מחשבון גוש חלקה

רכבות רכבות הן מעין אמצעי תחבורה שמשתמשים במושג מטוס נוטה. מחשבון השטח הנטוי הוא כלי המסייע בפתרון בעיות הלוקחות בחשבון את מקדם החיכוך של המשטחים המשופעים. הרעיון מאחורי הפשטות והשימושיות של מטוסים נוטים הוא להפחית את הכוח הנדרש להרים את הגוף לכל גובה רצוי.

גושי בטון חלולים, הנפוצים בתעשיית הבנייה, עשויים מצטבר קל ובעלי עומס מבני מסוים בהתאם לסוג האלמנטים בהם הם משמשים. נוסחת מחשבון בלוק הבטון יכולה להיות שימושית לפרויקט שלך ומתאימה היטב לבניית קירות, יסודות ומבני משק.
למידע נוסף בנושא של מחשבון גוש חלקה נא לגשת לאתר okifinance.com

כדי להעריך כמה בטון יש צורך למלא פער בגוש בטון, יש לקבוע את נפח החללים בבלוק בו נעשה שימוש ולהכפיל אותו במספר החללים. ישנן מספר נוסחאות לקביעת כמה גושי בטון הדרושים לפרויקט קיר, אך עליך להתחיל למדוד ברוחב וגובה הקיר.

חישוב כמה גושי בטון ושקי מרגמה נחוצים לפרויקט שלך על ידי הזנת מידות הקיר וגודל הבלוק

חישוב כמות המרגמה הנדרשת למפרקים בין קוביות בטון בקיר עשוי להשתנות בהתאם לתערובת המרגמה בה משתמשים. כדי לברר כמה שקי מרגמה אתה צריך לבנות את הבניין שלך, חלק ב- 3.33 את מספר קוביות הבטון שאתה מניח.

האמת

היא שאתה חייב לדעת את גודל קוביות הבטון שאתה צריך לפרויקט הבנייה שלך וזה משפיע על מספר הבלוקים שאתה צריך. למרות שעובי הבלוק אינו קריטי לקביעת כמה גושים אתה צריך, הוא חיוני לאמוד כמה מרגמה וחומרי בנייה אחרים אתה באמת צריך. אתה יכול להשתמש במחשבון בלוקים טוב כדי לקבוע את האמת, אך עדיין עליך לקבוע את מספר קוביות הבטון לבניין שלך על ידי חלוקת משטח הקיר על פני הגוש.

גושי בטון הם חומר בנייה במחיר סביר שיכול לשמש בפרויקטים רבים של בנייה ומתאים היטב לבניית קירות

יסודות ומבני משק. גושי סינדר הינם מבנים חלולים ומלבניים העשויים מבטון, פחם או סיגים הנמצאים לעתים קרובות ומשמשים באתרי בנייה. מדובר במבנים מלבניים חלולים העשויים בטון או פחם (סיגים) ומשמשים אותם לעתים קרובות באתרי בנייה.

בלוקים של סינדר אידיאליים לפרויקטים כגון קירות גינה וקירות תמך, אך לא לשימוש בפרויקטים גדולים יותר של בנייה. ניתן לייצר קוביות פח מצרפי בטון כגון אפר, סיגים ואפר.

בניית בטון (CMU) הם בלוקים מלבניים בגודל רגיל המשמשים בבניית בניינים. בדומה לגושי פינה, ניתן להשתמש באבני מתיחה מבטון כבנייה משולבת. במראה הם זהים לגושים חלולים רגילים, אלא שיש להם פנים ועומדים במקביל לקיר.

יתרון נוסף בשימוש ביחידות הבלוק שלנו

הוא שאנו מייצרים ביתר קלות מהמתחרים שלנו. בניית הבטון המיוצרת על ידי Block Lite עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. החומרים המקומיים מאפשרים לנו לייצר יחידות במשקל קל יותר העונות על חוזק הדחיסה והתוצאות הסופגות של בלוקים רגילים או עולים עליהן. בצע בחירה, הגבל את התוצאות שלך לבחירה שעשית, טען מחדש את הדף והצג את התוצאות הרצויות. אנו חוזרים על תהליך החישוב מהסעיף הקודם, תוך התחשבות בתנועות מעגליות פרוגרסיביות קשות, אך מצד שני אנו משתמשים בחיסכון באנרגיה.

הזן את מספר המ"ר הנדרש לפרויקט באפשרויות. הזן את המיקוד ואת המקום שבו עובדים נשכרים ונרכשים חומרים.

הזן את המפרט עבור אורך

זווית מערבולת, סוג קצה פינה, כריכה וקשירת כריכה ליצירת גיליון חתוך עם רשימת בלוקים לגרוף. קל לעצב את מספרי הבלוקים והמגרפות. גדלי החיתוך מדויקים, וקל יותר למנוע מקווי הגריפה לעמוד בשורה של כל שורה. התרשים שלהלן מציג את הגילויים שנבחרו ואת הגדרות סרגל האג"ח / איגרות החוב. סמנו כל חיתוך בבלוק במספר החיתוכים.

חשב את מידות גוש החיתוך על קיר המגרפה כדי להתאים את המיקום הקטום של מוט הדבק למיקום קל על תוף הפלדה האנכי. חמאה את הקצה החיצוני של הבלוק הראשון ולחץ לתוך צלחת המרגמה ליצירת מפרק מרגמה בגודל 3/8 אינץ '.

השתמש בקו הקיר כמדריך עבור הבלוקים הנותרים והמשך לבנות את הקיר עד לסיום הקיר

קירות אבן בנייה בניית קירות בלוק בטון היא אחד מפרויקטי הבנייה המעורבים ביותר הדורשים תכנון מדוקדק ומעט עבודות כבדות, אך קל לביצוע בעזרת מיקס Quikrete Mason.

העיקרי

הוא המדרון המחובר לזווית שהוזכרה לעיל. הבא הוא הגובה (ח), כלומר הגובה המרבי מעל הקרקע, והאורך (l) הוא המרחק בין הקודקוד לקודקוד הזווית. ערכים ספציפיים כוללים את ממדי הבניין שלך, ממדי הבנייה של הבלוק בו תשתמשו ומחשבון בלוק הבטון, שנותן לכם את מספר קוביות הבטון שתצטרכו לקנות.
כדי לקרוא מידע על ביגשוט ומחשבון גוש חלקה עליך לבקר באתר globes.co.il

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן