הדגש הוא לעיתים קרובות על מטפלים בעיסוי, אך בידיים הלא נכונות טיפול טרום לידתי לא מאומן עלול לפגוע בתינוק. עדיף להימנע מעיסוי בתחילת ההיריון, מכיוון שרבים מהשמנים המשמשים לטיפול עלולים לגרום לאי נוחות.

עיסוי הריון יכול להפוך אם לעתיד רגועה וחזקה יותר

עיסויים במהלך ההריון יכולים להועיל בכדי להקל על אי נוחות בהריון וכאבים בעמוד השדרה, בירכיים ובכתפיים. מרבית הספא מציעים עיסויים בין השבוע ה -12 להריון לבין השבוע ה -32 להריון, מה שמאפשר לכם ליהנות מטיפול מרגיע על ידי מטפל המאומן בעיסוי יולדות.
כדי לבדוק עוד מידע על ספא בזמן הריון כדאי לגלוש לאתר flamingospa.co.il

אל תתפתו לשמנים ארומתרפיים או עיסויים רצוי להימנע מעיסויים המומלצים לאחר 12 שבועות

עדויות מפורטות להשפעת שמנים אתרים במהלך ההריון הן מועטות, לכן אם ברצונך להיות בצד הזהירות, בקש עיסוי בשמן טהור. וודא כי ישנו שמן ארומתרפי מאושר שיכול לשמש לעיסוי ובטוח לשימוש במהלך ההריון.

למעשה, אמבטיות הריון נועדו להשפיע באופן טיפולי על נשים. טיפולי ספא תוכננו על ידי מומחים בתחום הבריאות הטיפולית במיוחד עבור נשים בהריון ואינם פוגעים באם הצפויה.

אם יש לך סיבוכים או שאתה מסווג כסיכון גבוה להריון, לא מומלץ ללכת לספא. יש עוד ספא מפוארים באותו ספא שתוכלו ליהנות מהם במהלך ההריון ולהימנע ממנו במהלך ההריון.

אם יש לכם יום ספא

עליכם להימנע מסאונות, אמבטיות אדים, ג'קוזי, ג'קוזי ועטיפות גוף מחוממות. בשל הסיכון להתחממות יתר, אלה אינם מומלצים בשום שלב בהריון (לשכת, 2006). זה נכון במיוחד לגבי אמהות לעתיד המבקרות בג'קוזי או בחדר האדים במהלך 12 השבועות הראשונים להריון, שכן סאונות לנשים בהריון נותרות מזיקות לאורך כל החודש התשיעי.

יש מכוני ספא שממליצים לנשים להימנע מפגישות עד שההריון שלהם מגיע לציון של 12 שבועות

השליש הראשון של ההריון רגיש יותר להתפתחות מומים מולדים ומסתיים בהפלה, מה שאומר שטיפול גס ועיסויים גופניים נוטים להיות בעלי השלכות טרגיות. ספא רבים שוקלים לסיים ביקורים לאחר 32 שבועות אם אישה בהריון.

אם הינך בתחילת ההיריון

תוכל לדחות את הביקור בכמה מכוני ספא בכמה שבועות או להזמין טיפולים ספציפיים להריון. נצל את המגוון הרחב של טיפולי הספא והיעזר במתקני הספא כשאתה חוזר מהפסקת תינוק. רוב הספא מציעים גם שוברי בריאות, שהם מתנה אידיאלית לאמהות ואבות טריים. בספרות הרפואית אין דיווחים על תופעות לוואי של הריון מוקדם, וההשפעות של הטיפול על העובר במהלך ההריון המוקדם אינן ידועות. נהוג להתחיל טיפולי ספא (עיסויים) כ- 12 שבועות לאחר ההריון, במהלך השליש הראשון. מניקור ופדיקור מותרים גם בתקופה זו, בתנאי שיש לנקוט באמצעי זהירות (ראה להלן).

מאמר זה מתאר את היתרונות והזהירות של טיפולי בריאות במהלך ההריון

ברצוננו להודות לסוזן מוריסי, מנהלת ספא בענן שתים עשרה בלונדון, על התמיכה וההנחיה בכתיבת מאמר זה. נשים רבות בהריון רבות חוששות האם עליהן להישאר בטיפול ספא במהלך ההריון וההנקה.

טיפולי בריאות מפנקים יכולים להקל על כפות הרגליים הכואבות והנפוחות ועל עור יבש ומגרד במהלך ההריון. אין ספק שנשים בהריון חייבות מספר טיפולי בריאות העומדים לרשותן, אך יש גם כאלה שכדאי להימנע מהם.

השליש השני להריון

הוא זמן טוב לפינוק אם את יכולה לשלוט בעצמך. הסיכון נמוך, וייתכן שיש לך קצת יותר אנרגיה ממה שחולי העייפות והעייפות שלך היו נותנים לך. זהו זמן אידיאלי להתפנק בצורה של טיפול בריאותי, במיוחד בשבוע השני להריון.

אם יש זמן שאתה צריך קצת פינוק (או לא מעט), זה זמן ההריון. השליש השני מרגיש כמו זמן אידיאלי לפינוק שכן בחילות ובחילות בוקר הם נחלת העבר ורמות האנרגיה שלך מתאימות לצרכי ההריון שלך.

הנפוצים ביותר

כמו רוב טיפולי הפנים והקרצוף והשעווה העדינים, הם בסדר. יש מומחים שאומרים כי יש להגביל את הטיפול במיקרו-דרמס ולייזר במהלך ההריון, אך אחרים אומרים כי הם יכולים להיות בטוחים במקרים מסוימים, כמו למשל כאשר מדובר בלייזר ברמה נמוכה או כאשר מיקרו-דרביון אינו אגרסיבי מדי. מניקור ופדיקור, כולל פוליש רגיל, לק צ'יפ, לכה ג'ל וציפורניים אקריליות, בטוחים במהלך ההריון. אין מומחיות אמיתית אם ספא לנשים בהריון תקין או לא, אומר ד"ר אוונס. החדשות הטובות הן שתזמון חשוב, והידיעה מאילו טיפולים להימנע יכולה להבטיח את בטיחות ההריון. יתכן שלעולם לא יהיה זמן בו אתה זקוק ליום ספא יותר מאשר בהריון – בין אם כפות הרגליים הנפוחות כואבות או שעור העור היבש והמגרד שלך כואב.

מחקרים הראו כי סוג העיסוי הנכון יכול להפחית חרדה במהלך ההריון

להקל על כאבי שרירים ולשפר את בריאות הרך הנולד. מחקר שנערך על ידי קינגס קולג 'בלונדון מצא כי לחץ וחרדה מצד האם במהלך ההריון משפיעים על התפתחות מוח התינוק, בעוד שהאקדמיה הלאומית למדעים האמריקאית מעלה כי אמהות הסובלות ממתח גופני ופסיכולוגי נוטות יותר לסבול מלידות מוקדמות שעלולות להוביל לשינויים בהתנהגות בתחילת הדרך. חַיִים. כדי לא להתבלבל עם עיסוי פרינאום, הנוהג למתוח את תעלת הלידה כדי להקל על צירים שבוצעו על ידי מומחים, אמהות יכולות ליהנות ממגוון עיסויים לפני הלידה בספא, אך חלקן אינן בטוחות ואינן מועילות לאם או לילד.