סוכנות תיווך

בין אם אתם מחפשים בית חדש או נכס שנמכר, ישנם עשרות אתרי נכסים שיכולים לעשות את העבודה עבורכם. אתרים ספציפיים לסוכנות מארחים מסד נתונים של כל הצעות הנדל"ן ומחברים משתמשים עם סוכני נדל"ן, שותפים ומתווכים משלהם של החברה. הם מדגישים שהם עוזרים למשתמשים למצוא וליצור קשר עם הסוכן המתאים לצרכים שלהם, כמו מתווך, מתווך או מתווך – סוכן. מתווכי רישום מסייעים בתיווך ובתמיכה ברישומים לחברות הקשורות ל- MLS, כמו גם לסוכנויות תיווך מקומיות ולאומיות.

מתווכים יכולים להקים חברת תיווך, לעבוד כמתווכים עצמאיים או לשכור סוכני נדל"ן או מתווכים אחרים שיעבדו אצלם. חלק מהמתווכים הם מתווכים, וחלק מהמתווכים עשויים לעבוד עם מתווכים עצמאיים, חלקם עם מתווכים – מתווך.

שאל את החברים ובני המשפחה אם הם יכולים להמליץ על סוכן נדל"ן איתו חוו ניסיון טוב

בקש מסוכני הנדל"ן שלך לספק פרטי קשר לכל הבתים שהם רשמו ונמכרו בשנה האחרונה. אתה יכול גם לבקש מהם להפנות אותך ללקוחותיהם לשעבר כדי שתוכל לדבר איתם ממקור ראשון. זוהי דרך נהדרת להרגיש את חווית השוק שלהם ואת הידע שלהם על הנכס.

ברור שלנאמנות סוכנים יכולה להיות השפעה גדולה על כמה פרטים בעסקה

כולל המחיר הסופי. חשוב שהצרכנים יבינו כי סוכני נדל"ן מייצגים גם קונים וגם מוכרים. הם מוכנים לייצג את לקוחותיהם רק אם הם קונים או מוכרים, והם יעבדו רק עם סוכני נדל"ן או מתווכים אחרים אם זה טובת המתווך.

בדוק עם מפקח הנדל"ן של מדינתך האם הסוכן שאתה שוקל מורשה והאם נקטו נגדו צעדים משמעתיים

מרבית המדינות דורשות מסוכני נדל"ן להירשם במשרד קבלה, שם יכולים סוכני המדינה לרשום פעולות משמעת ותלונות. אם אתה עובד עם סוכנים מסוימים, חפש אותם ומצא את גופי הרישוי שלהם. —- יוצא מן הכלל הוא מדינות כמו קולורדו וניו מקסיקו, המחייבות את כל בעלי המקצוע בתחום הנדל"ן ברישיון כמתווכים. כאמור לעיל, קונים העובדים עם סוכן (סוכן נדל"ן) כדי למצוא בית הם לקוחות הסוכנות, ואילו סוכנים מייצגים רק את המוכר. סוכן ו"מתווך נדל"ן "הם שני סוגים שונים של אנשים עם תפקידים ואחריות שונים. סוכני נדל"ן ממלאים בדרך כלל תפקיד פעיל בנכס ופועלים באותו עסק כמו הסוכן איתם הם עובדים, בדרך כלל כמתווכים.

מבחינה טכנית, עסקת נדל"ן מכונה "סוכנות כפולה" והיא כוללת אדם / ים שהם גם קונה וגם מוכר. חוק המדינה קובע איזה צד מיוצג על ידי המתווך כמנהל (מתווך או לקוח) והיכן קיים ביניהם הסכם כתוב או יחסי אמון.

אתה עלול לגלות שסוכן הנדל"ן שלך אינו "מתאים לצרכים שלך"

ולמען האמת, הוא או היא לא יכולים לתת לך עצות או עצות. אתה יכול אפילו להיות מוכר מורשה או שאתה יכול לקבל חברת נדל"ן שאין לה "רישיון סוכן נדל"ן". רישיונות נדל"ן במדינתך יכולים ליצור יחסי סוכן נדל"ן עם כל סוכן נדל"ן במדינתך. אם האדם הנכון אינו המתווך שלך, עליך להימנע מהעסקת מתווך מקומי עד שתעסיק אותו. זו סיבה גדולה להעסיק בכלל סוכן נדל"ן, אבל זה לא היחיד.

סוכן נדל"ן

הוא מי שמורשה לעזור לאנשים לקנות ולמכור נכסים מסחריים או מגורים. השתמש בכלי החיפוש שלמעלה כדי לברר אם אתה "סוכן נדל"ן" או "סוכן" (האדם המייצג אותך). להלן מדריך אותו אני חולק עם לקוחותיי המסביר כיצד העניין "סוכן נדל"ן לעומת סוכן נדל"ן" עובד. סוכני נדל"ן הם בעלי עסקים, מתווכים, מתווכים וכל מי שמחזיק ברישיון לעסקים.

עם זאת

באופן כללי, כל מי שקיבל רישיון מקרקעין בסיסי, הכולל מספר מסוים של קורסים מוסמכים ובחינה, יכול להיות מוגדר כ"סוכן נדל"ן. ברוב המדינות, סוכני נדל"ן חייבים לעבוד ברישיון סוכן נדל"ן או רישיון מתווך ולעבור את הבחינות הנדרשות על ידי סוכני נדל"ן. על המתווכים לעבור הכשרה, לעבור את הבחינות הדרושות ולהמשיך לפחות שלוש שנים לאחר קבלת רישיונם. כאשר הם עוסקים כסוכני נדל"ן, הסוכנים מתמקדים בפורמליות המפורטות ובדרישות החוק של העסקה, ואילו סוכנים מתמקדים בסיוע למוכרים למצוא קונים וקונים או לעזור למוכר למצוא קונה.

חשוב לזכור כי סוכני נדל"ן הם קבלנים עצמאיים, וחלקם יעבדו תחת הגג של סוכן. כדאי לזכור שכשאתה שוכר סוכן נדל"ן אתה מזמין סוכנות, לא רק אדם פרטי, ולכן חשוב לזכור שאתה יזם עצמאי.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן