משרד תיווך

ברוכים הבאים לאתר הלשכה הממלכתית לנדל"ן על נחל הנחש, סוכנות הנדל"ן הגדולה במדינה. האתר קל לשימוש, מכיל כלים רבים לחיפוש נדל"ן שלא תמצאו באף אתר אחר, ומאפשר ליצור התראות כדי להודיע לך כאשר סוג נכס מבוקש יהיה זמין. הוא משולב ב- MLS של נהר הנחש ויש לו גישה למשאבים רבים אחרים כגון מחלקת משאבי הטבע של איידהו ומשרד ניהול הקרקעות של אדיהו.

בעוד שרוב המתווכים והמתווכים חייבים לעבור קורס שאושר על ידי המדינה

כדי לקבל רישיון, יש מדינות שמוותרות על דרישה זו אם המועמד סיים קורס מכללות בתחום הנדל"ן. כדי לבדוק את דרישות הרישוי המדויקות, מתווך או מתווך פוטנציאליים צריכים לפנות למדינה בה הם רוצים לעבוד. חלק מחברות הנדל"ן הגדולות מציעות הכשרה בכיתה למתווכים חדשים בכדי לצבור ידע וניסיון, בעוד שאחרות מכשירות עובדים שלמדו למבחני רישיון הנדל"ן שלהם. אנו משתמשים באזור זה גם כדי לתכנן את עסק ההדרכה שלנו בתחום הנדל"ן, בו למעלה ממאה מתווכים ברחבי הארץ דנים כיצד לשפר את חוויית הלקוח ולשתף טיפים וטריקים לרישום נכסים.

אנו מספקים רישיונות פעילים לסניפים ולמתווכים מסוימים, כמו גם מגוון שירותים אחרים כגון הכשרה והשכלה בתחום הנדל"ן.

מידע זה נמסר לצורך העברת אדם למפעל ראשי חדש או הועבר

שים לב כי כל טופס הדורש חתימה או חותם של נוטריון חייב להישלח לדירקטוריון עם מסמך המציין במפורש שהמסמך הועלה על ידי צד שלישי, כגון סוכן, סוכן נדל"ן או סוכן. דוגמאות לטפסים של צד שלישי מסוג זה הם הטפסים 9 – 1 – 2 של משרד הנדל"ן הממלכתי ו- 8 – 3 – 4 של משרד המדינה של נדל"ן.

פעילות זו אחת משתי סיבות תקפות להיכנס

אך היא מצריכה סוכנות נדל"ן והיא נדרשת. חישוב עלות איוש במשרד ומתן הכשרה הוא עגום, ולכן קשה לקבוע אם המשאבים יספיקו כדי להצדיק את ההוצאות. אין טעם להשקיע באיש מכירות שלא נמצא במשרד יותר מחמש שעות בשבוע.

טאצ'ה אומר שבעוד שסוכנים רבים ממשיכים לעבוד מהבית, הם החליטו שהם כבר לא צריכים לעבור למשרד גדול יותר. באופן דומה, חלק מהסוכנים במשרד פפדופולוס בחרו לחזור למשרד, בעוד שאחרים המשיכו לעבוד בבית.

כפי שאתה יכול לדמיין

בחירת חברת הנדל"ן הטובה ביותר בה אתה עובד עושה הבדל עצום באיכות חייהם של הסוכנים שלך ושל לקוחותיהם. אם התמזל מזלכם להיות במשרד קטן או אפילו במשרד גדול עם שטחי משרדים, סוכני נדל"ן רבים עובדים מהבית, בין אם במשרד הביתי ובין אם במשרד גדול יותר.

ככאלה

בעלי מתווכים בוחנים מחדש את היתרונות והחסרונות של שטחי משרדים וירטואליים. למשרד פיזי יתרונות משמעותיים, כמו למשל שיווק ריכוזי ", אומר מארק פפדופולוס, נשיא משרד המדינה האמיתית בניו יורק. כדי לגשר על הפער בין משרד ביתי למקום העבודה, פפדסופולוס ומקארתי, כמו מתווכים רבים ברחבי הארץ, הם כעת מסתמך מאוד על זום לשיחות ועידה, פגישות וצורות תקשורת אחרות כדי לחבר טוב יותר בין סוכנים, באשר הם.

סוכני נדל"ן ומתווכים צריכים להיות מודעים לכל החששות שיש ללקוחות ולקונים פוטנציאליים לגבי הבנה מה מניע את אנשי המכירות להשתמש במשרד וכיצד הם משתמשים בשטח המשרד המסופק עוזר למתווכים

הבעלים – לקבוע ולהתמקד מתי הם ממירים או יוצרים שטחי משרדים חדשים. מתווכים צריכים להראות ללקוחות שלהם במה מדובר, " אומר דוגן. למבקשים הדדיים המתגוררים באלבמה מומלץ לשלוח את הבקשה המלאה למשרד הנציבות ואז לטביעת האצבע כאשר האתר פתוח וכשהוא מאובטח.

המשרד מזכיר לך לעמוד בכללי ההגבלים העסקיים על ידי דיון במדיניות הרשות שלך בנושא שיתוף פעולה ופיצוי עם סוכנויות אחרות לפני שהם מעורבים ישירות בעסקה

המשרד הזכיר לך את החשיבות של קיום RESPA ולוודא שאתה מציית לה. זה מזכיר לנו לקבל פיקדונות של יותר מ -5,000 $ שהמשרד מבטיח ששולמו למתווך ויש למסור אותם מייד. קוד האתי מחייב את הסוכן הראשי לאמץ את מדיניות המשרד כדי להסדיר את אופן תשלום העמלות כאשר מוכר מחליף משרדים. המתווך עשוי להמליץ על מוכרים וסוכנים העובדים כקבלנים עצמאיים במקום כעובדים, אך עשוי שלא לדרוש מהם להשתתף בישיבות משרדיות או בתוכניות חינוכיות מסוימות או לגשר על הפער.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן