הובלת בתים – כל מה שצריך לדעת

יתר על כן, חברת ההובלות איתה אתה עובד אינה מחייבת אותך לרוקן את ביתך לפני שתעבור. חברות הובלות מסוימות מבצעות ביטוח מקיף לכיסוי העברת הבניין, לרבות נזקים מבניים מהעברת הבית והובלה למיקום החדש. מומלץ לבצע ביטוח לטווח קצר המכסה נושאים בלתי צפויים שאינם בשליטת חברת ההובלה, כגון ליקויי בניין קיימים וכד'.

אריזה

ארגון ומעבר מהישן לבית החדש היא הרבה יותר מסתם הובלת בית ממקום למקום. לאחר שהבית זז, יש לעשות הרבה דברים כמו הסרת עצים, חוטי עילית, פינוי ובקרת תנועה במקרה שהבניין שלך נמצא בשטח מחוספס ופינוי ממתין. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא להכנס לחנות בזמן שאתה עדיין אורז קופסאות ונוע כדי לוודא שהכל עדיין בבית.

תכנון מעבר ותכנון החיים בבית החדש שלך

הוא רשימה אינסופית של דברים שאתה צריך לעשות כאשר אתה עוזב בית בפעם הראשונה. לפני שתתחיל לחפור לתוך הבית שלך, עליך לשקול האם מהלך הגיוני כלכלי ולוגיסטי. הובלת בית או בניין הינה תהליך מורכב וישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות הובלת מבנה הבית.

בעוד שחלק מהטיפים להסרה מתמקדים באריזת והובלת משאיות

אחרים מזכירים לאנשים לבטל שירותים שונים, לסדר דברים ולהתכונן לבית חדש, תוך התמקדות רבה יותר בפרטים קטנים כגון טיפול בחיות מחמד או הובלת עובדים המאחרים. יסודות התנועה והזוז מתחילים בערבוב תמיכה, הרמה, בנייה ובכל מקום. צעד מחייב איסוף בית מיסודותיו והקמתו במיקום קילומטרים משם.

בעלי בתים יכולים להציל בית משפחה ישן או מבנה היסטורי כדי שיוכלו לעבור לרכושם כדי להפחית את רעשי הרחוב. בתים באזורים מוצפים הם סיבה נפוצה נוספת למעבר דירה.
למידע מורחב בתחום של הובלת בתים – כל מה שצריך לדעת יש לגשת לאתר

אם אתה סקרן בנוגע להובלת בית

לחפור אותו מהאדמה, להעביר אותו למקום אחר או למצוא בית חדש, רוב האנשים יכולים לעשות זאת. אם אתם מעבירים בית כמה מטרים מהכביש הראשי, ישנם מכשולים מינימליים כגון תיבות דואר, גזעי עצים, שטח לא אחיד שצריך להחליק ובריכות שאנשי מקצוע צריכים לעקוף. אם הבית לא יגיע לנכס שבקצה כביש צר ומפותל, ייתכן שייתכנו שירותים להנמיך או להעלות קווי חשמל או שירותים ציבוריים אחרים כדי לפנות מקום לזוז הבית, וחלקים מסוימים במדינה גם כן עסוק בכדי לאפשר מעבר דירות בעלות נמוכה.

מיטב בוני הבית והבונים משתמשים בחידושים של היום כדי להבטיח שהכל בנוי נכון, והם נעים ומבטיחים שהבניין שהם מעבירים נמצא כראוי באתר. בתים מועברים מסיבה לא בגלל שיש בניין כל כך עצום וסוחף שאי אפשר להזיז אותו.

אם אתה שוקל לעבור מסיבה כלשהי

בדוק את האיגוד הבינלאומי של מובילים מובילים ומובילים מקומיים. הובלות Wolfe House יעבדו עם הקבלן שבחרתם כדי להבטיח שהמהלך יסתיים מההתחלה ועד הסוף. תוכלו להמליץ על מספר קבלנים כלליים שיוכלו לספק את כל השירותים הדרושים (אינסטלציה, חשמל, מיזוג אוויר, יסודות וכו '). ומהנדס שיעביר את הבית שלך.

כפי שאתה יכול לדמיין

עלות המעבר דירה גבוהה ויש צורך במומחים. על מנת לתמוך בבית במהלך המעבר ולהקים אותו במקום החדש, יש לקבל קבלנים להסרת החיווט, האינסטלציה, הקיר הגבס והיסודות. חיבורי חשמל וארגוני טלפונים צריכים להסתובב ולבדוק את מהלך הבית, ואם כן, הם נותנים לך את העלות הכוללת, והם גם נותנים לך שעה אחת ללא תשלום עבור כל אחד מהצוותים שהם מספקים לצורך המעבר. .

הגיוני שבית יוקרה של 4,000 מ"ר יהיה יקר יותר למעבר מאשר בית קטנטן של 600 מ"ר או בית מכולות. הגדלים הקטנים יותר של בתים זעירים יכולים לשקול עד 10,000 פאונד, מה שהופך אותם שונים מבית שמשקלו 20,000 פאונד או יותר.

כאשר חברת ההובלות מגיעה לנכס החדש

משתמשים ברמפה בכדי להעלות את הבית ועגלתו על הבסיס החדש. חברת ההסרה מרימה את הבית מעט גבוה ממה שצריך ומושכת גלגל התומך בבית על מבנה פלדה. ברגע שהמעלית לבית מוכנה, החברה מתקינה עגלת שיביא את הבניין ליסודותיו.

לאחר שהבית עומד, חברת ההסרה תקדח חור בבסיס כך שמערכת ההרמה ההידראולית שלה תוכל להרים את הבניין. לאחר מכן הם יחזרו לשים את הבית על הבסיס ולהסיר את הציוד והחומרים שלהם.

מידות חדשות לפני שאתה עובר לבית חדש

אל תשכח להציץ בתוכנית הבית החדש שלך. לאחרונה עברתי לבית של חמישה חדרי שינה בבארנסלי שבדרום יורקשייר, שם גרנו 13 שנים, עם בן זוגי, שני ילדים, חתול וכלב, לבית החדש שלנו, אותו שיפצנו במשך שנה.

הובלות בכל הארץ

הובלות בתל אביב

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן