ייעוץ משפטי ויעוץ נוטריוני מה ההבדל

אתה יכול להחליט אם לשמור על שירותיו של עורך דין או נוטריון. בניגוד לדעה הרווחת, עורכי דין המאשרים מסמכים אינם נוטריונים. רק עורכי דין שאושרו על ידי לשכת עורכי הדין במדינה מסוימת יכולים לספק שירות זה, שאינם עורכי דין ונוטריונים אינם יכולים.

נוטריון אינו בוחר מסמך ספציפי שלקוח זקוק לו לצורך עסקה. נוטריון לא יבחר את סוג ההסמכה או את נוסח המסמך הנתון. אף נוטריון לא יכין ולא ייתן עצות כיצד למלא, לנסח או להשלים מסמך.

נוטריונים מה תפקידם?

הידועים גם בשם נוטריונים ציבוריים, משרתים מטרה שונה מזו שעורכי דין אמריקאים ונוטריונים אמריקאים אינם כשירים לתת ייעוץ משפטי. נוטריונים רשאים לערוך מסמכים אזרחיים, לרבות מלאי, שמאות, חלוקה, צוואה, מחאה, חוזה נישואין, חוזה משימה, מסמך, צו או בקשה של שופט, והם רשאים לערוך מסמכים נוטריוניים או משפטיים מסוימים בהתאם לחוק שהם הוחזר או הוגש לבית המשפט. נוטריונים עשויים שלא לספק ייעוץ משפטי אך הם עשויים לספק ייעוץ נוטריוני להסבר או המלצה על מסמכים הדרושים לביצוע מעשים או דברים מסוימים או שקשורים למילוי חובותיהם האזרחיות.
לעוד פרטים נוספים אודות ייעוץ משפטי ויעוץ נוטריוני מה ההבדל עליך לבקר ב- rehovot-notary.com

נוטריונים ציבורי אינם בעלי מומחיות רבה כמו נוטריונים פרטי

ותפקידיהם מוגבלים יותר. בארצות הברית נוטריונים הם נוטריונים מכיוון שתפקידם מוגבל להסמכת מסמכים וחתימות. מדינות רבות דורשות מהנוטריונים למסור הודעה בכתב כי אינם עורכי דין, אינם נותנים ייעוץ משפטי או גובים אגרות בגין שירותים משפטיים.

איסור פרסם שירותי נוטריון בחומרי שיווק

באופן זה, הנוטריון יכול להימנע מהאשמה במתן ייעוץ משפטי או סיוע לחותם בביצוע מסמך. זהו קו דק, אך מכיוון שמסמכים רבים שיש צורך לאשר עליהם נוטריון הם בעלי אופי משפטי והחתום יכול לשאול שאלות פשוטות, נוטריונים יכולים להסתבך.

נוטריונים

לטענת הנציג, לא צריכים לאפשר לאינטרס עצמי להפריע לאחריותם. עליהם להיות בעלי ציפיות סבירות מחותמי המסמך, להסביר את תפקידם ולהסביר מדוע אינם מספקים שירותי נוטריון. על הנוטריון להיות נוכח כדי לאמת את זהות כל הצדדים לחוזה, לאמת זיהוי ולוודא שכל החותמים מבינים את החוזה ותוכנו.

המונח "נוטריון" מתייחס לנוטריונים רגילים ואין להתבלבל עם נוטריונים של המשפט האזרחי שהם עורכי דין שעברו את בחינות הלשכה

בנוסף לשבועות ותעודות, נוטריונים מספקים שירותים משפטיים ציבוריים הכוללים מגוון רחב של מוסדות.

בניגוד לעורך דין

ציבור נוטריונים מספק את אותם שירותים שהוא היה מספק אם הוא לא היה עורך דין. אם מתרחשת בעיה במהלך עסקה משפטית, יתכן שתצטרך לפנות לייעוץ משפטי מעורך דין. עורכי דין ונוטריונים יכולים להציע ייעוץ משפטי וכן עורכי דין.

הוועדה הרשמית והתחייבויות הנוטריון שייכות לו ולאף אחד אחר, כולל מעסיקו. כנציבות, תפקידו העיקרי של הנוטריון הוא לפעול כעד חסר פניות לציבור בעת חתימת מסמכים חשובים.

נוטריונים משפטיים הם נוטריונים מוסדרים

אך בניגוד לרוב מדינות המשפט המקובל האחרות, לנוטריונים בארה"ב יש מעט סמכות חוקית. נוטריונים במישיגן יכולים לאשר מסמכים המגיעים ממדינה או מדינה אחרת על פי בקשה, כל עוד חוק הנוטריונים עומד בחוק מישיגן. ניתן להשתמש גם בשירות נוטריון, הכולל לגליזציה ולגליזציה של מסמכים בריטיים.

הנוטריון אינו מאשר כי הרישום הנוטריוני הוא המקור או העותק האמיתי של הרישום. הנוטריון יכול לאמת חתימה משלו, אך האישור הנוטריוני אינו ספציפי.

זו תפיסה מוטעית שכיחה שאם מסמך מאושר על ידי נוטריון

הוא נמצא בשפה חוקית ואכיפה, גם אם היא לא מאושרת. מסמך נוטריוני מאשר למיטב ידיעתנו ואמוננו כי חוק המדינה מחייב כי החותם הוא מי שהוא וסביר במועד החתימה. כמו בכל מסמך אחר, ייפוי כוח חייב להיות מאושר על ידי עד שהוא הוצא להורג ונחתם על ידי שני הצדדים.

מענה לשאלות נפוצות על עדים ונוטריונים יכול לעזור לך לבצע את המסמכים שלך בביטחון. הבנת ההבדל בין נוטריונים לעורכי דין יכולה לעזור לכם לחסוך זמן וכסף, אותם תוכלו להוציא על התדיינות משפטיות במידת הצורך.

המאמר הבא נועד לעזור לכם ללמוד עוד על תפקידי נוטריונים ועורכי דין

כך שתוכלו להגיע לנציגים הנכונים בכל הנוגע לטיפול במסמכים האישיים החשובים שלכם ובעניינים משפטיים מקצועיים. ראשית, ההבדל הגדול ביותר בין נוטריון לעורך דין ציבורי הוא שעורך דין מייצג אותך בבית המשפט או מעורב בהתדיינות משפטית. המאמר הבא נכתב על ידי לורי ס 'הולקומב, עוזרת עורכת דין ללא רישיון בבר פלורידה, והופיעה במקור בתצוגה הנוטריונית, גיליון 1 לשנת 1996. כסף הוא לעתים קרובות הגורם המכריע בכל הנוגע לשכירת עורך דין או נוטריון לטפל בענייני המשפט שלך.

כולל העובדה שהמונח 'נוטריון' תורגם לשפות אחרות ומתייחס למשרד אחר בעל סמכות רבה יותר בארצות הברית. למרות שמקרה זה נוגע לתפקיד הנוטריון בפלורידה, הוא מכיר בכך שחלופה מקובלת לשבועה היא שימוש במסמך כתוב מוסמך ומושבע. ערבות נוטריון, אם מדובר בערבות איגרת חוב, אחראית לכל הנזק שנגרם לאדם שנפגע עקב התנהגות בלתי הולמת של נוטריון.

תעודת אפוסטיל היא תוצאה של אמנת האג, אמנה המאפשרת ליותר ממאה מדינות לקבל מסמכים שהונפקו על ידי מדינה אחת ממדינה אחרת. ההסמכה על ידי פקיד ציבורי היא חתימה על מסמך שנעשה לשימוש בארצות הברית של אמריקה.

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

הוצאת ויזה לקנדה באינטרנט

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף לקבלת ויזה לקנדה באינטרנט. הוא מכסה את השלבים החיוניים, מהבנת הדרישות ועד להגשת הבקשה, ומציע טיפים לתהליך מוצלח. הבנת

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן