזם), או חוסר יכולת לשלב את השתל עצמו.

מחלת חניכיים בשלב זה עלולה לגרום לאובדן עצם

מה שעלול להוביל להתרופפות שתלים דנטליים. אם לא מטופלים, מחלת חניכיים מוקדמת הנקראת דלקת חניכיים יכולה להתקדם למחלת חניכיים מתקדמת יותר הנקראת דלקת חניכיים, שעלולה לפגוע בלסתות ולגרום להתרופפות השיניים. מחלת חניכיים הורסת את רקמות הפה, אך לאנשים רבים עם מחלת חניכיים עדיין יש מספיק עצמות וחניכיים בריאות כדי לתקן בהצלחה את השתלים.

למרות שגורמים אלו יכולים להשפיע על מיקום שתלים דנטליים

נוכחות של דלקת חניכיים לא תמיד שוללת מיד את האפשרות להתקנת שתלים דנטליים. למרבה המזל, מחקרים מראים ששרידות השתלים הייתה גבוהה אצל אנשים עם היסטוריה של אובדן שיניים הקשור לפריודונטיטיס. אבל בעוד שתלים מציעים מגוון רחב של יתרונות לחולים בפארמינגדייל, ניו יורק, גורמים מסוימים, כגון מחלת חניכיים, יכולים להשפיע על הצלחתם בטווח הארוך. בסופו של דבר, רק המושתל שלך יכול לענות על שאלות אלו על ידי הערכת בריאותך הכללית, השיניים, החניכיים וצילומי הרנטגן הדנטליים.

הרופאים שלנו בקיאים מאוד בשתלים כי זה כל מה שאנחנו עושים

שתלים דנטליים דורסט מחויבת להצלחת ההשתלה, כלומר הטיפולים שלנו מבוצעים רק לאחר טיפול מוצלח והסרת דלקת חניכיים מהפה. מנתח השיניים שלך יקבע אם העצם והחניכיים שלך מוכנים לתמוך בשתלים, ולמרבה המזל, גם אם זה לא מספיק, אתה יכול לקבל השתלות עצם ורקמות כדי להיות מועמדים להשתלות השיניים שלנו בלאס וגאס.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן