כמה ימים מומלץ לטייל ברומא?

אם אתם מעריכים חופשה יותר מאשר לגלות את האטרקציות המרכזיות, אנו ממליצים על יומיים ברומא. אני ממליץ על טיול של 3-5 ימים לרומא, שם תוכלו להירגע ליום אחד ולחיות יום באיטליה. כך שתוכלו להקדיש יום שלם לקניות ועוד יום לסיורים נינוחים בעיר.

ביום השני שלך ברומא

אתה יכול לבלות קצת זמן בטיולים ובהיכרות עם עיר הוותיקן. אין טעם לבזבז זמן כשמגיעים לרומא, כי אתה יכול להתחיל את הביקור שלך עם הדברים הטובים ביותר בעיר במרכז מרכז העיר העתיקה. זהו מרכז העיר וביקור באנדרטאות הרומיות הגדולות שאסור לכלול ביום הראשון של סיור במיטב רומא.

לאחר עצירה בגלריה בורגזה

היום השני של רומא מתמקד בעיקר באתרים הרומיים המפורסמים ובנקודות השיא התיירותיות הפופולריות, החל במדרגות הספרדיות המפורסמות. היום השלישי הוא סיור רגלי שלוקח אתכם בלב רומא, ביקור באתרים כמו המדרגות הספרדיות, הפנתיאון, פיאצה נבונה, לארגו די טורה ארגנטינה ומזרקת טרווי. אני ממליץ להתחיל את 3 ימיכם ברומא בביקור בקולוסיאום ובפורום הרומי.

רומא

היא עיר מקסימה ואחת הערים האהובות עלינו בעולם. תסכימו איתנו לאחר שתעבדו על סיור זה בן ארבעה ימים ברומא. בקרו בוותיקן, תהנו מנופים מדהימים של בזיליקת פטרוס הקדוש, התפעלו מהקולוסיאום, קחו שיעור היסטוריה בפורום הרומי וטיילו בלב רומא עם הכיכרות הצבעוניות והאתרים ההיסטוריים העתיקים שלה. ראה אם אתה רוצה לבקר ברומא, מסלול זה ייקח אותך לכל מה שאי פעם תוכל לקוות לראות ולחקור את רומא תוך 3 ימים בלבד.

אם זה לא מספיק

תוכלו לבלות שלושה ימים ברומא בביקור בכמה מהאתרים המפורסמים ביותר, לטעום מהאוכל הטוב ביותר בעיר ולהירגע באחת הכיכרות היפות. אם אתם מתכננים טיול לרומא, הקפידו לבדוק את הסיורים הטובים ביותר ברומא מהנקודות שלנו ב-Best Rome Tours Post שלנו. ואם אתם רוצים למלא את ימיכם בסיורים, ביקורים במוזיאונים, צלילה בהיסטוריה, טיולים לרומא העתיקה וחיפוש אחר הפיצה הרומית הטובה ביותר ברומא, נצלו את הרעיונות הללו כדי להפוך את טיול החלומות שלכם לרומא.

אם אתם מתכננים לבקר ברומא, שקול מסלול של שבעה ימים במקום טיול יום. לתקופה ארוכה יותר ברומא, קחו חלק בסיור המאפשר לכם לראות את העיר דרך עדשה חדשה, לקחת שיעור בישול או לרכוש מיומנויות שתוכלו להביא אתכם.

הקדישו לפחות כמה ימים לחקר

החל מכמה מהסמלים המפורסמים ביותר של רומא כמו הקולוסיאום והותיקן, ושהייה בשכונות מהנות עם אוכל טוב וטיולים נהדרים. אם אתה ברומא לשלושה ימים, אני מציע לך למצוא לינה במרכז העיר, בפנתיאון, בפיאצה נבונה וכו'.

בתור מקום שנראה על ידי תיירים רבים

זה יכול להיות אתגר למצוא את הזמן הטוב ביותר לבקר ברומא, מכיוון שאתה רוצה לאזן את מזג האוויר הנעים ולהימנע מהמונים גדולים. לכן, אני מציע להישאר ברומא לפחות 3 ימים אם אתה מוסיף טיולי יום למסלול שלך. כדי לשים את זה בהקשר, אם תצאו לסיור רב ערים באיטליה, תוכלו להקצות 4 ימים לרומא כל עוד אתם מגיעים ביום הראשון ועוזבים ביום הרביעי.

אפשר לבלות 2 ימים ברומא ולהסיר את רוב האטרקציות העיקריות מהרשימה שלך

אבל אם לוח הזמנים שלך קדחתני, קח את זה בקלות. אם אתם מתכננים טיול יום לפומפיי בשלב זה, הגיוני יותר להתמקד בהריסות שמורת אוסטיה אנטיקה ולשמור את יומכם האחרון ברומא לאחת האפשרויות האחרות ברשימה. עם זאת, אם תאריכו את הטיול שלכם בכמה ימים, תוכלו להעמיק במה שהופך את רומא לכל כך מושכת למקומיים, לחקור שכונה כמו טרסטוורה ולשכור מדריך או מומחה מקומי שיראה לכם את המקומות הטובים ביותר לאכול בהם מעדנים רומאיים.
למידע אודות לטייל ברומא מומלץ לבקר ב- rome.co.il

בנוסף לתכונות החיסכון בכסף ובזמן שהוזכרו לעיל

רומא-וותיקן פאס כולל כרטיס לשלושה ימים לעלייה ועלייה למטוס ברומא וכרטיס נסיעה ל-3 ימים לרכבות ולאוטובוסים של העיר, מה שמפחית את מחיר כרטיס כניסה למוזיאונים ואטרקציות אחרות ברומא ב-30%. הגישה למטרו ולשאר העיר היא ברוב הימים ליד הדלת שלך (היום ברומא מתחיל ומסתיים במרחק של 15 דקות הליכה מכל תחנת מטרו), אז אם זה בטווח המחירים שלך, אנחנו חושבים שתסתיים מרוצה מהמיקום שלך ברומא. טיולי רומא המצוינים של רומא מציעים את סיורי היום שלהם ברומא המכסים רבים מרגעי השיא של רומא ביום אחד. זו דרך מצוינת לראות את כל המראות של רומא ולא צריך לדאוג לדילוג על תורים ותורים.

טיולי אוכל נותרו אחת הדרכים המועדפות עלינו לחקור יעד לפני היציאה הביתה

וזוהי הסיכום המושלם לטיול בן ארבעת הימים שלכם ברומא. שלם הלוך ושוב ל-COVID למשך 4 ימים ברומא כרטיס דלג על התורים לקולוסיאום ולמוזיאון הוותיקן וחסוך 35 אירו עם כרטיס רומא סיטי. דרכוני הוותיקן תקפים ל-3 ימים רצופים, אז השתמשו בהם בשלושת הימים הראשונים של הטיול (כלומר

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן