ייבוש קירות ורצפות – לא מה שחשבתם.

אחת התופעות הפחות נעימות שעלולות לקרות בבית היא נזילה. הכתמים על הקיר הם סימן שהגיעו לשם מים ושקיימת בעיית איטום במבנה. חדירת מים לקירות עלולה להיות בעיה קשה הגורמת לנזקים שעשויים אף לפגוע ביציבות המבנה. גם אם תיקנתם את הנזילה, אל תתנו לזמן לעשות את שלו, ייבוש טבעי עלול לקחת יותר מידי זמן שאין לכם. על מנת לצמצם נזקים ולהפחית עלויות יש לבצע ייבוש קירות רטובים, ולעתים באמצעות ייבוש תת רצפתי.

טרם תבצעו ייבוש קירות רטובים, עליכם לאתר את מקור חדירת המים. אחרי שזיהיתם שמדובר בנזילה, איתרתם את מקורה ותיקנתם את התקלה, המשימה הבאה שלכם היא ייבוש הקירות הרטובים. נזילה שפגעה בקירות או ברצפה משאירה אחריה כתמים וריח של עובש. ייבוש קירות רטובים היא פעולה נחוצה על מנת לא להשאיר פתח ללחות לייצר שוב עובש וחיידקים.  לאחר מכן מומלץ לחדש את האיטום.

ייבוש קירות רטובים לאחר נזילה לא חייבת להיות פעולה מורכבת אם מבצעים אותה בזמן הנכון. אבל ייבוש קירות רטובים מאוחר מידי כבר יכולה להפוך למשימה מורכבת ויקרה.

ייבוש תת רצפתי באמצעות מכשור טכנולוגי ייעודי נעשה ע"י קדיחה של מספר נקודות נסתרות ברצפות אליהן מחברים משאבות או מפוחים רבי עוצמה (תלוי במילוי שמתחת לריצוף) המייבשים וסופחים את הלחות והמים הכלואים. ייבוש תת רצפתי הוא  טכנולוגיה המאפשרת לייבש את המבנה מבלי להרוס ולפגוע בשגרת החיים בבית.

ייבוש תת רצפתי מחיר משתנה בהתאם לשטח הביצוע, המצע שמתחת לריצוף ומצב הרטיבות. מחיר ממוצע לחדר נע בין 2300 ל-2700 שח וכל 10 מ"ר נוספים בין 1300ל- 1400 שח. מחיר ייבוש תת רצפתי  בבית קרקע עשוי גם להגיע לסכום של 7500 ₪, המחיר הוא תלוי מצב הרטיבות ומספר החדרים במבנה. אתם יכולים להיות בטוחים שמחיר ייבוש תת רצפתי הוא זול יותר מלהרים מרצפות ולשפץ מחדש.

רטיבות עלולה לגרום לפגיעה בתשתיות, וכידוע מים עומדים הם כר פורה להתפתחות חיידקים ועובש, אשר עלולים להזיק לבריאות בני הבית הנושמים את זה. היום כבר לא צריך לפרק את הרצפה, משימה שהייתה בעבר מתחילה באינסטלטור ומסתיימת בשיפוצניק יכולה להתבצע היום ע"י איש מקצוע אחד. בחירה באיש מקצוע חשובה במקרה הזה. עדיף לבחור איש מקצוע שיכול ללוות אתכם משלב האיתור ועד שלב השיקום. זה יעיל יותר, חסכוני יותר ומצמצם משמעותית את זמני העבודה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן