הקדמה: כשזה מגיע להיות אמן חושים מעולה, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. אתה צריך להיות רב תכליתי, להיות בעל הומור וקסם אישי. אבל זו רק ההתחלה. יש עוד המון דברים שאתה צריך לעשות כדי להצליח כבדרן וכפרפורמר על במה. הנה כמה טיפים לתחילת העבודה:

מצא קריירה שאתה נהנה ממנה.

מופע של מנטליסט היא הפעולה של לגרום לאנשים להתפעל ולצחוק על ידי עשיית סטנד אפ, יצירת אשליות וקריאת מחשבות. אמני חושים הם בדרך כלל קומיקאים ןשחקנים שמשתמשים בהומור שלהם כדי להצחיק ולהדהים את הקהל. הם משתמשים במגוון טכניקות, כמו הגזמה, מאחזי שווא, זריזות ידיים ועוד כדי לגרום לקהל שלהם להתגלגל מצחוק ולהיות נדהם.

כמה טיפים להיות מנטליסט מומלץ כוללים:

1. תרגל באופן קבוע. זה יעזור לך להשתפר באמנות שלך ולתת לך משוב על הבדיחות שלך.

2. הקפידו על חומר חזק שרלוונטי לקהל. אם אין לך תוכן או אם הבדיחות שלך נדושות או צפויות מדי, אתה עלול לאבד צופים ומאזינים.

3. היו מודעים למסירה שלכם והקפידו לשמור על רמת אנרגיה גבוהה לאורך כל המופע שלכם.

למד כיצד להתפרנס כאמן חושים

מופע טלפתיה היא צורת בידור מגוונת ביותר שניתן להשתמש בה כדי להעביר כל מסר שתרצו, וזו דרך מצוינת להרוויח כסף. ישנן דרכים רבות להתפרנס אמן חושים, אך הנפוצה ביותר היא באמצעות הופעות לאירועים כמו יום הולדת ובת מצווה וכם מופעים של ערב גיבוש לעובדים וכנסים. הופעות של אמן חושים מתאימות לכל הגילאים אך בפרט למבוגרים.

ישנם שני סוגים עיקריים של הכנסה שאתה יכול לעשות מאמנות חושים: הכנסה מהופעות באירועים משפחתיים ועסקיים והכנסה מהופעות חיות.

הכנסה מהופעות חיות מגיעות ממכירת כרטיסים להופעות שלך והופעה בפרסומות או בצורות שיווק אחרות. שתי השיטות הנפוצות ביותר להפקת הכנסה מהופעות חיות הן באמצעות ייצוג סוכנים וסיבובי הופעות. ייצוג סוכנים מאפשר לקומיקאים ומנטליסטים למכור את עבודתם ישירות למקומות וליזמים, מה שמספק להם יותר יציבות בקריירה שלהם ובמקביל מספק קצת כסף נוסף לכל הופעה. אמני חושים רבים גם מסיירים על מנת לזכות בתמלוגים על הופעה חיה מכרטיסים שנמכרו וכן ממכירות סחורה. סיור מאפשר לקומיקאים הזדמנות לפתוח שווקים חדשים ולהגיע לאנשים חדשים שאולי לא יוכלו לראות אותם באירועים או חתונות. זה גם יכול לספק יציבות פיננסית בטווח הארוך כאשר מופיעים בערים שונות מספר פעמים בשנה. כל הדברים הללו יחד הופכים את  מופע הטלפתיה לדרך מצוינת להרוויח כסף בזמן נסיעה!

למד כיצד לעבוד עם אחרים בתעשיית אמני החושים

כמו בכל תחום כדי לשמור על קשר מקצועי עם אמני חושים אחרים על מנת ללמוד מהם ולהשאר בקדמת הטריקים והאשליות המתחדשות בתחום הזה.

סיכום

אמנות חושים היא קריירה מדהימה שתוכלו ליהנות ממנה. אתה יכול להתפרנס כבדרן וכמנטליסט על ידי לימוד איך לעבוד עם אחרים בתעשייה וביצוע התאמות נדרשות. עם זאת, חשוב להיות מוכנים לכל אירוע ותמיד להיות עם תוכנית גיבוי למקרה שמשהו יקרה. על ידי לימוד על עקרונות קומדיה, משחק תאטרון וכמובן קוסמות ואשליות,  תוכל להשיג את המטרות שלך. אל תשכח להתייעץ עם אחרים בעולם המנטליזם. למידע נוסף הכנסו לאתר אומן חושים רון גליקסמן.