כמה דברים שאולי לא ידעת על ייעוץ משכנתאות

במאמר נכסה מספר דברים שצריך להיזהר בהם בעת שמטפילם במשכנתא.

כדי להימנע מכל האפשרויות האלה, מומלץ בחום להתייעץ אך ורק עם יועץ משכנתאות מקצועי לפני נקיטת כל פעולה.
למידע מורחב בנושא של ייעוץ משכנתאות נא לבקר באתר rmo.co.il

משכנתא הפוכה

היא סוג מיוחד של הלוואה המאפשרת לבעל בית בן 62 ומעלה ללוות מההון בביתו. הלוואות משכנתא הפוכה נעשות לבעלי בתים שגילם 62 שנים ומעלה ויש להם הון עצמי מספיק. הלוואת משכנתא הפוכה מאפשרת לבעלי בתים מסוימים לגשת לחלק מההון העצמי שלהם במזומן על ידי דחיית ההחזר עד שהם מתים, מוכרים או עוזבים את הבית.

משכנתאות הפוכות מאפשרות לבעלי בתים לגשת ל"הון "לבתיהם בצורה של מזומנים

תשלומים חד-פעמיים, תשלומים חודשיים או קווי אשראי. משכנתא הפוכה פופולרית בקרב אנשים חסרי מצפון להונות בעלי בתים. חתכו את השלטים: מלווים שלא מבינים כיצד עובדות משכנתאות הפוכות מבלי לספר ללקוחותיהם את האותיות הקטנות; בונים שמנסים לשכנע בעלי בתים שהדרך הטובה ביותר לשלם עבור תיקונים יקרים היא לקחת משכנתא הפוכה; חברות המשווקות למבוגרים מבוגרים שאין להם ידע כלכלי להבין את ההשפעה של הלוואה חדשה; ובעלי בתים המתפתים להשקיע הכנסות הלוואות בתוכניות מניות מסוכנות או להפוך שלטים בכספי צד שלישי.

לעולם אל תשלמו מראש עבור חברה שמבטיחה לעזור לך בתשלום המשכנתא

רמאי יכול לומר שהוא יכול להתמודד עם פרטי העסקה עם המלווה שלך כדי להפחית את תשלום המשכנתא שלך או להציל את הבית שלך מעיקול. הם עשויים להבטיח לבצע שינויים במשכנתא שלך או לנקוט בצעדים אחרים להצלת הבית, אך הם אינם יכולים לספק.

רמאים יבדקו את מסמכי המשכנתא שלך אם המלווה שלך מציית לחוק. הם יגידו לך לא לפנות למלווה, לעורך הדין, ליועץ הדיור או ליועץ האשראי. הם יכולים להורות לך לבצע את תשלומי המשכנתא אליהם לפני שהמלווה יעביר את שטר הכותרת שלך.

אם אומרים לך שהביקורת תעזור לך להימנע מעיקול

להאיץ את תהליך שינוי האשראי שלך, להפחית את הסכום החייב או לבטל את ההלוואה שלך. הרמאי מבטיח שום בדיקת הלוואות משפטיות שיעזרו לכם לקבל שינוי בהלוואות או הקלות אחרות במשכנתא. הלשכה להגנה פיננסית על הצרכן מדווחת כי רוכשי דירות ראשונים רבים אינם מכירים את תהליך המשכנתא וייתכן שלא הסתכלו סביב לפני שהגישו בקשה למימון. מחקרים מראים כי השכלה וייעוץ בנושא בעלות על בתים, במיוחד כאשר בוחנים רכישת בתים כבעלי בתים, יכולים לספק תמיכה בזמן ויעיל כאשר אנשים מעריכים את האפשרויות שלהם ומקבלים החלטות. מהראיות שהוצגו בנושא זה עולה כי רוכשי בתים פוטנציאליים לעיתים קרובות אינם יודעים או מבינים את אפשרויות המימון שלהם ובעלי בתים לעיתים קרובות עומדים בפני עלויות בלתי צפויות, מתקשים לשמור על תוכניות התשלומים המקוריות שלהם ומתמודדים עם הונאות עיקול. אנשים יכולים ליהנות מייעוץ מסוג זה מתי שהוא מתאים וכאשר הם זקוקים לשירות נגיש בשלב מוקדם של רכישת הבית.

פיתרון חלופי לבעלי בתים המעוניינים במכירה קצרה במקום להימנע מעיקול. תוכנית זו מציעה אפשרות לשנות או לממן מחדש את המשכנתא שלך עד לתאריך 30 בדצמבר 2016, ולא יתקבלו בקשות חדשות לסיוע במסגרת תוכנית MHA. התוכנית מציעה ייעוץ חינם לבעלי בתים המתקשים בתקשורת עם חברת המשכנתא או המלווה אודות הצורך בהקלה במשכנתא. – מחקר שנערך לאחרונה על הפחתת עיקולים כדי לסייע לבעלי בתים במצוקה בתשלומי ברירת מחדל, מציע שהם יכולים לעזור לבעלי בתים להימנע מעיקולים ולהימנע ממחדל. משרד השיכון ופיתוח עירוני (HUD) אישר והעניק מענקים לסוכנויות ייעוץ לדיור ליישום דרישה לפיה יש ללוות הלווים המבקשים משכנתא הפוכה או משכנתא להמרת דירה (HECM) לפני השלמת HECM. האוצר האמריקני יישם גם דרישות ייעוץ במסגרת תוכנית השינוי הביתית (HAMP) כחלק מהמאמצים לשנות את המשכנתאות.

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן