מיקור חוץ לעסק

חברות משתמשות במיקור חוץ כדי להפחית את עלויות העבודה והעסק ולהתמקד בהיבטים מרכזיים של העסק. בנוסף לחיסכון בעלויות, חברות שעושות אסטרטגיית מיקור חוץ טובות יותר בהתמקדות בהיבטים מרכזיים של חברה.

מול יתרונות אלה

חברות מחליטות להוציא את פונקציות התמיכה שלהן למיקור חוץ על מנת לרכז את המשאבים שלהן בכישורי הליבה שלהן, ולעזור להן להשיג יתרון תחרותי בשוק. חברות הבוחרות במיקור חוץ מסתמכות על ספקי מומחיות חיצוניים לביצוע המשימות במיקור חוץ על מנת להשיג הטבות כאלה. לכל חברה יש את הסיבות שלה למיקור חוץ, אך מה שמועיל הוא שתקבל עבודת מיקור חוץ בעלות נמוכה יותר.

קבלת עזרה במיקור חוץ מאפשרת למיקור חוץ ליהנות מהטוב משני העולמות

השירות המקצועי שמציעה חברת מיקור חוץ מבטיח שהלקוחות שלכם ירגישו מטופלים ומוערכים. אם השותף שלך למיקור חוץ נכשל, הבריאות הפיננסית של החברה ועסקיה תיכשל ותסכן את השירותים שהיא מספקת לך.

לפני שאתה שוכר חברת מיקור חוץ

חשוב שתחקור ותעריך את חברת מיקור החוץ ותבצע הערכה כיצד תוכל לצמצם סיכונים ספציפיים לחברה שלך. בהערכה זו, שקול את היציבות הפיננסית של חברות מיקור החוץ ואת השירותים הכרחיים לפעילותם השוטפת ותפקודיהם.

חברות שירות יכולות להרוויח מיקור חוץ תפעולי של משימות כגון גינון ומשלוח

מיקור חוץ של רכיבים שונים בתהליכים העסקיים שלך יכול לסייע לחברות להעביר אחריות שונה לספקים במיקור חוץ. הבעיה היא שחברות של צד שלישי אינן מונעות מגורמים דומים שיכולים להניע את העסק שלך קדימה ולהוביל לחילוקי דעות וניגודי עניינים.

מיקור חוץ כרוך בשימוש של צד שלישי גדול

כגון חברה כמו IBM, לניהול שירותי IT, FedEx לרשתות אספקה או צד שלישי לשירותי לוגיסטיקה, אך הוא יכול לכלול גם אנשים כקבלנים עצמאיים, עובדים זמניים או פרילנסרים. מיקור חוץ משמש לעתים קרובות על ידי חברה להתמקד בעסקי הליבה שלה. דוגמאות למיקור חוץ כוללות ניהול משאבי אנוש של צד שלישי, ניהול מתקנים, שרשרת אספקה וחשבונאות, שירות לקוחות, שיווק, מחקר, כתיבת תוכן ויצירת תוכן.

ראה אסטרטגיה עסקית רשמית (1989) מיקור חוץ

הוא תהליך של שכירת צד שלישי לאספקת שירותים שניתנה בעבר על ידי החברה. השירותים הנתמכים על ידי חברות במיקור חוץ כוללים שירותי טכנולוגיית מידע, מיקור חוץ של תהליכי מידע, מיקור חוץ של הליכים משפטיים, מיקור חוץ של תהליכי מחקר ושירותי אינטראקציה עם לקוחות. מיקור חוץ תפעולי נפוץ ביותר בתעשיית הייצור, שם הוא כולל שירותים כגון תיקון מפעלים.

מיקור חוץ

הוא פרקטיקה עסקית שבה חברה מעסיקה צדדים שלישיים לביצוע משימות, ביצוע פעולות או מתן שירותים לחברה. במילים אחרות, מיקור חוץ הוא תרגול של ביצוע עבודות או פונקציות מסוימות מחוץ לחברה עצמה. מיקור חוץ הוא מנהג עסקי של שכירת צדדים מחוץ לחברה כדי לספק שירותים או לייצר סחורות שבוצעו בעבר על ידי עובדי החברה או העובדים שלה.

מיקור חוץ

הוא כאשר חברה של צד שלישי או ספק צד שלישי מעורבים בניהול או בשליטה על קטע בעסקי החברה או בשירותיה. למיקור חוץ יש סוגים וצורות רבים, אך ניתן לסכם אותו כמצבים בהם חברה משתמשת במשאבים חיצוניים (קבלנים או צדדים שלישיים) במקום להיות חלק מהחברה.

חברות יכולות גם להעניק עבודות חוץ למיקור חוץ כולל תהליכי ייצור

משאבי אנוש ותפקודים פיננסיים כגון חשבונאות ועיבוד שכר. מיקור חוץ מתייחס לטכנולוגיות שבהן משתמשים חברות כדי להפקיד תהליכים ותפקודי החברה שלהם בידי ספקים חיצוניים. ניתן להעביר מיקור חוץ לתהליכים עסקיים המתבצעים ביבשה במיקום.

מיקור חוץ יכול לסייע לחברות קטנות לצמוח על ידי מתן גישה לאותה קנה מידה

יעילות ומומחיות שיש לחברות גדולות יותר. ניתן להשתמש במיקור חוץ גם לחייג לחברות ולהתמקד בהיבטים מרכזיים של העסק, ולא במיקור חוץ של פעולות קריטיות לארגון חיצוני. למרות שמיקור חוץ עשוי להביא הקלה לחברות מסוימות, ייתכן שזה לא הצעד הנכון עבור אחרות.

על ידי הבנת היתרונות והחסרונות של מיקור חוץ

מנהלים יכולים לקבל החלטה מושכלת לגבי מיקור חוץ של החברה שלהם. לאחר שתבין את האפשרויות שלך, עליך לברר מאילו משימות העסק שלך יכול להרוויח ובחר את השירותים המתאימים לעסק שלך. אם אתה יכול לענות על שאלות אלה, יש סיכוי טוב שמיקור חוץ יכול להיות רעיון טוב לעסק שלך.

מיקור חוץ אינו כלי חיוני שחברות לא צריכות להתייחס אליו בקלות ראש. עם זאת, לא הרבה חברות מבינות את היתרונות של מיקור חוץ. כדי להבין האם מיקור חוץ הוא ההחלטה הנכונה לעסק שלך, עליך להבין מדוע חברות אחרות בוחרות בו.

למעשה

מיקור חוץ הוא בדרך כלל הדרך היחידה להתחרות מול חברות גדולות יותר שיש להן יותר משאבים ויכולות להרשות לעצמן לשכור צוותים גדולים יותר ויש להן את האמצעים לחדש את הציוד באופן קבוע. אם אתה יכול לספק מוצר או שירות נדרש לחברה גדולה יותר, אתה יכול להציע משהו באיכות גבוהה יותר ממה שהיא יכולה לעשות עם העובדים שלה. חברות גדולות מוציאות את העסק שלהן לעסקים קטנים מכל קצוות.

אולי תוכל להקים עסק קטן העונה על צרכיה של חברה גדולה שרוצה לבצע מיקור חוץ. במהלך מיתון, חברות גדולות מנסות לצמצם עלויות בכל תחומי הכלכלה הצומחת, וחברות רואות מיקור חוץ כיוזמה חדשה להתמודדות עם השפע.
על מנת לראות עוד מידע אודות מיקור חוץ לעסק באפשרותך לבקר באתר fillva.com

חלק מהחברות בוחרות להוציא את שירותיהן מהארץ שלהן למדינה סמוכה או שכנה, או אחת שנמצאת באותו אזור זמן כמו מדינה רחוקה. מיקור חוץ מסייע לחברות להרוויח מההבדל בין עלויות העבודה והייצור בין המדינות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן