נכסי יוקרה למכירה

אם אתם מחפשים בית יוקרתי בלוס אנג'לס, ניו יורק או בכל עיר אחרת בעולם, Luxury Homes of Los Angeles היא חברת הנדל"ן היוקרתית הגדולה ביותר באמריקה, המחזיקה ומפעילה מעל 1,000 דירות יוקרה, בתים משותפים ווילות. חברי רשת עילית זו טיפלו במכירות של נכסי יוקרה בשווי של יותר ממיליון דולר לאורך השנים בארצות הברית ובקנדה. האתר מציג מגוון רחב של נכסים, החל ממגורים פרטיים ועד מלונות יוקרה ואתרי נופש. כל וילה מקבלת פנים לרוכשים עשירים המחוברים לאחד מבתי הספר הפרטיים והציבוריים היוקרתיים ביותר, בתי חולים, מכללות, אוניברסיטאות, מלונות, מסעדות ועוד.

בקורפו בתים יוקרתיים

אנו מתגאים בידע השוק המקומי שלנו, החיוני להצלחת רכישה או מכירה של נכס. PropGOLuxury מציע פורטל נוח לרישום נדל"ן ומומחי הנדל"ן שלנו סייעו לכמה מהאנשים המשפיעים והמצליחים בכל הזמנים בנכסי היוקרה שלהם. תמיד שמרנו על שיקול הדעת הגבוה ביותר, יישמנו בעקביות תקני שקיפות בינלאומיים והרווחנו CLHMS ™. כרוכש אנו נחושים לשמור על המוניטין שלנו כחברה המובילה בעולם בתחום ניהול נדל"ן יוקרתי. אני גאה להיות מסוגל להחזיר בתי יוקרה מלאים בהתאמה אישית לעסק המשפחתי RayLee ולספק שירות לקוחות טוב.

אם אתם מחפשים נכסי יוקרה למכירה ויש לכם רישום נכסים שימשוך את תשומת ליבכם

אנא צרו איתנו קשר. הסוכנים שלנו יוכלו לענות על שאלותיך בפירוט ולתת תצוגה מקדימה של כל נכסי היוקרה המגיעים לשוק. אם תרצה להירשם לעדכון אוטומטי שישלח לך רשימת דירות יוקרה העומדות בקריטריוני המכירה שלך, יידע אותנו.

אם אתם מוכרים בית יוקרתי באזור לוס אנג'לס

אנא צרו איתנו קשר כדי לדבר עם אחד מסוכני היוקרה שלנו עם ניסיון ברישום הנדל"ן. תוכלו למצוא שפע מידע על רכישות יוקרה הקשורות לרכישת בית לעשירים. היעזרו בסוכן הנדל"ן המקומי שלכם בכדי לקנות את הבית היוקרתי הבא שלכם או לנהל משא ומתן למכירת בית יוקרה הנוכחי במינסוטה. מומחי הנדל"ן שלנו ידריכו את התהליך עם מומחי הנדל"ן היוקרתיים של ריילי, שיעזרו לכם לרכוש ולמכור נכס יוקרה בראלי, כמו גם למכור אותו.

אנו יודעים למצוא ולחשוף את נכסי היוקרה הטובים ביותר בראלי

צפון קרוליינה. אנו נותנים לך גישה לכל נכסי היוקרה המקומיים שאתה רוצה לקנות – ועוזרים לך למצוא את הקונה הנכון. גלה את נכסי היוקרה היקרים ביותר באזור ריילי עם מדריך הנדל"ן היוקרתי של ריילי.

מצא נכסי יוקרה בניו ברונסוויק למכירה והשווה נכסים

עיין ברשימות נכסים וגלה את נכסי היוקרה היקרים ביותר באזור בעזרת כלי החיפוש שלנו. מצא והשווה את המחירים של בתי היוקרה הטובים ביותר בשוק בצפון קרוליינה, השווה את כל הנכסים וצפה בתמונות.

כרגע יש למכירה שלושה נכסי יוקרה בניו ברונסוויק, צפון קרוליינה, בשווי כולל של מעל 1.5 מיליון דולר. תוכלו לראות מתחם מגורים, מסלול גולף פרטי, מסלולי גולף, מועדון גולף ובריכה וספא פרטיים.

אם אתם מחפשים סוכן באחת משכונות היוקרה הללו

וודאו שהם מכירים את מלאי הנדל"ן באזור העומד למכירה. למדו אודות שירותי נדל"ן של יוקרה מקצוענים, התעדכנו במידע על נדל"ן מקומי, מצאו את הדירות המועדפות עליכם ושוחחו עם הנדל"נים היוקרתיים המקומיים שלכם עד שנת 2020. LUXE Homes הוא חדש וייחודי, אך הצמיחה של בתי יוקרה יצר חוויה מדהימה למי שיפנה אלינו.

המהות של תוכנית העילית שלנו היא פשוטה: אנו משלבים את היוקרה של שם Coldwell Banker עם מותרות דירות נדל"ן ויוקרה, וסטנדרטים יוקרתיים של מצוינות שלנו מוכרים על ידי חברות הנדל"ן המובילות בעולם לקוחות.

אל היא אחד ממקורות המידע המובילים אודות נכסי יוקרה, המיוצגים על ידי חברת קולדוול בנקר, חברת הנדל"ן הגדולה והמכובדת בעולם.

ספיר בתים יוקרתיים היא המובילה ביותר של בתי לייף סטייל ומציעה מגוון רחב של מוצרי יוקרה. בחוף פבל יש בתים די לא ראויים לציון, שמצוידים בכל הנוחיות היוקרתיות והמודרניות שאתה יכול לאחל ליום.

עם בתים ודירות למכירה, חלק זה של הארץ ידוע בנדל"ן היוקרתי שלו. רוכשי דירות יוקרה בוושינגטון הבירה ודירות יוקרה בניו יורק רוצים את הטוב משני העולמות. בכל הנוגע למגורים במטרו בוושינגטון, עומדת בפניך בחירה רחבה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן