מוכרים דירה

כרוכש נכס מקצועי, אני תמיד סקרן לגבי טווח המחירים והתנאים בהם אני קונה נכס למגורים. בפוסט זה אשתף את מחשבותיי כיצד למכור דירה בניו יורק בשוק הקונים של ימינו. לא משנה אם אתה הבעלים של דירת סטודיו או בית צמוד קרקע, ברצוני לעזור לך למכור את הנכס שלך. אם ברצונכם למכור דירה במהירות, תוכלו לעדכן את המכירה על ידי יצירת סרטון איכותי של הדירה שלכם. עם זאת, אם אינכם מוכנים להציג את הדירה במיטבה, עליכם לשקול מחדש את החלטתכם למכור את הדירות שלכם. על ידי יצירת קשר עם מוכרי הדירות למדנו כיצד למכור את דירתנו בלובליאנה ומכרנו אותה.

אם תחליט שהגיע הזמן למכור את הנכס להשכרה שלך

ישנם שני אמצעים עיקריים שתוכל לנקוט כמשכיר: המתן לתום תוקף השכירות לפני מכירתו או מכירתו בזמן שהדייר עדיין גר בדירה . שוחח עם הסוכן שלך האם זה הגיוני לדון באפשרות להשאיר את הדייר החודשי אצל הקונה או לסיים את חוזה השכירות לפני השלמת המכירה.

ישנם שלושה מקרים שעל המוכר לקבל בעת מכירת דירתו. אם הם מסכימים, אתה יכול להיות מודע למצבים נוספים מסוימים שהם הסכימו להם אם הם מתרחשים בעסקה שבה המוכרים מתקשים למכור את הדירה או אם היא נמוגה בשוק במשך חודשים רבים.

אם אתה גר בדירה ואתה זקוק לכסף מהמכירה

כדי לעבור, אך אינך רוצה לפנות אותה לפני השלמת המכירה, אתה יכול לנהל משא ומתן להישאר ברשות ולקבל קצבת רילוקיישן. בדרך זו הם יכולים לגרום לך לשכור דירה חדשה או אולי להיות קונה. אם בעל הבית מעוניין שתעבור דירה או אם תעבור לגור לאחר מכירת הנכס, תוכל להגיש בקשה ל"קצבת מעבר ". נכון, זה נדיר וזה נגמר בכך שנשארתם ברכושכם, אך עליכם להיות מודעים לכך שבעל הבית שלכם יהיה מחויב להשלים קצת כסף בכדי לגרום לדייר לפנות, מכיוון שהוא החליט למכור את הבניין לבעלים חדשים. או להמיר אותו בדירה.

אם אתה לא רוצה להשקיע כל כך הרבה כסף במכירת דירה בברלין, כדאי לפנות לפלטפורמה מקוונת.

כאשר אתה מוכר דירה בעצמך

עליך ליצור חומרי שיווק, למצוא קונים פוטנציאליים, למכור את הנכס ישירות אליהם ולמכור את בניין הדירות. אם אתה מתחייב למכור, עליך לעשות הכל כדי למקסם את מחיר המכירה ואז למכור את הדירה שלך במחיר המקסימלי. זה שקונה הציע מחיר נמוך עבור הדירות שלך לא אומר שמכרת בחצי מחיר! מי שמוכר דירות לבד צריך לבצע את אותו התהליך כמו בעת הצגתן בפני קונים פוטנציאליים: מציאת קונה פוטנציאלי.

כשאתה מוכר את הבית שלך, אתה לא צריך לקנות את הנכס ואתה לא משלם מיסים על המכירה.

אם אתה מוכר בית או דירה לאחר תום השכירות, הבעלים החדש אינו צריך לעמוד בחוזה החוקי המחייב עם הדייר. הקונה יכול לבקש מהדייר לחתום עמו על חוזה שכירות חדש, אך מבחינה טכנית הוא לא חייב, ואם הוא לא יכול, הקונה כן.

אם תחליט למכור את הבית לאחר תקופת הבעלות המינימלית, עליך להגיש דוח מס. גם אם הדייר נכנס לחוזה שכירות חדש עם הבעלים החדש, או אפילו קיים סעיף ללא מכירה, מרבית המדינות אינן מאפשרות לפנות את הדייר בגין מכירת דירה בתנאים אלה.

אני מקווה שבעל הדירה שלך יידע מראש על כוונתך למכור את הנכס וישמור אותך מעודכן אם אתה מקווה למכור למשקיע שישמור עליו כנכס להשכרה

אם זה המקרה, עליכם לדעת כי הבעלים השקיע זמן רב בחשיבה על כך וכעת הוא מחפש סוכן נדל"ן מסחרי שיעזור במכירה.

אתה זקוק לסוכן נדל"ן שמכיר את השוק המקומי שלך ובעל ניסיון במכירת כל סוגי הנכסים, כולל דירות סטודיו. סוכני הנדל"ן האמינים ביותר להעסקה הם אלה שנאלצו להתנהג בכדי למכור חתיכת נדל"ן במהירות.

כשאתה מוכר דירה אתה בוחר במחיר סביר כדי למשוך לקוחות, אך גם כדי להרוויח. אם הדירה שלך נמצאת בשכונה פופולרית, יתכן שתזכה למכור אותה במחיר מעט גבוה יותר.

כדי לקבל מושג כמה קונים פוטנציאליים מוכנים לשלם עבור סוג הנכס שיש לך, עליך להתייעץ עם סוכן נדל"ן. זה תמיד רעיון טוב להתייעץ עם כמה סוכנים, אבל זה רעיון טוב אם אתה מנהל משא ומתן על עמלת הרישום שלך עם דירה מקבילה שנמכרה לאחרונה. אם ברצונך לחסוך כסף, פנה לסוכני נדל"ן כאשר אתה מוכר את ביתך כדי לקבל מחיר מחירון הוגן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן