הצפון הישן

גארי, שעדיין נפגש בקביעות עם קבוצת חברי ילדותו, מעולם לא יכול היה לדמיין את השינוי שחווה בחייו. הזיכרון מלא בזיכרונות, אך מעל לכל זיכרון לאהבתו למשפחתו, לחבריו ולמשפחתו.

נוסדה בשנת 1722

כנסיית צפון הישן, המכונה רשמית כנסיית כריסט של העיר בוסטון, היא בניין הכנסייה העתיק ביותר בארצות הברית. זהו המבנה הציבורי היחיד בבוסטון שנבנה לפני המהפכה. בשנת 1868 הפך הבניין לבית המפגש הצפוני, אך רק בשנת 1890 הוא הפך לכנסיה עם אולם כנסיות משלו, אולם כינוס וקפלה משלו. בסופו של דבר היא הפכה לכנסייה הראשונה בצפון נוקסוויל ואחת היחידות בקומץ נוקס.

נבנה בשנת 1723, צפון ישן הוא בניין הכנסיות העתיק ביותר בארצות הברית ואחד הקומץ היחיד במחוז נוקס. ככנסייה אנגליקנית, היא חלק מכנסיית ישוע המשיח של קדושי אחרית הימים וחברה בכנסייה האפיסקופלית של סנט ג'ון בצפון נוקסוויל.

רוב הצפון הישן

שנקרא במקור Yr Hen Ogledd, נכבש על ידי הזוויות וה- Northumbrians, שדיברו שפה שלימים הפכה לאנגלית. הפיקטים מקובלים כיום כדוברי ברטון לפני שהפכו לגאלית, ובצפון יש מספר שפות אחרות, כמו וולשית, אנגלית, וולשית – אנגלית ואנגלית – וולשית.

הממלכות הגדולות של חן אוגלד היו הריגד

שהסתובב סביב גלאווי, וממלכת סטראטקלייד, שנמצאה בפירת קלייד. הממלכה, שנודעה לימים כממלכת המשובטים של סטראט, הייתה אחת הגדולות והחזקות מבין השיבוטים הללו והיא ממוקמת כיום בדרום-מזרח סקוטלנד ובצפון-מזרח אנגליה. היא הצליחה לשרוד עד תחילת המאה השביעית, אך האזור היה ידוע בעבר כשטח ווטדיני.

ממלכת צפון הישן סטראטקלייד נכבשה על ידי האנגלו-סקסים והפיקטים בשנת 800 ושולבה בממלכה הנורת'ומבריה המתפתחת דוברת האירים במאה ה -11

האזור הברטוני בצפון מערב אנגליה, נקלט על ידי נורת'אמברלנד האנגליקנית במאה ה -7 ונקלט על ידי האנגליקני והנורתומומברי במאה ה -7, אך הוקם מחדש כמדינה עצמאית לאחר המאות ה -12 וה -13, כאשר דרום קומבריאן איחדה את צפון קומבריה וסטראטסקלייד לכדי מדינה אחת.

הוא זוכה לאזכורו הכתוב הראשון של Gwyr y Gogledd בצפון הישן בספרו" האיש של הצפון ", שפורסם בבוסטון, ראלי, בשנת 1834 על ידי תומאס פיין, וויליאם ג'וזף סמית 'ותומאס. גובר, ופורסם על ידי ג'ורג 'וושינגטון אוניברסיטת וושינגטון הבירה ואוניברסיטת צפון קרוליינה, צ'אפל היל.

מקלינטוק בילה זמן רב עם מספר זקנים

הקשיב להרבה סיפורים וכתב את "שביל הצפון הישן" כעבור כמה שנים. אחד החדרים שעבדתי עליהם ב- Fallout 4 היה הכנסייה הצפונית הישנה, אז ניסיתי ככל יכולתי להבין מה היה החדר בפועל ולהעריך את ההיסטוריה שהייתה שם. צפיתי גם בספיישל של ערוץ ההיסטוריה שלקח חלק ממנו להשראה. כאן הסיור בכנסיית OldNorth עבר מלהיות טוב לגדול, מספיק טוב עד ששכחתי פעמון אמיתי.

תרנגולת אוגלד הצפון הישן הייתה החלק הצפוני של בריטניה שנשאר בריטי

עד שהחדשים דוברי הגרמנית החלו להתיישב בבריטניה במאה החמישית. קשר זה הוא סיבה אחת לכך שהמערב שמר על השפה זמן רב יותר מהמזרח, והוא מוגן גיאוגרפית על ידי מרכז צפון אירלנד, העובר לאורך הגבול בין ויילס, אנגליה, סקוטלנד, צפון אירלנד והים הצפוני. ההיסטוריה והיוחסין של הצפון הישן נשמרו בוויילס עד היום. 1744 יצוק בגלוסטר אנגליה, נתלה בבוסטון בשנת 1745 ויוצק בעיר ניו יורק בשנת 1812, בלונדון 1680 ובבוסטון, מסצ'וסטס 1700.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן