עמוד נחיתה

דף נחיתה הוא דף אינטרנט של עמוד אחד, בניגוד לדף אינטרנט מסורתי שבו המבקרים מוזמנים לדפדף במספר עמודים וקטגוריות. בואו נעבור כמה דוגמאות לדפי נחיתה לסוגים שונים של מוצרים מחברות שונות. בתקופתי כמשווק נתקלתי בדוגמאות רבות לנחיתות מוצרים, אך לאחרונה נתקלתי בדף הנחיתה של אסטרה. כשהתחלתי לעשות כמה מחקרים על דוגמאות לדפי נחיתה, הבנתי שיש מספר עיצובים מודרניים ומרשימים של דפי נחיתה שהם יותר מסתם טופס הרשמה או דף בית.

חברות רבות משתמשות בדפי הבית שלהם בדרך זו כדי לקדם הצעות ומוצרים, אך אם ברצונך לפלח את התנועה שלך כדי למקד טוב יותר את השיווק שלך, עדיף ליצור דף נחיתה משלך.

דף נחיתה של PPC

דפי נחיתה ברשתות החברתיות חייבים להיות ספציפיים למילות מפתח ולקשר לדפים אחרים באתר שלך. אם אתה זוכר משהו ממאמר זה, זכור כי הטופס שבו אתה משתמש להמרת מבקרים ללידים הוא דף הנחיתה שלך וכי לכל הלידים צריך להיות קישור חזרה לאתר, ולא רק לאתר שלך.

כפי שאתה יכול לראות, דף הנחיתה קיים רק כאשר לוחצים על החוברת על גבי הופר ולוחצים על הפרסומת. זה זמין רק למבקרים שנכנסים לאתר שלך על ידי לחיצה על המודעה שלך, ולא למתעניינים בחלק התחתון של המשפך שלך.

דף נחיתה הוא דף אינטרנט המספק מידע נוסף כאשר לקוח פוטנציאלי לוחץ על מודעה או קישור לתוצאות מנועי חיפוש. זה האתר שמוצג כאשר לקוחות פוטנציאליים לוחצים על פרסומת קטנה יותר ומוטבעת באתר שלך.

דף הבית של אתר האינטרנט שלך אינו דף הנחיתה היחיד

אך לכל עמוד באתר יש מטרה והוא דף נחיתה פוטנציאלי של מנועי חיפוש. אם מבקר באתר שלך יכול לנחות בדף הבית שלך, זה מתאים לו לדף נחיתה. דף נחיתה הוא בעצם דרך להפנות מחדש את קהל היעד שלכם (מבקרים חדשים) על ידי לחיצה על קישור המתאים לדף הנחיתה הרצוי. דפי נחיתה הם לא רק גישה לגישה להיפר-קישור שעליו אתה לוחץ מאתר אחר; הם בעצם מתכוונים להפנות קהל או מבקר חדש לדף נחיתה רצוי לאחר לחיצה על הקישור המתאים.

דפי נחיתה עוזרים לך להשיג סיכון פרסומי חיובי ולהפנות את תשומת לב המבקרים שלך לדברים ולקמפיינים הספציפיים שאתה מקדם

דפי נחיתה הם דפים שבהם מבקרים נוחתים על תנועה אורגנית, ולא רק על מנועי חיפוש. —- – ברגע שאתה מבין היטב מהו דף נחיתה, אתה יכול להשתמש בכלים שלו כדי ליצור משלך. אתה יכול ליצור דפי נחיתה שנראים בדיוק כמו אחד מאתרי האינטרנט שלך מבלי להתאים אותם לחלוטין כך שיתאימו למודעות שלך.

בהשראת בדוגמה שלעיל לדף הנחיתה של מסחר אלקטרוני

יצרתי גם כמה דפי נחיתה אחרים שתוכלו לשחק איתם עכשיו. תוכלו להתאים אישית את תבנית דף הנחיתה כדי להראות ללקוחות שלכם איך דף הנחיתה החדש שלהם עשוי להיראות כשהם עובדים איתם אתה. פזר חלק מהתבניות שלו כדי שיוכלו להתחיל ליצור דף נחיתה משלהן באופן מיידי. אם אתה רוצה לאגד את דף הנחיתה שלך למסע פרסום בדוא"ל, ודא שהוא משקף את המראה והתחושה של הדוא"ל.

אם אתה מנהל דף פייסבוק, אתה יכול להטמיע את הקידום של דף הנחיתה שלך באחת מהכרטיסיות בדף. חלק מהקריאות לפעולה מופיעות בדפי הנחיתה בצורה בלבד, אחרות מתווספות לדף הנחיתה מספר פעמים.

דפי נחיתה הם כלי שיווקי אטרקטיבי במיוחד

מכיוון שאפשר למדוד את יעילותם לפי מספר הקליקים שלקוח מבצע על מודעה שמובילה לדף נחיתה ספציפי. זה מאפשר לך לשמור לידים לפני שהם נוחתים בדף השיווק המקורי שלך, וכאשר הם עושים זאת, הם נוטים יותר להעביר לדפי הנחיתה שלך מאשר לדפי שיווק אחרים.

אם דף הנחיתה שלך אינו משלים באופן יצירתי את המודעה המקוונת שלך או תואם את תוכן הדף שלך

המבקרים יפסיקו לנווט במקום אחר באתר שלך. יש לארח מבקרים כאלה, גם אם הם לא משתמשים בדפים כעמוד נחיתה. בעת יצירת דף הנחיתה שלך, ודא שהמודעה שלך מכוונת את המבקרים למקום הנכון מבלי לבלבל אותם על ידי הבאתם לדף הבית שלך. השתמש באסטרטגיות קישור והפנה מבקרים מדף הבית לדפים אחרים באתר, כגון האתר שלך או דפי המדיה החברתית שלך.

המטרה היחידה של דף נחיתה

היא להפוך את המבקרים ללידים ולקוחות, והאתר מופיע כאשר מבקר לוחץ עליו. כל מה שמכונה "עמוד נחיתה" נועד למקסם את מספר המבקרים באתר שלכם ו / או בדפי מדיה חברתית, ולא במודעה שלכם. כתובת האתר תעביר אותך לדף הבית של האתר שלך או לכל דף אחר באתר, כגון דף הפייסבוק שלך או דף הטוויטר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן