פרויקט פינוי בינוי

הפרויקט מכמת את התגובות וההתנהגות של עובדי הבניין, כולל התנהגות ההליכה שלהם, התקרות שלהם, הסרת פלדה מחזקת ושימוש בפיגומים. לראשונה, מחקר זה בוחן את ההשפעה של בניית פרויקט בנייה על התנהגות העובדים במהלך הבנייה ותגובתם אליה.

הנתונים מוזנים לכלי הדמיית פינוי הבניין

בניין אקסודוס, ומאפשרים לדמות פינוי של אתר בנייה רב קומות. התוכנה המאומתת משמשת לחקר כיצד לשפר את זמן התגובה של העובדים ואת תגובתם לפרויקט הבנייה, כולל צמצום זמני התגובה של העובדים, החלפת סולמות בפיגומים זמניים ומדרגות בטפסות, ושימוש במנופים כדי לסייע בפינוי.

בשלבים המוקדמים של הפרויקט, מודלים ממוחשבים מאפשרים עיצוב הרבה יותר ארגונומי. לדוגמא, לפעמים זה בטוח יותר לפנות את המפלסים העליונים של הבניין מאשר את הבניין עצמו. ובניינים מסוימים דורשים פינוי בטוח ויעיל.

אם יציאה חסומה זמנית או חלק מפרויקט בנייה

יציאה חלופית עשויה להיות מאושרת על ידי הסביבה. הסוכנות להגנת הפנים, וייתכן שיהיה צורך לבנות מדרגות פינוי. אם יש רק דירה אחת על קרקע גבוהה או אם קרקע פרטית יכולה להוות נקודת פינוי מתאימה למקרי חירום, יש צורך בהסכם עם הבעלים, שכן בקרקע פרטית יכולות להיות רק דירות בקרקע גבוהה יותר. לגבי בניינים המעורבים במצב חירום, הדבר חל: קבלנים המוקצים באופן קבוע או זמני לבניין שנפגע, חייבים לפנות את הבניין עד ליציאה הקרובה ביותר. על המנהלים שמונו לטפל במצב חירום זה לפנות את הבניינים אל כל היציאות הזמינות או בסמוך להן.

אם הבעלים ו- CMGC אינם יכולים להסכים על מחיר לבניית הפרויקט

הבעלים רשאים להציע על שלב הבנייה של הפרויקטים ולשמור על הזכות לסיים את ההתקשרות עם CM GC בשלב טרום הבנייה. . מנהל האתר הופך לאחר מכן לקבלן הכללי, ואם הבנייה עומדת להסתיים, הוא יכול לחתום על חוזה בנייה כל עוד הוא מסוגל להסכים על מחיר הבנייה.

הניסוח בכתב של תוכנית הפינוי לבדיקה ולאישור ל- MAA הוא באחריות ארגון הדיירים והקבלן הכללי. על פי הוראת ה- mAA, הבעלים, CMGC או כל אחת מחברות הבת שלה, עובדים, קבלנים ו / או קבלני משנה אינם אחראים על הצבת תוכניות פינוי בבניין.

תוכנית השריפה והפינוי תיבדק ותתעדכן במידת הצורך כתוצאה ממצב חירום

כגון שריפה, פיצוץ או אסון טבע או אנוש אחר. מכיוון שבנייני מכללת אמהרסט הם בעלי עיצוב ותפוסה שונים, ייתכן שיהיה צורך לתקן את התוכנית כדי לזרז את הפינוי והפחתת הסכנות. מתווה הבניין ואף קישוריותו עשויים להשתנות במהלך הבנייה, ולדרוש התאמות שוטפות והגשת תוכנית הפינוי לעובדי הבניין. זה יכול להשתנות גם במקרה של שריפה, פיצוץ או אסון טבע או אנושי אחר, הדורש התאמה קבועה ומועבר לעובד הבניין. כתוצאה ממצב חירום בבניין או אפילו באזור עם סיכון גבוה לשריפה או פיצוץ או פיצוץ ו / או פיצוץ מכל סוג שהוא, ובמקרה זה ניתן לשנות את תכניות הרצפה או את חיבורי הבניין, זה יש צורך שתכנית הפינוי תותאם באופן קבוע, מועברת ומועברת לכל עובדי הבניין. – מרכיב מרכזי בתכנון ומוכנות לשעת חירום הוא לפיכך לצאת מהבניין בבטחה ובמהירות. אנשים עם מוגבלות מוזמנים לעבוד עם עובדי בניין במבנים שהם בדרך כלל גרים כדי לפתח תוכנית פינוי שתתאים בצורה הטובה ביותר לצרכיהם. אם החירום אינו מצדיק את פינוי הבניין, מקום הלינה המסופק אמור להתקיים כמתוכנן – במקום.

השימוש בתוכנות בסיס ראיות ותוכנות דוגמנות ישפיע על תכנון סביבות עבודה משופרות

כדי להגביר את בטיחותם של עובדי בניין. פיתוח בסיס ראיות לתוכנות דוגמנות לתעשיית הבנייה מושפע מהשימוש בו ביישום תוכנית ניהול הבטיחות בבניין ומערכת ניהול הבטיחות והבטיחות בבניין (BSHMS). תוכנית ניהול הבטיחות והבריאות בבניין ומערכת ניהול הבטיחות בבניין (HMS) מיודעות על ידי שימוש בתוכנות מבוססות ראיות ודוגמנות לשיפור סביבת העבודה ולשיפור בטיחותם של עובדי בניין.

השלמתו המוצלחת של פרויקט זה תדגים את היכולת ליישם כלי דוגמנות פינוי באתרי בנייה

ובכך לשפר את בטיחותם של עובדי הבניין וענף הבנייה בכללותו. יישום תוכנית ניהול הבטיחות והבריאות בבניין ומערכת ניהול הבטיחות והביטחון בבניין יהוו מרכיב מרכזי בפרויקט וישפיע על תכנון סביבות העבודה המשופרות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן