מניות נדלן מומלצות

עד כה, תחום הנדל"ן היה הטוב ביותר – החלק בעל הביצועים הטובים ביותר בכלכלת ארה"ב והשני הטוב ביותר – בעולם בשנת 2021. מניות הנכסים נראות אטרקטיביות מאוד בחודש מאי, ואם אתה משקיע מנוסה, עשית זאת כמה עסקאות או שהשקעה חדשה בהן, מחלקת הנכסים המקוונת החדשה שלנו מציגה כמה אסטרטגיות נכס טובות שיעזרו לך להתחיל בשוק של ימינו. אתה יכול להשקיע ב"קבוצת השקעות נדל"ן "(REG), לקנות ולנהל נכס שכירות משלך, להשקיע בבורסה או מתווך, להשתמש בפלטפורמת נכסי מימון המונים או להשתמש בפלטפורמות מימון המונים מקוונות כגון Kickstarter, Indiegogo וכו '. תחום האחוזה הוא החלק השלישי הטוב ביותר בתיק החברה עד כה בשנת 2017, על פי הנתונים האחרונים של איגוד נאמני השקעות הנדל"ן (REITs).

אם אינך אוהב להחזיק ולנהל נכס שכירות משלך

אך עדיין רוצה להרחיב את התיק שלך באמצעות השקעות בנכסים, מימון המונים עשוי להיות אפשרות טובה יותר. אם אתם מחפשים אפשרויות השקעה אחרות, כגון דרך בורסה או מתווך או פלטפורמת נכס למימון המונים, כדאי לשקול את ה- REIT. REITS הם בחירה טובה עבורך אם ברצונך להיכנס למשחק השקעות נדל"ן אך לא הצלחת למצוא או לקנות נדל"ן בעצמך. BEB, במיוחד אלה המתמקדים בעיקר בנדל"ן למגורים, וכמה מהיקרים יותר, כמו אלה בארה"ב ובקנדה.

בסך הכל

ריטים ותעודות סל מציעים למשקיעים דרך קלה להיכנס לעולם הרווחי של השקעות נדל"ן. הם מוערכים בדרך כלל על בסיס ערך הנכסים הבסיסיים שלהם ויש להם עלויות נמוכות להתערב. BEB, אתה יכול גם לגוון את תיק הנדל"ן שלך על ידי רכישה לא רק של ריטים שאינם מסחריים, אלא גם סוגים אחרים של אפשרויות השקעה כגון מניות, אג"ח ואג"ח.

התנודתיות של BEB יכולה להיות אידיאלית עבור סוחרי יום

אך משקיעים ארוכי טווח עשויים לרצות לחפש מניות בעלות רווח קבוע לאורך זמן, בעוד מניות נדל"ן מסחריות, כמו כל ההשקעות, אינן חסינות מפני סיכון. למרות שניתן להשתמש ב- REIT ובתעודות סל כצורת השקעה בנדל"ן, חשוב לזכור כי קיימת סבירות גבוהה להרוס את עצמך ומשקיע נכס אחר על ידי הלוואה רבה מדי. מינוף, כמובן, עובד בשני הכיוונים, ויש אנשים שהצליחו ב- REITS וניהלו השקעות נדל"ן. באופן כללי, שימוש במינוף (כגון השקעה בנאמני השקעות נדל"ן (REIT)) הוא הרבה יותר בטוח מאשר השקעה במניות, וזה תלוי בתיק שלך וביעדי ההשקעה שלך למניות הנדל"ן המסחריות הטובות ביותר.

ההעדפה שלך למניות רכוש היא גם אינדיקטור טוב למיקום שבו אתה נמצא בחיים שלך ואיפה BEB שלך.

כאשר אתה מחליט לקנות מניה בחברת נדל"ן, עליך להסתכל בין היתר על ההיסטוריה של החברה, שווי השוק שלה ותשואת הדיבידנד שלה.

לשם השוואה

אנו משתמשים בקרן מדד הנדל"ן של ואנגארד, אך ניתן להשוות בין פלטפורמות מסחר מקוונות עבור עמלות, סוגי השקעות ובונוסים כדי למצוא את יחס המחיר-ערך הטוב ביותר עבור תיק השקעות הנכסים שלך. כמו מניות ואג"ח, זה יכול להיות קשה למצוא את אסטרטגיית ההשקעה המתאימה לכל סוג השקעה, במיוחד עבור טירון. אנו רוצים לחלק אותם לתחומים הבאים: למתחילים שמשקיעים בנדל"ן – בין אם הם טירונים או בינוניים – ועבור אלה שרוצים להרחיב את עסקיהם. הירשם להשקעה איתנו והירשם לניוזלטר החינמי שלנו כדי ללמוד ולהשקיע באסטרטגיות ההשקעה הפופולריות ביותר בעולם למתחילים. לאחר שווידאת שבבעלותך תיק נכסים, ייתכן שתרצה להוסיף אליו כמה מניות. במאמר זה, נבחן את הסוגים השונים של מניות REIT ונכלול בתיק שלך כמה נדל"ן שאולי לא הכנסת לתיק אם תרצה בכך. הערה: העיקרון שמאחורי REITS נשאר זהה: הם משקיעים בנדל"ן ומשכירים אותם לדיירים. ריטים משקיעים בנדל"ן ומשכירים אותם לדייריהם, אך הם עושים זאת במגוון שיטות שונות, כגון ליסינג, ליסינג לליסינג וליסינג משותף.
למידע מורחב בנושא של מניות נדלן מומלצות מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

לבסוף, אחת ממניות הנדל"ן הטווח הארוך ביותר לרכישה היא גרניט ריט (TSX: GRT – UN), אשר מתגלה כהשקעה ארוכת טווח בתחום הנדל"ן ובסך הכל השקעה טובה. .

אם אתם מחפשים השקעה איכותית בצמיחה

גרניט הוא אחד הנכסים הטובים ביותר שתוכלו לקנות כיום. התשואה של 4.8 אחוזים היא הגבוהה ביותר מסוגה בארה"ב, והדיבידנד הגבוה הופך את זה לטוב אם מסתכלים על הרווחים עד 2021. הבחירה במניה קשה, ולכן מאמר זה מדגיש את 10 מניות הנכסים הטובות ביותר לרכישה. קליפורניה – נדל"ן דיגיטלי היא מספר 10 המניות לרכוש כעת, וזאת השקעה נהדרת עבור משקיעים ארוכי טווח.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן