פרויקטים בשיווק

כתבתי בעבר כיצד ללמוד שיווק, אך לא הצלחתי לכלול רשימה של רעיונות לפרויקטים שאפשר לעבוד עליהם. רעיונות אלה לפרויקטים של שיווק דיגיטלי יביאו אתכם לדרך עם כל הדברים הפרקטיים הדרושים לכם בכדי להצליח בקריירה שלכם כמומחים מקצועיים לשיווק דיגיטלי. אני מצפה לשתף אתכם כיצד פרויקטים, תכונות ותכונות שיווקיות יכולים לעזור לכם להישאר מסודרים יותר. האם אתה רק מתחיל בשיווק דיגיטלי באופן כללי, או שאתה רק מתחיל?

העצות הפשוטות הבאות יעזרו לך לבנות משמעת לניהול פרויקטים במחלקת השיווק שלך, ולהציב את הצוות שלך במצב טוב יותר להשיג תוצאות עקביות יותר ותוצאות מוצלחות בפרויקטים שיווקיים.

אם צוות שיווק התוכן שלך מביא שלושה תוכן אינטראקטיבי לשוק מדי רבעון

על ראשי הפרויקטים שלך לקבוע מועדי פרסום, לוודא שהספקים לא גובים עמלות מופרזות ולוודא שהספקים לא גובים עמלות מוגזמות. בואו ניקח בחשבון את כל תהליך ניהול הפרויקט כשמדובר ברעיון של קמפיין שיווקי או פרויקט. להיות מאורגן מההתחלה ולהבין מה אתה בוחר משתלם לטווח הארוך, מהתעברות ועד להשלמה.

בשלב זה של הפרויקט

אידיאלי להשתמש בתוכנות לניהול פרויקטים שיווקיים ליצירת תוכנית ולעקוב אחר ההתקדמות. בחר את החגים הרלוונטיים ביותר לעסק שלך ואת המבצעים המיוחדים שייכללו בפרויקטים השיווקיים שלך. הוסף את ארבעת הפרויקטים המובילים ליומן השיווק של CoSchedule כדי לתכנן את חודשיים הבאים של העבודה. המטרה שלך צריכה להיות תמיד להפוך את הפרויקטים שלך לעבודה שיווקית עבור המשווקים המנוסים שלך במהירות האפשרית. אם הפרויקט שלך הוא רעיון שאתה מתחיל איתו ושוכח ממנו לאחר שתתחיל, אז אתה צריך להתחיל מאפס. פרויקט השיווק שלך יכול לכלול מפרט וסיפורים רבים, וייתכן שתצטרך לחלק את היקף למה שמשווקים זריזים מכנים ספרינטים. עבור פרויקטים שיווקיים שלך, נסה ליצור שלב פרוייקט (המכונה גם יחידה) לכל אחד מהשלבים. השתמש בתוכנת ניהול שיווק כמו לוח השנה השיווקי של CoSchedule כדי לעקוב אחר מאמצי השיווק בכל הערוצים, כולל דוא"ל, מדיה חברתית, שיחות טלפון, סמינרים מקוונים, שיווק בדוא"ל ועוד. תוכנית הפרויקט השיווקי שלך צריכה לכלול תיאור מפורט של היעדים, היעדים והיעדים של הפרויקט שלך בחודשיים הבאים של העבודה. לאחר שתגדיר את יעדי השיווק שלך והקצה ציון 1-3 לכל אחת מהן, הגיע הזמן לתעדף את הפרויקט שלך. כשאתה נכנס, אתה מכיר את יעדי השיווק שלך ובוחר בפרויקט מסוים שאתה רוצה להתמודד איתו כשהוא האפשרות הטובה ביותר לצמיחה.

כל מה שאתה עושה בשלב זה יהיה קל לניהול בעזרת כלי יחיד לכל מי שעוסק בפרויקטים השיווקיים שלך

זה שימושי כאשר אתה מוביל צוות פנימי או שולט ביכולתו של הצוות שלך על ידי עדיפות לפרויקטים שיווקיים. קישור הפרויקטים השיווקיים שלך לאסטרטגיה השיווקית שלך ישמור על זריזות ואוטונומיה, שכן מנהלים נוטים להשקיע יותר מדי זמן בפרויקטים בעלי השפעה נמוכה ולא מספיק בפרויקטים בעלי השפעה גבוהה. כלים פשוטים לניהול פרויקטים יעזרו לכם לייעל את ההצלחה של כל קמפיין שיווקי דיגיטלי.

כדי למנוע זחילה של מרחב יד לתוכנית הפרויקט שלך, קריטי שצוותי תוכן ושיווק יעבדו יחד כדי להגדיר את המשימות שיש לכלול בפרויקט. הוסף את רשימת המשימות לתוכנית הפרויקט שלך בעזרת הכלי לניהול פרויקטים שיווקיים שלך והרכיב אותם. עזור לנו ליישם את השלבים בפוסט זה עבור פרויקט אמיתי שאתה עובד עליו ועזור לך לעשות זאת.

אם אתה משתמש בניהול פרויקטים שיווקי חזק, תדע שמצאת לפחות כמה טייקים מסייעים מפוסט זה.

אני מקווה שרעיון זה של פרויקט שיווק גיוס הביא לך השראה לנסות משהו חדש בחודשים הקרובים

ללמוד מיומנויות חדשות ולקחת את אסטרטגיית איסוף הכישרונות שלך לשלב הבא. אם אתה רוצה לעשות עבודה טובה עם פרויקט שיווק דיגיטלי, קבל את הרשימה הזו בדרכים. במדריך זה תוכלו למצוא כמה רעיונות מעולים למתחילים שתוכלו לנסות בעצמכם – על חוויות עם שיווק דיגיטלי. רשימת משיווק שיווקית של צד זה היא רשימה מסודרת כרונולוגית של טקטיקות שיווק ורעיונות שתוכלו לנסות לפרויקט הצד הבא שלכם.

תוכל לקבל מידע מפורט על צבר הפרויקטים השיווקיים שלך שיעזור לך ליישם את סדר העדיפויות הגדול ביותר שלך בפרויקט ולתכנן את הצעדים הבאים.

גאנט

תרשימי סגנון מעניקים לך ולצוות שלך תובנה לגבי ציר הזמן השיווקי המלא שלך, ותוכל לראות את היוזמות שלך בצורה מסודרת יותר ממה שהיית רוצה ברשימת המטלות שלך. מפל אידיאלי לתכנון כל פרויקטי השיווק בבת אחת ולהשגת יעדים מדויקים באמצעות תרשימי גאנט ותוכניות פרויקטים שמכוונים למועדים ספציפיים, לרוב רחוקים. כשמדובר בארגון פרויקט השיווק שלך ב- Google Drive, צור תיקיה לכל פרויקט באמצעות לוח המחוונים המרכזי ושמור את הקבצים בתיקיה זו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן