המדריך לבחירת פתרון קירור מתאים לאירוע

אחד הדברים החשובים ביותר בבניית מחשב אישי הוא בחירת מצנן מעבד טוב, במיוחד אם אתה מתכנן להעביר עודף שעות. ישנם מספר גורמים שישפיעו על בחירת מצנן המעבד המתאים לצרכים שלך, וישנם ארבעה סוגים של מקררי אוויר הזמינים בשוק. כל אחד מהם ניתן לבחור לפי הצורך, אך שים לב כי אלה לא האפשרויות היחידות העומדות בפניך.

הראשון הוא מקרר אוויר, המצויד בכיור קירור גדול ממתכת השואב חום מהמעבד ואז מעיף אותו. במחשב האישי, המאווררים במעבד שלך שואבים אליו חום ומוליכים אותו כדי להפחית בעיות התחממות יתר.

בהשוואה למאווררים

מזגנים דורשים אזור סגור כדי להשיג אפקט קירור טוב יותר. אם אתם קרובים למקרר האוויר האישי שלכם, זה יעבוד טוב יותר מכיוון שהוא תופס הרבה פחות מקום מקרר מדברי. אחרת, חשוב לבדוק את דרישות השטח וה- TDP לפני שבוחרים את הפתרון המתאים למערכת שלכם. מדריך זה מפרק שמונה גורמים שונים שיש לקחת בחשבון בבחירת מצנן למערכת שלך. אם אתה זקוק לעזרה נוספת במציאת מצנן המעבדים הטוב ביותר, אם יש צורך, אנא קרא את המדריך שלנו לקירור המעבד. מערכות קירור מעבד רבות כוללות אחריות, לכן עליכם לפנות ליצרן במקרה של בעיות חומרה. השלב הבא הוא להבין את הפונקציות השונות של מקררי אוויר, כך שתוכלו להחליט אילו דגמים מתאימים ביותר לצרכים שלכם. אם אינך בטוח אם אתה זקוק למקרר אוויר או למקרר נוזלי, תקציב ותאימות הם בדרך כלל המפתח. לאחר שהחלטתם איזה סוג מצנן אתם רוצים, עליכם לבחור את המתאים ביותר לדרישותיכם.

אם כבר יש לך מושג מה אתה מחפש, עיין ברשימה הנבדקת שלנו של מקררי המעבד הטובים ביותר. ברגע שאתה יודע את היסודות לסוג הצידנית הרצוי, עליך לבדוק את הבחירה שלנו עבור הצידנית הטובה ביותר לשנת 2020.

קירור אוויר לעומת קירור נוזלי

הוא החלטה גדולה עבור בוני מערכות, ואנחנו נעזור לך לצמצם את שיקולים. לכל אפשרות קירור יתרונות וחסרונות, עליהם נדון בפירוט במאמרנו כאן. לפני שנבדוק את הספציפיות של אפשרויות הקירור השונות במערכת שלך ופתרון הקירור הטוב ביותר לאירוע, ראשית עלינו להבין כיצד מצנני אוויר עובדים ומדוע כדאי להעדיף אותם על פני מזגנים בבחירת מקרר אוויר. אם אתה תוהה כיצד לבחור את האוויר שמקורר לחדר, הנה כל המידע שאתה צריך לדעת לא רק לפני שאתה קונה מקרר אוויר, אלא גם לפני האירוע שלך.
לעוד פרטים מורחבים בנושא של מזגן נייד והמדריך לבחירת פתרון קירור מתאים לאירוע נא לגלוש לאתר idans.co.il

עבור רוב החברות

אחד הצעדים החשובים ביותר למיטוב ביצועי מערכת הקירור וביצועי מרכז הנתונים הוא להבין מה מתאים לך. בין אם אתה חושב על שיפוץ מערכת הקירור שלך או הרכבת רכיבים לבניין חדש, הנה כמה שיקולים שכדאי לזכור. היבטים סביבתיים, בטיחותיים וביצועים משפיעים על מגדלי קירור וקירור מים. לכן אנו עוסקים בחום שנוצר, בהשפעות שיש לחום על המערכת שלך, בדרכי קירור הרכיבים הזקוקים לחום ובמטעמים שיש לקחת בחשבון בעת הגדרת מערכות קירור.

בחיפוש אחר אפשרויות הקירור הטובות ביותר שיש לנוזלים, יש חשיבות עליונה ליעילות ופיזור החום, כמו גם לביצועים של מערכת הקירור.

אם אתה מחפש דרכים אחרות לשיפור אוורור המערכת שלך

תוכל לעיין במדריך שלנו למיטב מאווררי המחשב האישי. אנו ממליצים לקרוא גם את זה, מכיוון שזה חשוב לא פחות מהביצועים של נוזלי הקירור עצמם. הנה לכם, מדריך קניות קצר שיעזור לכם לבחור את מקרר האוויר המתאים לביתכם. זה לא רק נותן לשבבים יותר מרחב נשימה, אלא גם מגן עליהם מפני התמוטטות קטסטרופלית.

כאן תוכלו לכוונן את מהירות המעבד שלכם

כדי לחסוך בחשמל ולשלוט במדיניות הקירור של המחשב האישי שלכם. זה חוסך הרבה כוח על ידי שימוש בפחות – גוזל חשמל ושומר על מדיניות הקירור פסיבית כאשר אינך משתמש במחשב שלך ליישומים כבדים או למשחקים.

אם רעש מאוורר הוא בעיה, אתה רוצה מצנן שמאזן רעש וקירור טוב. אם אתה רוצה מקרר אוויר לקירור מהיר ומשופר, עדיף לקנות כזה שמצויד בתא קרח. מקררי אוויר רבים מצוידים בקוביות קרח, שמקררות את המים וכך מאפשרות קירור מהיר ועוצמתי!

אם אתם מעוניינים להשקיע במגדל קירור לעסק שלכם

עליכם להתייעץ עם מהנדס מגדל קירור מנוסה בכדי להכין תוכנית לרכישת מגדל קירור עבורו. אנו מציעים עזרה ותמיכה מקוונים כדי לקבוע איזה מגדל קירור מתאים לך ולמפעל שלך. אם תבחר במקרר כחלק מבניית מערכת חדשה, חשוב להקצות סכום סביר מתקציבך למקרר. מדריך זה מדריך אותך בתהליך הבחירה והמעבר במגוון אפשרויות קירור שונות ומסייע לך לבחור את הקירור הנכון.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן