פרויקטים עתידיים

כאשר קו הרקיע מלא מנופים ומנהרות נקדחות מתחת לאדמה, קשה לבחור רק אחד מהפרויקטים החשובים בעיר במשך השנים הבאות. הרבה קורה בבנייה הבלתי נגמרת של העתיד של ניו יורק, אבל יש כל כך הרבה שקשה לי לבחור בעיר הזאת כחשובה ביותר.

פרויקט הבנייה החשוב ביותר בעיר חייב להיות מגדל סיילספורס

גם אם הוא מקבל הרבה לחץ. המתוכנן להסתיים בשנת 2017, הוא כבר הפך לבניין הגבוה בעיר והבנייה מתקדמת היטב. הבנייה החלה באוקטובר 2016, בינואר שפכו עובדים בטון לקומה העליונה, ובתחילת פברואר שפכו עובדי בניין 8,500 טון בטון (8,500 טון בטון). הפרויקט הועמד למכרז באביב הקרוב וצפוי להסתיים בחודשי הקיץ, כך על פי הניו יורק טיימס.

מידע נוסף אודות הפרויקט

כולל מידע על תכנון, לוח הזמנים לבנייה ופרטים נוספים, ניתן למצוא באתר הייעודי שתוכלו למצוא כאן. עדכון תוכנית המעבר הושלם ופרויקט עדיפות הדרוש בכדי להתאים את העיר לתקנות ADA נוסף ל- CIP. לשאלות, אנא צרו קשר עם משרד התכנון והפיתוח העירוני (OPD) או משרד התחבורה (DOT) בטלפון (718) 888-5555.

האם אתה יכול לדמיין איך זה מרגיש שיש לך את הפרויקט הזה ואיזה השפעה יהיה על חייך? מעולם לא נסעתי אחורה וחשבתי

"זה באמת עדיין פרויקט שאני רוצה לעשות", אבל מעולם לא חשבתי על זה ככה. מהפיתוח מחדש של אזור מוזנח מזמן ועד להקמת אחת מפלטפורמות הצפייה הגבוהות ביותר במדינה, הפרויקטים המפורטים להלן יהפכו את העיר שאנו מציגים. שלא כמו בגרסאות הקודמות, הם לא שלנו היום, אלא שלך ושלי.

אופיו של פרויקט זה יעודד גם את התפתחות השכונות שמסביב לסביבה עירונית מעורבת, תוך התמקדות בצורות תחבורה חלופיות. הפיתוח יימשך באמצעות שילוב של מגורים, משרדים, קמעונאות ומגורים, כמו גם שטחים ציבוריים.

פרויקט זה יוסיף נתיב נוסף לדרך הנמל הקיימת ויבצע מחקר גיאוטכני הממליץ על פינוי והחלפה של כל חומרי המילוי החוזר הקיימים וצינורות הביוב באזור

יש להרחיב את הנתיב הצפוני-דרום בצד הדרומי של הכביש. בנוסף, ה- RCB החדש יקים תעלה חדשה מתחת לתעלות ההפנשטראסה הקיימות כדי להסיט את המים מצדה המזרחי והמערבי של הפנשטראסה וכן מהצד המערבי והמזרחי.

התוצאות צפויות לפיכך עד סוף פברואר, אז יזוהו וייועדו דרכים מסוימות לכרסום וכיסוי אספלט.

העיר תזמין חברת הנדסה ידועה לבצע מחקרים סביבתיים ולערוך תוכניות ומפרטים

האחריות על הפרויקט כוללת תכנון, הקמה ותפעול של הפרויקט, כמו גם בנייה ותחזוקה של כבישים ומדרכות. הפרויקט כולל חידוש סלילת סיפון הגשר, החלפת בטון רעוע והתקנת מבנים תומכים חדשים. זה כולל עבודות בטנה קרה, פילוס פירים ושסתומי מים, והתקנת רצועות מדרכה וסימונים. הפרויקט כלל החלפת צינורות ביוב קיימים, ציפוי בטון, תיקון צינורות ביוב קיימים ותיקון ותחזוקת צנרת ביוב.

העבודה תתמקד בעיקר בשמירה על המדרכה באזור 3 (לחץ כאן למפה). היקף העבודה כולל החלפת בטון מגולגל, הנחת מדרכה חדשה ותחזוקת שטחי תנועה ואחסון. העבודות יבוצעו בשני אזורים, אזור 1 ואזור 2, בעלות כוללת של 1.5 מיליון דולר.

הפרויקט ישלים את המדרכה בצד הדרומי של רחוב סטרקר ויקים מדרכה בצד הצפוני מהצומת של שדרות סנט פול ועד הקצה המזרחי של הרחוב. הפרויקט מורכב מהקמת גשר הולכי רגל חדש מעל הנהר שיחובר לפיתוח פרטי עתידי.

הפרויקט יעבור מהכביש הראשי טאווארס לארה"ב 441 ויחבר את צומת שדרת סנט פול עם הצד המזרחי של הנהר. בשלב הראשון של פרויקטים אלה יוקמו גשר להולכי רגל חדש מעל הנהר ושביל הולכי רגל ואופניים בצד הצפוני.

ערוץ ד"ר להחליף צינור בטון שבור בצד המזרחי של הנהר בין צומת רחוב סנט פול לארה"ב 441

הפרויקט יתקן את הגשר מעל התעלה והצד הדרומי, כמו גם גשר הולכי רגל חדש ושביל אופניים בצד הצפוני. פרויקט זה ממוקם בפינת תעלת דר 'וארה"ב 41, מדרום לארה"ב 40, והיה שלב ראשון בפרויקט רב שנתי של 1.5 מיליון דולר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן