נכסים מניבים להשקעה

בעלות על נכס להשקעה היא נהדרת משום שהיא לא רק מספקת מקום להירגע, אלא גם יכולה להכניס הכנסה נוספת. שמעתם שרכישת נכס להשכרה יכולה להיות דרך נהדרת לייצר הכנסה פסיבית ואתם מוכנים להשקיע.

למרבה הצער

רכישת נכסי מגורים כהשקעה אינה מייצרת תזרים מזומנים חיובי לזמן מה. הדרך היחידה לייצר הכנסה פסיבית מועילה היא לבנות תיק השקעות חייב במס הכולל השקעות בנדל"ן. השקעה בנכסים מניבים היא הזדמנות השקעה נהדרת עבור אנשים רבים, תלוי אם ברצונך לבצע השקעה בנכס או לא. לאחר השקעה בהכנסה – והפקת נדל"ן לזמן מה – תגלה שיש דרכים טובות לייצר הון השקעה נוסף. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא לבנות את תיק ההשקעות החייב במס שלך, כולל השקעות בנכסי השקעה.

נכסי הכנסה יכולים להיות נכסי מגורים

והם יכולים להיות נכסים מסחריים או מוטבעים בנכס מסחרי, כמו בניין משרדים, בית מלון או בניין דירות. אם אתה מתכוון למקם דיירים בנכסי ההשקעה שלך, תוכל לקבל הכנסות מדמי שכירות. למידע נוסף על אפשרויות ההשקעה בנדל"ן העומדות לרשותך, בקר במרכז המשאבים RealtyMogul. ישנן דרכים רבות להשקיע בנכסי השקעה המושקעים בתמורה לשכר דירה חודשי, כלומר הכנסות משכירות. אנו מעריכים את עזרתך בשיפור הערכת ההכנסות וההשקעות בהשקעות בנדל"ן.

בעלות על נכס להשכרה היא דרך נהדרת לייצר הכנסה נוספת, והיא יכולה להוסיף בקלות אלפי דולרים להכנסה השנתית שלך. אתה יכול לקנות נכס להשכרה בתמורה להכנסה החודשית שאתה מקבל מהדיירים.

אם אתה לומד כמה שאתה יכול על הנושא לפני שאתה מבצע השקעה לטווח ארוך

אתה יכול למצוא את הנכס הראשון שלך ולהתמודד עם נושאי המימון. למידע נוסף על הגדלת פוטנציאל ההכנסה הפסיבית של הנכס שלך, עיין בספר מימון המונים שלי השקעה בנדל"ן.

אעבור את התהליך של חיפוש נכס

ניתוח ההשקעה וניהול ההכנסה הפסיבית של הנכס שלך. נראה כי הכנסה פסיבית זמינה באמת רק בארה"ב ובקומץ מדינות אחרות ברחבי העולם. הועברו חוקים חדשים שיכולים לפתור חלק מהבעיות בהכנסה פסיבית בנדל"ן, אך כמה תוכלו להרוויח מכך והאם זה באמת אפשרי? השקעה בקרקע או בנדל"ן היא סוג אחר של השקעה מאשר השקעה פסיבית כמו מניות, אגרות חוב או קרנות השקעה.

משקיעי נדל"ן מתחילים לעיתים קרובות מופתעים לשמוע עד כמה החוקים הנוכחיים ידידותיים להם בבעלותם על נכסים מניבים. חוקי המס בארה"ב הם גם ידידותיים מאוד לאנשים שבבעלותם רכוש שמניב הכנסה, אך לא כל כך ידידותיים למי שלא.

תוכלו לבחור איזה סוג הכנסה תרצו לייצר

ייצור הנכסים שבבעלותכם, איך והיכן אתם משקיעים, ולבנות צוות נדל"ן מקומי שמותאם ישירות ליעדים שלכם. אתה יכול ליצור עושר משלך על ידי בנייה מחדש של בית, השקעה בתיק נכסים להשכרה המספקים הכנסה או על ידי רכישת נכסים בעלי הכנסה נמוכה. אם ההשקעה הראשונית שלך אינה נזילה, ניתן להשקיע מחדש את ההכנסה הפסיבית מהמקור שממנו היא נובעת ולהרחיב את תיק ההשקעות שלך עוד יותר, שכן השקעות בנדל"ן מסחרי צריכות לייצר הפצות חודשיות. השקעה בניהול השקעות ובנדל"ן לוקח קצת יותר זמן ומאמץ מאשר הכסף שמשקיעי הנדל"ן משקיעים ב- REIT, אך עדיין תרוויחו הכנסות עבור הנכס. לסיום, ברצוני להזכיר בקצרה REIT (נאמנות להשקעות נדל"ן) ו- EREIT כנכסים מניבים להשקעה. REIT, או נאמנות להשקעות נדל"ן, היא מימון המונים שלוקח כסף ממשקיעי נדל"ן ומשקיע אותו ברווחיות בפרויקט פיתוח נדל"ן.

בדיוק כמו נכסי מגורים, לנכסים מסחריים יש דיירים ויוצרים אחוז שניתן לחלוק עם המשקיעים לצורך תזרים מזומנים שוטף. נכסי הכנסה נרכשים ומפותחים כדי לייצר הכנסה באמצעות השכרה או השכרה לאנשים אחרים.

דינמיקת הכנסה טובה עבור נכסי הכנסה פסיביים מכיוון שאתה מרוויח יותר בהדרגה עד להחזר המשכנתא

מספר סדרי עדיפויות הם תזרים מזומנים חיובי כדי להבטיח שתשלמו לך במקביל לצמיחת ההון שלך וכי אין כאב כאשר הנכס מתדלק תזרימי מזומנים שליליים.

אם תבחר בבנייני דירות בדרך זו, ההשקעה שלך יכולה להיות כלי נהדר לבניית נכסים. בדיוק כמו בקניית מניות, אתה יכול להשתמש במינוף (המכונה גם OPM או כסף של אנשים אחרים) על ידי השקעה בנדל"ן מניב כדי להגדיל את התשואות שלך.

נכס יכול להיות השקעה מצוינת לטווח הארוך שיכולה לספק לך הכנסה בפנסיה. השקעה בהכנסות – הפקת נכסים כמו נדל"ן היא בחירה טובה עבור משקיעי נדל"ן המחפשים הכנסה תקופתית מוגדלת כדי לגבות שכר כעובד במשרה מלאה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן