פעמוני החורש הצעירה

תמורת 39 מיליון דולר מגניבים זה מגיע לשוק השייך לאחד המותגים הפופולאריים בעולם, Young Groove Bells, המשווקים תמורת 39 מיליון דולר.

בפגישה של חודש מרץ בשנת 1803

הנבחרים הונחו למכור את הפעמונים הישנים אם הם יוכלו לקבל מחיר סביר. המידע האחרון שיש לנו על הפעמונים הראשונים הוא שהם נמכרו לקהילה השנייה של סנט פול, ניו יורק, עיר קטנה בניו ג'רזי. איש של אז, המתגורר כיום בעיר ניו הייבן, קונטיקט, צפונית לבוסטון, הכחיש כי הקהילה השנייה שילמה 463.66 דולר עבור הפעמונים, אך זה מופיע בספר חשבונות של גזבר.

התיעודים המוקדמים ביותר של בית כנסים עם פעמונים עוד בשנת 1740

אז נעשה מאמץ לרכוש את הפעמונים אך הם לא נמכרו. האחוזה עברה בין כמה בעלים לפני שנמכרה לחלוץ אופרות הסבון ויליאם וויליאמס תמורת 2.9 מיליון דולר בשנת 1986. הוא עבר לביתו בנכס לפני שנים רבות, אך קנה את הפעמון למכירה, ואין שום תיעוד מוקדם של בתי ישיבות או פעמונים.

לאחר שבל סיים את בית הספר היסודי, עברו הוריו לגור בבניין העיר, וחורשת האורנים הלבנה עמדה במקום בו נמצא כיום סנפורד הול.

בביתן נמצא אחד הפעמונים הראשונים שקוראים לצעירים להכשרה בבית הספר המייסד

הפעמון נחשב ל"פעמון הניצחון "שהתלמידים צלצלו בו באולם הספורט לאחר הצלחותיהם הספורטיביות בשנות השלושים והשישים. כפי שמתואר בתאריך המוטבע בחלק הפנימי, הפעמון מזויף בשנת 1868.

לפעמון יש את שמו ונשמע כל יום לבכי של ילדים

אבל זו הדרך הישנה לצלצל. את הפעמונים הראשונים נותן נשיא האוניברסיטה במילים: 'אנחנו זזים, אנחנו מתנדנדים ואנחנו מתנדנדים. לאחר השביתה הרגילה, אורך הפעמונים השנייה כשלוש דקות ומסתיים במועד שנקבע. התלמידים מצלצלים אליהם כדי לזכור את החוויה הצעירה על חבל הפעמון, כמו גם את פעמון בית הספר היחיד שקנתה העיר.

הסיפור

אם יש כזה, נוגע לשתי אחיות קטנות בשם הולי והופ, שעברו לאחרונה מווסט לגן גרוב. נראה שלאח הבכור הייתה השפעה חיובית הרבה יותר על הפעמונים הצעירים מאשר על האחות הצעירה. בל, רץ בקבוצת הכדורגל בתיכון בשיקגו, גדל איתה באותה שכונה בשיקגו ושיחק בקבוצות יריבות בתיכון. בסופו של דבר, בל הוזמן להיות הליכון מועדף – באילינוי.

שנה לאחר מכן עזבה טרי-טאון את הטיפול בשיקגו והמשפחה עברה לכנסייה הבפטיסטית של מייפל גרוב, שם הייתה קהילתית ועברה לגן גרוב.

קנטון ובפטיסט מייפל גרוב תמכו במאמץ הפעמון ושלחו אותה לצוות לגייס כסף לשנתיים הקרובות

במהלכן למדה תיאולוגיה במכון לתנ"ך באשוויל. לאחר לימודי המשפטים, בל הפכה לחברה באגודה האמריקאית לחברת חרשים ועיוורים ונשיאה הראשון. בית הספר האמריקני לחירשים, בו עודד בל ארגוני הורים, פגש קבוצת נשים מעוניינות והקים עמותת הורים, תחילה בקנדה ואחר כך בארצות הברית.

בסוף שנות השישים הפך בל לאחד המוסיקאים הצעירים

שהסתובבה במחסני הקלטות בממפיס שבבעלותם של אלביס פרסלי, פרנק סינטרה, ג'ון פ. קנדי ועוף מטוגן. היא עברה לעבוד כעוזרת היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים האמריקני, כשהיא נוסעת מביתה בצפון קרולינה לוושינגטון , DC בל פרשה בשנת 1974 וחזרה לבתיה בוויניווד ובמחוז מונטגומרי, אך היא נותרה פעילה.

היא לא רצתה להתמודד עם דמי משלוח או פתקים, אבל גברת בל הייתה יותר ממוכנה, "נזכרה. אדית פולי מקמכן. המורה בדימוס וילארד רוז, ששימש כמנטור למורים הפוטנציאליים של המחוז, העיר לאחר שהעביר שיעורי היסטוריה של בל בשיעור מדעי החקלאות שלה שהיא "הבעיה האמיתית". רמת הסטודנטים בקבוצת לואו גרוב הייתה כה גבוהה מזו שלוקט ייצג בשנתו העשירית לחינוך. הם היו מחלקה ראשונה, משפחותיהם תמכו בצורה מדהימה וכולם היו מחלקה ראשונה.

בל

שהקים יחד את "הצעירים וחסרי המנוחה", שהה יותר מעשור כמורה בבית הספר התיכון לואו גרוב וסנטר גרוב. לאחר שעזבה את תוכנית הטלוויזיה שלה, בל הצטרפה לבעלה בתכניות "הנועזות והיפות" ויצרה את סדרת הטלוויזיה שלה, "נועזת ויפה", המשודרת ברשת CBS. ילדי פעמון, ספרי ילדים ושיעורי אומנות בבית הספר בו היא לומדת בבית עם נכדיה מזה 25 שנה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן