קבל לשיפוץ חיצוני לבניין

כעת, לאחר שדיברנו על שיפוץ פנים, הבה נפנה את תשומת לבנו לחלק החיצוני של הבניין שלך. כאשר התושבים מחפשים בית חדש, הדבר הראשון שהם ישימו לב הוא המראה של הנכס שלכם. בעוד ששיפוץ פנים הבניין שלך חשוב לעובדים וללקוחות שלך, שיפוץ המראה והבסיס המבני של הנכס שלך יכול גם להוסיף ערך לבניינים שלך ולמשוך לקוחות חדשים עם כוח משיכה חדש.

שיפוץ חיצוני יכול להחזיר את החזיתות

החזיתות והסימנים של הבניין ליושנה או להעניק למבנה ישן מראה חדש בסגנונות החל מקלאסי ועד אולטרה מודרני. מהוספת מרפסת חדשה ועד לעיצוב מחדש לחלוטין של חזית הבית שלך, כל סוגי השיפוץ החיצוני משפיעים על המראה והתחושה של הבית שלך. שדרוגים חיצוניים עשויים להיראות ממוקדים בשיפור המראה, אך הם יכולים גם להשפיע לטובה על הפונקציונליות, ולהביא את הנכס שלך לשלב הבא.

בעוד שהצורה והתפקוד המשופרים מניעים בעלי בתים לבצע שיפוץ חיצוני

הם גם בוחנים את הערך הכולל המוגבר שפרויקטים של החלפת חלונות או גג יכולים להביא. נעשה בצורה נכונה, מראה הנכס מעלה את ערך הנכס כולו. כן, השיפוץ הזה עולה כסף, אבל הוא כמעט תמיד נותן החזר חיובי על ההשקעה.

אם הבניין שלכם נראה רעוע מבחוץ, לרוב זה לא משנה כמה הוא מרשים מבפנים. התפקיד שלך בעת עדכון המראה של הבניין שלך הוא לוודא שהוא עושה רושם חיובי. זה אומר שלוקח זמן, כסף ואנרגיה כדי לגרום לבניין שלך להיראות נהדר.

בין אם אתם מחפשים סוף שבוע עשה זאת בעצמך או מתכננים שינוי גדול, פרויקטים אלה יעזרו לשפר את המשיכה של הבית שלך. מאריחי קיר ועד מבטאים, 17 הרעיונות האלה יגרמו לבית שלך להיראות במיטבו.

בבתים מודרניים

לוחות קיר אדריכליים, לוחות מתכת גליים, או אפילו גבס יכולים לשמש באופן נרחב כדי להעניק למרקם מראה נקי ומעודכן בו זמנית. עם זאת, זה לא חייב להיות כך; מספר וילונות חיצוניים מסוגננים זמינים כיום, כולל סגנונות כפריים עכשוויים ואמצע המאה, שיכולים לשפר את הקסם של הבית שלך. חפש סגנונות תריסים התואמים את האדריכלות החיצונית של הבית שלך, וחשוב על צבע נועז כדי להבליט אותם באמת.

הפוך את החזית שלך לגלויה ללא קשר לשעה ביום או בלילה על ידי הוספת תאורה חיצונית

פנסי קיר, פנסי דלת ואורות הדגשה יכולים לעזור להאיר את החלק החיצוני, להפוך אותו לגלוי בלילה ולהקל על האורחים המגיעים לאחר רדת החשיכה לניווט. בנוסף, תאורת חוץ – כמו עמודי מנורה ואורות במרפסת – תעניק לבית שלך מראה בטוח למקרה שקונים מעוניינים יקפצו בלילה כדי לחקור את האזור.

העלות הממוצעת לחלק החיצוני של הבית

היא בסביבות 15,000 $, כולל צבע חיצוני, שדרוגי דלתות וחלונות, מעקות למרפסת ותפאורה. כאשר אתה מתכנן להוציא על החלק החיצוני של הבית שלך, אתה יכול לצפות להוציא כ-235 דולר בהתקנת או החלפת ציפוי בדלתות ובחלונות שלך.

מפתיע כיצד שכבת צבע חדשה על הדלת וגימור חדש ונקי על החלונות משפיעים על מראה הבית. אם לא, עדכון הצבע או הסגנון שלך עשוי להיות דרך פשוטה יחסית לשנות את מראה הבית שלך.

אם אתה צריך לשפר מראה עייף ושחוק

שיפוץ החזית החיצונית הוא דרך יעילה לבצע את העבודה. האביב והקיץ הם זמן פופולרי לעיצוב מחדש של בתים, והשנה ראינו קבלנים כמוך מגשימים חלומות של בעלי בתים עם סטייל, צבעים רעננים ושיפוצים חיצוניים.

לעולם אל תזלזל בכוחה של שכבת צבע רעננה בחלק החיצוני של הבית שלך

כדי להעניק לנכס שלם חוזה חדש לחיים. צבע חזית יכול לספק החזר של 141% על ההשקעה, והרושם הראשוני של הבית שלך יכול להוסיף 20% לערכו. אם אתה רק מתכנן עיצוב מחדש, אתה יכול לקחת על עצמך את הפרויקט ולהשתמש במדריך הצבעים של דלת הכניסה שלנו כמשאב.

למרבה המזל, לרענן את הפרחים, הצמחים והשיחים בביתך היא משימה שאתה יכול לעשות בהדרגה ולא בבת אחת. התקנת חלונות, הן בכל הבית והן באופן חלקי, משחקת כמעט תמיד תפקיד בפרויקט שיפוץ הבית.

אם יש לכם שטח מלא בדיירים

השיפוץ החיצוני הזה יכול להתבצע בשלבים, אך עדיין בטווח זמן סביר. ואכן, ניתן להשלים את שיפוץ החזיתות החיצוניות של מבנים תוך מספר חודשים. העיתוי של שיפוץ בית חיצוני ישתנה מאוד בהתאם לפרויקטים שאתם מתכוונים להשלים.

ניתן לתזמן שדרוגים חיצוניים כך שיתאימו לעבודות שיפוץ בית אחרות שאולי אתה עושה כתוספות אינטגרליות

כדי לעזור לך להביא את הבית שלך במצב מעולה. על ידי תכנון ראשוני, אתה יכול להבטיח שכל ההיבטים של שיפוץ הבית החיצוני שלך יתנהלו בצורה חלקה. על ידי חשיבה על כל חלק בתהליך, תוכלו להיות בטוחים שהשיפוץ יצליח. מבט על האלמנטים הבסיסיים של מהפך ביתי שלם ייתן לך מושג במה מדובר.

חקור את סגנונות העיצוב החיצוני של הבית שלך

כדי לקבל מושג על המטרה הסופית שלך והאסטרטגיות שתצטרך להשתמש כדי להשיג אותה. שיפוץ או שיפוץ הבניין שלך לא חייב להיות הכל או כלום, ואדריכל מנוסה יכול לעזור לך לבחור את האפשרויות הטובות ביותר עבור התקציב שלך. כדי לעזור לך להתחיל לתכנן את הפרויקט החיצוני הבא של הבית שלך, צוות שיפוץ העיצוב שלנו בחברת Cleary Company קולומבוס, אוהיו, הרכיב את פרויקט מגרש הבייסבול הבא ודוגמאות עלות.

עלויות שיפוץ הבית יכולות להשתנות בהתאם להיקף הפרויקטים הנדרשים על ידי הבית

כמו כן, הסכום שאתה יכול לשלם בפועל משתנה בהתאם לגודל הבית שלך, העבודה שאתה רוצה לבצע, אם אתה רק עושה שדרוגים קוסמטיים או מחליף חומרי בניין, אם אתה מתכנן לעשות את העבודה בעצמך, ואם אתה בוחר מעצב חוץ וירטואלי. או מסורתית. אם בבית שלכם יש הרבה חלונות ודלתות חתוכים שצריך לצבוע, זה גם יכול לייקר את הפרויקט.

במקרה של שיפוץ בית חיצוני, הצלחת הפרויקט שלך תלויה בקבלן הנכון. היתרון בבעלות על בית הוא שאתה אחראי – לא כל פרויקט דורש שיפוץ גדול (למרות שזה יכול להיות כיף!).

מתוך מחשבה על כך

ריכזנו שבעה רעיונות לשיפוץ הבית עבור מגוון רחב של תקציבים (גם כסף וגם זמן). 17 הרעיונות לשיפוץ ושיפוץ הבית נועדו לעזור לך להפיק את המרב מהמראה של הבית שלך. סגנונות חוץ רבים של הבית הגיעו ונעלמו במהלך השנים, ולכן בעת ​​שיפוץ הבית, כדאי לשים לב לטרנדים העדכניים ביותר כדי להפיק את המרב מהמשיכה של הבית ולהפיק את המרב מההשקעה שלך. אמנם שיפוץ פנים הוא המפתח, מכיוון שכאן נעשה שימוש רב בנכס, אך חשוב לזכור גם את החיצוני.

כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בתחום של קבל לשיפוץ חיצוני לבניין עליך לבדוק ב- shipootz.co.il

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן