התקנת דוד שמש במודיעין

על פי דו"ח CSI-T, חימום מים סולאריים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה. דודי שמש הם חובה ברוב הבניינים החדשים בישראל ובספרד; עשרות מיליוני מהם מותקנים בסין; ומדינות אירופה חלוציות בסוג חדש של חימום מים סולאריים המפחיתה את צריכת האנרגיה הגדולה ביותר.

מערכות המים החמים התרמיים הסולאריים שלנו מפחיתות את הצורך בחימום מים קונבנציונאלי בעד 70% מפחיתות את עלויות האנרגיה, מגדילות את עצמאות האנרגיה ומפחיתות את תרומתך לשינוי האקלים העולמי באמצעות הפחתת פליטת גזי חממה. ניתן להשתמש בדודי שמש במודיעין יחד עם מערכות חימום הידרוניות וזוהרות המשלימות זו את זו כדי להשיג חיסכון גדול עוד יותר באנרגיה.

מערכות דודי שמש במודיעין

בעוד שמערכות תרמיות סולאריות אוספות אנרגיה סולארית ליצירת חום. חימום מים תרמיים סולאריים, לעומת זאת, משתמש באנרגיה מתחדשת בחינם כדי לספק אלטרנטיבה נקייה, ירוקה וחסכונית למים חמים ולחימום בריכה. אנו יכולים לעצב ולהתקין מערכת חימום מים תרמית סולארית המתאימה ביותר לצרכיך ומשתלבת בצורה הטובה ביותר בבית שלך מחברת Carib Sun Energy.

יישומי מים חמים משתמשים בלוחות וצינורות המכונים קולטי שמש אן מערכות דודי שמש במודיעין כדי ללכוד את האנרגיה מקרני השמש ולהשתמש בהם לחימום המים המסתובבים. קולטים תרמיים סולאריים מחוברים בדרך כלל לקירות הגג הפונים לשמש חזקה במודיעין, והחום מהנוזל נשאב למערכת הפעילה ומונע למערכת הפסיבית באמצעות הסעה. חוות קינגס איילנד משתמשת בצינורות מצופים זכוכית של חברת אפריקוס האוסטרלית כדי לחמם את הנוזל ולהעביר את אנרגיית השמש למים.

על מנת לחמם את המים באנרגיה סולארית הקולטים מותקנים על הגג או על קיר הבית לכיוון השמש. דודי בריכה סולאריים משתמשים באספני צלחות שטוחות ללא זיגוג ללא כיסוי או מארז. אספנים אלה, המכונים גם מערכות אצווה או ICS, משמשים בחימום בריכות שמש ויש להם צינורית אחת או יותר של מכלים שחורים מבודדים בתוך קופסה מזוגגת.

דוד שמש הוא מערכת גיבוי לדודי גז או חשמל שאפשר לסמוך עליהם כדי לחמם את המים כאשר תנאי מזג האוויר עכורים ואינך יכול להשתמש באנרגיה סולארית לחימום המים. במערכת פעילה ישירה, המים מחוממים על ידי השמש ומחוממים בעקיפין על ידי נוזלים. המים הקרים זורמים דרך אספן השמש שמחמם אותו, והם נשלחים לקומקום הגיבוי המקובל, שמחמם אותו.

עלויות התקנת דוד שמש במודיעין

עלויות ההתקנה משתנות מאוד ונקבעות בעיקר ע"י גודל הדוד ומורכבות ההתקנה. מערכת האספנים והאחסון המשולבת מאחסן את המים החמים בנוסף לחום השמש וניתן לספק אותם לחימום מים כגיבוי ללא מיכל לפי דרישה נפח מיכל המים החמים יכול להיות גדול מזה של מערכת השמש על מנת לאפשר מזג אוויר גרוע ובולמי טמפרטורות סופיים אופטימליים נמוכים יותר מחממי הטבילה האופייניים.

לפני התקנת דוד שמש יש לקחת בחשבון הרבה דברים, כמו האקלים האזורי, חוקי הבנייה הספציפיים, הבטיחות, הזמינות של אתרים סולאריים וכו'.

מאז תחילת שנות התשעים כמעט כל בנייני המגורים החדשים בישראל נדרשו להתקין דודי שמש במודיעין מערכות חימום מים סולאריות, ומשרד התשתיות הישראלי מעריך כי פאנלים סולאריים לחימום מים יכולים לכסות 4% מצרכי האנרגיה במדינה. מאז תחילת שנות התשעים היה צורך כמעט בכל בנייני המסחר והמגורים החדשים במדינה להתקנת מערכות לחימום מים סולאריות. שר התשתיות הלאומי בישראל מעריך כי פאנלים סולאריים למים חמים ביתיים יכולים לכסות כ -4% מכלל צריכת האנרגיה במדינה. לדברי אד מאריי, מנכ"ל Aztec Solar, יותר מ -1,000 מערכות מים חמים סולאריים מותקנות מדי שנה בקליפורניה.

עדות ברורה לכך היא שיש אלפי ואלפי דודי שמש על גגות ירושלים, מודיעין וערים אחרות. ההתעניינות של ישראל בדודי שמש החלה זמן קצר לאחר עצמאותה בשנת 1948. לראש הממשלה הראשון של דוד דוד בן גוריון היו דודי שמש בביתו. בשנות החמישים היה מחסור בדלק בישראל והממשלה אסרה על חימום מים בין השעות 22:00 ל -18: 00 כשהמצב החמיר, המהנדסים לוי ישר הציעו לבנות גנרטורים חשמליים נוספים כדי שניתן יהיה להפוך את כל הבתים לדודי שמש. בשנת 1967, אחד מכל 20 משקי בית השתמש בשמש לחימום המים שלהם, ונמכרו 50,000 דודי שמש.

חברת גד אור אנרגיות הפועלת במודיעין

מהנדסים ישראלים מתקדמים בתחום האנרגיה הסולארית וחברות סולאריות בישראל עובדות על פרויקטים ברחבי העולם. הוא מכיל גם תוכנית מחקר אנרגיה סולארית המסייעת בפיתוח חימום פסיבי, כולל הפסדי חום במדבר קר ואחסון יעיל במהלך היום והלילה. יש גם מידע על חלקי המערכת השונים ועומס העבודה וכן השוואות בין דודי שמש, גז ודודי מים חשמליים.

גד אור אנרגיות פועלת גם בעיר מודיעין ובעיקר ירושלים והסביבה, חימום מים מהווה 15% מצריכת האנרגיה הביתית באירופה 20% בארצות הברית ו -30% ביפן. חימום המים המופקים משריפת דלקים מאובנים מהווה 25 אחוזים מצריכת האנרגיה הביתית. זוהי אחת מתחנות הכוח הראשונות לייצר חשמל מאנרגיה סולארית טכנולוגיה הידועה בשם בריכת השמש היא קולט שמש גדול עם מערכת אחסון חום משולבת המספקת אנרגיה תרמית.

על ידי ניצול מלוא הפוטנציאל של אמריקה לייצר מים חמים מאנרגיה סולארית עבור בתים ועסקים ארצות הברית תוכל להפחית את צריכת הגז הטבעי ב -25%, את צריכת החשמל ב -1% ולהימנע מ -5.2 מיליון טונות של פחמן דו חמצני בשנה, מקביל לפליטות של 13 תחנות כוח פחמיות או 9.9 מיליון מכוניות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן