כל הדירות להשכרה

עכשיו, כשהדירות שוב מציפות את השוק, חיפשתי את המבצעים הטובים ביותר באתרי רישומים שונים, עלוני מידע וקרייגסליסט. משום מקום, ריכזתי רשימה של כל בתי הנופש הפופולריים ביותר בעיר ניו יורק וברחבי הארץ.

דירות קולונייד הן ממצא נהדר בשכונת קונגרס הייטס בדרום מזרח וושינגטון הבירה. קולונדה מציעה דירות סטודיו במחיר סביר להשכרה בשכונת דרום מזרח DC שלהם.

יחידות אלה מציעות מהדירות העירוניות הטובות ביותר עם כל השירותים הדרושים לכם, כמו מטבח, חדר אמבטיה, סלון, חדר שינה ואזור מגורים.

קהילה ידידותית לחיות מחמד זו מציעה רצפות טובות מאולפנים לחדר שינה אחד

שניים ושלושה. דירות אלה מרוהטות בסגנון סוויטה, כלומר לכל קשיש יש חדר שינה משלו וחולק סלון, מטבח ושירותים משותפים עם תושבים אחרים. זה עוזר לקשישים במעבר להרגיש שהם ב"ביתם שלהם ", בעוד שסטודיו או סוויטה דומים יותר למרחבים משותפים. יש לך אפשרות לגור בבית או להיות עצמאית לחלוטין ולקבל גישה לבניין הראשי שבו הדירה ממוקמת, כמו גם לכל השירותים.

הדירות בבית זה בקולונדה ווילו בנד מצוידות במטבח מאובזר, סלון גדול, חדר אמבטיה, מטבח וחדר כביסה. הכביסה נמצאת על הרצפה והמרפסות מציעות נוף מדהים של מנהטן עם נוף לנהר ההדסון ולקו הרקיע של מנהטן.

דירה זו עם חדר שינה אחד ו -2 כוללת אח ומשטחי קוורץ שהופכים את הביתה ליום נעים. דירה זו לקשישים מציעה מגוון פעילויות כדי להפוך את החיים לקלים ונעימים יותר.

לדוגמא

נציג AHEPA יכול לעזור לכם למצוא דירה המציעה מגוון פעילויות לקשישים, כמו יוגה, שיעורי יוגה ופעילויות אחרות. קשיש עצמאי זה המתגורר בניו יורק הוא מקום נהדר עבור קשיש הזקוק לדירה עצמאית עם גישה למטבח, לשירותים ולסלון. תקבל מידע על דיור במימון HUD, פרטי קשר ופרטים על מספר היחידות העומדות לרשות התושבים המבוגרים. כדי למצוא דיור בר השגה לקשישים, חפש במדינתך באמצעות משאבי HUD.

כדי להגדיל את הסיכויים שבחרו את שמך לדירה, הגש את בקשתך במספר דירות בחסות HUD בו זמנית.

Colonnade Luxury Townhome Rentals ממוקם בפורטלנד ובערים הילסבורו וטנאסבורן, אורגון.

קולונדה זולה במיקום מעולה והדירות נראות נהדר תלוי מי הבעלים של הדירה

עם תוכניות קומה שתוכננו באופן אינדיבידואלי, השקמות של השקמה ודירות ריברסייד הן הבחירה המושלמת לאורח החיים. דירה זו ממוקמת בלינברוק, ניו יורק, רק נסיעה קצרה מהרכבת התחתית של ניו יורק. אנו ברי מזל שיש לנו דירות באזור עם נוף נהדר של נהר ההדסון ושלל מסעדות וחנויות נהדרות.

אנו מציעים דירות בדרגה בכירה במחירים תחרותיים, שלרוב הם 15% מתחת למחירים הרגילים. אנו מציעים מגוון רחב של שיעורי שוק לקשישים המתגוררים בדירותינו, כאשר הערך התחרותי שלנו בדרך כלל נמצא 15-20% מתחת למחיר הרגיל.

ברוב המקרים, הדיירים אינם צריכים לשלם יותר מ -30% מהכנסתם עבור שכר דירה ושירותים, על פי משרד השיכון והפיתוח העירוני האמריקני.

אם אתה קשיש בעל הכנסה נמוכה המחפש דירה

תרצה להגיש את בקשתך לדירה בחסות HUD בהקדם האפשרי. כדי למצוא דירה ידידותית לאזרח ותיק בקרבתך, חפש במדריך המדינה שלך או בעיר או התקשר לשירות הייעוץ לדיור באזרחים ותיקים. אם ברצונך להיות מסוגל לגור בדירה פרטית שאינה מבוססת על הנחיות הכנסה, עליך לפנות לעירך או למחלקת המדינה לשיכון ופיתוח עירוני (HUD). לקשישים תוכלו ליצור קשר עם AHEPA או ליצור קשר עם מנהל נכסים בעיר והמדינה שיוכל לעזור לכם לאבטח את ביתכם הקשיש.

תלוי בכבדות שהשכונה שלך מכבידה

תצטרך לבקש דמי שכירות ממוצעים עבור דירת מכללה בספטמבר בשנה הקודמת. אם אתם נמצאים באזור סואן עם ביקוש רב ומחפשים חוזה שכירות שתתחיל באוגוסט, המתינו עד שתקבלו דירה שתעבור אליה. חוזי השכירות הממוצעים לדירות סטודנטים מתחילים באוגוסט ונמשכים עד סוף ספטמבר. אם אתם באזור העמוס ביותר והאזור המבוקש ביותר, תצטרכו להכניס את עצמכם לרשימת המתנה לדירה.

כדי להגיש בקשה לחכירה, עליך להזין את כתובת הדוא"ל שלך כדי להגיש בקשה לפרופיל הקיים שלך ב- LinkedIn או ליצור חדש. אם אתה מגיש בקשה להשכרה קיימת ואינך ברשימת ההמתנה, עליך להזין דוא"ל.

Ideal Rentals

היא ספקית מובילה של בתים ב Peoria ואנחנו מצפים לעבוד איתך כסטודנט! בדוק את כל הדירות הזמינות להשכרה לסטודנטים לפסיכולוג ומצא את הדירה המושלמת בקמפוס בשבילך! דירות סטודנטים מציעות חוויית מגורים מאובטחת וסטודנטית בלבד עם אינטרנט אלחוטי חינם וחניה חינם. בין אם אתם לומדים במכללה קהילתית ובין אם לאו, דירות אלו מציעות את השילוב הטוב ביותר בין אבטחה, סבירות ונוחות; רוב הדירות מציעות אינטרנט אלחוטי חינם.

שיתוף:

עוד מאמרים:

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן