התחדשות עירונית

פרויקט ההתחדשות העירונית הושק בשנות החמישים, אך שורשיו חוזרים עשרות שנים קודם לכן, באמצעות שתי תוכניות פדרליות משפיעות. תוכנית ההתחדשות העירונית, שסיפקה מימון להקמת מבנים חדשים, כבישים, גשרים ותשתיות אחרות, החלה בעיר ניו יורק ובניו ג'רזי באמצע שנות הארבעים. הוא הוצג על ידי ניו דיל של הנשיא פרנקלין ד 'רוזוולט בשנת 1949, כשהסתיים באופן רשמי.

חלק מהיתרונות של התחדשות עירונית הגיעו לשחורים, שזכו ליותר מפרברים לבנים מכבישים מהירים שזה עתה נבנו, מבתי ספר חדשים ומפרויקטים תשתיתיים אחרים.

הרעיון המניע מאחורי התחדשות עירונית

הוא ליצור פיתוח שלא היה קיים אחרת. חקיקה בנושא חלוקת הכנסות פירושה שהשקעות מוצלחות בהתחדשות עירונית ואזורית יניבו תשואה ממחוזות המס החופפים עוד לפני שתום השטחים בהתאמה. אם מטרת ההתחדשות העירונית הייתה לעורר צמיחה שלא תתרחש, אזי המחוזות המיסים היו מצפים לקבל בעתיד יותר הכנסות ממסים מאשר היו מקבלים אם התחדשות עירונית מעולם לא הייתה מתרחשת. ההכנסות – חלוקת החוקים – פירושן שהשקעות מוצלחות בהתחדשות עירונית מניבות תשואות במחוזות מס חופפים עוד לפני המועד האחרון. הכנסות ממס – חוק המניות פירושו שהשקעות עירוניות מוצלחות החלו לייצר הכנסות ממחוזות מס חופפים.

מכיוון שקרקע לבנייה חדשה עולה באופן טבעי מערכם, נוצרות הכנסות ממסים נוספות למימון פרויקטים באזורי התחדשות עירונית. גידול נוסף זה הוא כסף לפרויקטים של התחדשות עירונית ובסופו של דבר מביא הכנסות נוספות ממסים לעיר כולה.

התיישבות עסקים ודירות חדשות במרכז העיר תגדיל את בסיס המס של טיגרד לאורך זמן

מה שבתורו יסייע במימון שירותים עתידיים לתושבי העיר. על ידי הצגת עסקים חדשים והזדמנויות פיתוח, ההתחדשות העירונית גם מגדילה את בסיס המס של טיגארדס בתקופת צמיחה כלכלית וגידול אוכלוסייה, שניהם מסייעים במימון עתיד השירותים העירוניים העתידיים לתושביהם.

המערב אזור הפיתוח העירוני קולפקס כבר השיג את יעדיו המוניציפאליים במצבו הרעוע הנוכחי. אזור הפיתוח העירוני יצר גם הזדמנויות למשרות חדשות והזדמנויות לתושבי מרכז העיר, כמו גם עסקים חדשים והזדמנויות פיתוח באזור ובסביבתו. .

הכספים להתחדשות עירונית מקורם בארנונה בגבולות ההתחדשות העירונית ונועדו לטפל בבעיות מזוהות באותו אזור

הסוכנות להתחדשות עירונית מנהלת את תוכנית ההתחדשות העירונית, הוועדה המייעצת למרכז העיר ממליצה. לדירקטוריון והסוכנות הוקמה על ידי מועצת העיר. דוח שנתי הוא חלק מהעירונית המאומצת תקציב חידוש ודוח על מצב התכנון והפיתוח.

התחדשות עירונית אינה מס חדש; זה רק משנה את התפלגות הכנסות המס הנוכחיות והעתידיות

מיסוי מחוזות המשמשים כמחוזות התחדשות עירונית גובה ארנונה לפי ערכי בסיס. הסוכנות להתחדשות עירונית, שהוקמה ב -1 ביולי 2011, יכולה להתקשר עם חברות רק אם הם אושרו על ידי הציבור בבחירות.

אך חוזים לחידוש ערים ומסמכי LDA יכולים לעיתים להרחיב את דרישות הציות הרבה מעבר לתאריך התפוגה

מטרת ההתחדשות העירונית היא לעורר התפתחות שלא הייתה מתרחשת בלעדיה, וכאשר פג אזור התחדשות עירונית, רשות המסים יכולה לצפות לקבל פחות הכנסות ממס ממה שהיו היו אילו לא היו קיימים מעולם. במילים אחרות, לא מדובר במס חדש, אלא בשינוי בחלוקת הכנסות המס הנוכחיות והעתידיות ממס המס העירוני למס – לא כולל בעלי הנדל"ן של מחוז ההתחדשות העירונית. כאשר אזור עירוני והתחדשות מוחלק, ניתן להניח שהוא קיבל פחות כספי מיסים מאשר אילו השטח העירוני לאזורי התחדשות מעולם לא היה קיים. אולם במקרים אחרים, כמו במקרה של עיר – עלייה גדולה בארנונה באזור עם מספר יחידות דיור גבוה – זה לא בהכרח מוביל להתפתחות.

אימוץ תוכנית התחדשות עירונית אינו מחייב שיפור הקרקע בגבולותיה

התחדשות עירונית מאפשרת רק ליצור מחוז מס חדש בגבולות בסיס המס הנוכחי ומאפשרת מיסוי של הרובע בשיעור זהה לעיר. זה לא מעלה ארנונה, וגם לא מעלה אותם; זה רק מאפשר שינוי בחלוקת הכנסות המס הנוכחיות והעתידיות למס – ללא בעלי המס הזה.

במקום זאת

חוק ההתחדשות העירונית מסמיך את העיר לרכוש אדמות בהתאם לתכנית ולמכור אותן בהתאם לתוכנית הפיתוח מחדש. אם העירייה מקיימת את הצעדים ליצירת אזור התחדשות עירונית והגוף המינהלי מתחיל בהתייעצות ציבורית, יש לה 120 יום לאשר או לא לאשר את תוכנית ההתחדשות העירונית, שלאחריה נמכרת הקרקע. עם זאת, היכולת של סילוק או מיחזור של נכס תלויה בגרסה של תוכנית זו בתוקף בזמן המכירה. זכור כי לא בית המשפט העליון של ארה"ב ולא כל חוק פדרלי אחר, ולא כל חוק פדרלי או מקומי, מסמיכים את העיר לדרוש עמידה בתכנית כתנאי למכירת נכסים, אלא מאשר לה "לרכוש" נכס ול " להשליך "את פיתוחו מחדש של אותו נכס לצורך מחוז מס חדש בגבולותיו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן