פרויקטים חדשים מחירים

מכיוון ששוק הדיור ממשיך להאט, יותר ויותר אנשים בוחרים שלא למכור את בתיהם, כך עולה ממחקר חדש.

סן פרנסיסקו

קליפורניה, עשויה להוזיל את בניית בתים על ידי ייעול היתרים, אומרים מומחים, אך כיצד ניתן לחסוך בעלויות? יתרה מכך: השתמש בניתוחי הפרדת עלויות הניתנים לשילוב בנוחות בפרויקטים חדשים של בנייה. מכיוון שמחקרים אלה הולכים יד ביד עם פרויקטים של נדל"ן, הם יכולים להתבצע ברכישת נכס חדש – נכס בניין. לימודי חלוקת עלויות ישולבו ישירות בבניינים החדשים של הפרויקט.

הפכו את ביתכם לאטרקטיבי יותר עבור הקונים וחסכו עוד יותר כסף בחשבונות אנרגיה, אך תשכחו מהערכות העלויות לשיפוץ. כדי לקבל מושג טוב יותר על עלות פרויקט שיפוצים חדש באזור מגוריך, אנא תן לנו את המיקוד שלך ואת הכתובת המלאה שלך.

שדרוג קטן וזול לבדו יכול להשפיע מאוד על הקונים, ואור חדש יכול להוסיף בין 2,000 ל -5,500 דולר לערך הבית שלכם. זה לא רק מעניק לחדר שלך מראה מודרני מגובש, אלא גם יכול למכור את הבית הרבה יותר מהר.

במקרים אחרים אפשר להוציא יותר כסף על שיפוץ שמעלה את מחיר הבית שלכם

יש לקחת בחשבון שיפוצים בעת מימון מחדש של בית או הערכת שווי השוק הנוכחי על ידי מומחה נדל"ן. עם זאת, עלות קומה חדשה תלויה בגודל הבית והאם הקומה חודשה או לא.

לדוגמא

פרויקט דומה שבוצע לפני שלוש שנים יכול לשמש בסיס לאומדן העלות של פרויקט חדש. עבור מנהלים פחות מנוסים, השוואת האומדן הראשוני עם שווי השוק הנוכחי של הפרויקט ועלותו הנוכחית נותנת להם נקודת מבט שלוקח שנים רבות לרכוש באמצעות ניסוי וטעייה. אם אתה מכיר בכוח של הפרדת עלויות להאיץ היבטים מסוימים של פיתוח נדל"ן חדש, ייתכן שתרצה לשלב ניתוח זה בפרויקט הנדל"ן הבא שלך. לדוגמא, אם אתם מתכננים להתחיל פרויקט מגורים חדש יותר, כדאי לכם לשקול להוסיף מחקר עלות והפרדה לתכנית הכוללת שלכם. ניתן גם להוסיף אומדן עלות משוער כדי לשמור על הפרויקט בתקציב במהלך ביצועו.

בחלק זה תמצאו את הגורמים המשפיעים על העלויות והשלבים המייצגים את העלויות הכוללות

הדו"ח מפרט את עלויות השיפוץ ושווי המכירה החוזר של הפרויקט, בהתבסס על אומדנים של מומחי נדל"ן, אחוז עלויות הפרויקט שתוכלו להחזיר, והאם הערכים עלו או ירדו בשנה האחרונה.

העלויות מבוססות על העלות הכוללת של הפרויקט ולא רק על ערך השיפוץ והמכירה מחדש של הנכס שלך.

עלות בניית בית חדש נעה בין 50 ל -400 דולר למ"ר

תלוי בסוג, אך עליכם להחזיר כ -74 אחוז מההשקעה שלכם בעת מכירה חוזרת. עבור הבית הממוצע עולה רק 17,000 דולר להחליף 1,250 מטרים רבועים בחיבורי סיבים-צמנט חדשים. אתה יכול להוסיף בקלות צבעים ורצפות חדשות ותקבל יותר משלושה רבעים מההשקעה בחזרה בעת מכירה חוזרת. כניסות צד חדשות יחליפו כ -2,500 דולר למ"ר מגורים ומחליפות עוד 1,250 דולר למ"ר לסכום כולל של 3,400 דולר.

אם אתם מתכננים לעבור בעוד שנתיים או שלוש

אל תשקיעו את כספכם בפרויקטים של בנייה שאינם מעלים את ערך המכירה החוזר של ביתכם. אנו ממליצים להגדיל את עלות בניית בית משפחה חדש ב -5 עד 7 אחוזים כדי להגיע למחיר השוק הממוצע הנוכחי עד שנת 2021. בעת תכנון שיפוץ מחדש, התמקדו בפרויקטים קטנים יותר והשקיעו כסף בפרויקטים לשיפור הבתים שלכם שאינם מגדילים ערך מכירה חוזר של הדירה, במיוחד אם אתם מתכננים לעבור תוך שנתיים שלוש.

מחשבון השיפוצים שלנו מחשב את עלות הפרויקט שלך ואת ההחזר על השקעת השיפוץ שלך

הערכת תקציב מקצה לקצה עוזרת למדוד את העלות בפועל של הפרויקט מול התקציב שאושר ולראות כמה עלות כבר נשרפה. יש לנו גם ניתוח עלויות ששולב במחירי הבנייה החדשים בשיעור מופחת.

כדי לעזור לך למצוא את הפרויקט המתאים לך, מגזין השיפוצים הוציא זה עתה מהדף חדש של המגזין המדגיש את החזרתם של פרויקטים שונים. הוא מסתכל על 101 שווקים בארה"ב ומשווה את העלות הממוצעת של 22 פרויקטים של המרה בהתבסס על הערך שנשמר למכירה חוזרת כדי לראות את העלות הכוללת למ"ר של הפרויקט ואת כמות הערך שנשמר. מטרת תכונה זו ומאמר זה היא לספק הבנה טובה יותר של מחירי הבנייה החדשים עבור פרויקטים חדשים באזורכם. אם ברצונך לתרום לעלות שלב הבנייה, קוראים אחרים יכולים ליהנות מהניסיון שלך.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן