קניית דירה חדשה מקבלן

קיבלתי שאלה מאחד הקוראים שלנו, ג'רי, לגבי ההבדל בין לקנות בית קיים לקנות בית חדש ומה לעשות אם אתה משלם עבור בנייה חדשה. הנה רשימה של שאלות חשובות שיש לשאול בעת קנייה או קנייה חדשה – כדי לעזור לך להימנע מבעיות יקרות ולבצע רכישות חכמות. שאלתי על קווי הדמיון והשוני, אבל מה עליך לעשות אם אתה קונה מיזם ולא מסוכן נדל"ן מקומי או מיזם עצמאי?

מעל לכל

חשוב כי ברכישת נכס חדש לבנייה אתה מיוצג על ידי מתווך שיעזור לך לשאול את השאלות הנכונות. אם אתה קונה שמחפש יזם שמכיר בניינים חדשים במטרוסט מסצ'וסטס או אם אתה הקונה שזקוק לסוכן, בוא אלינו ושאל מסביב. שאל סביב ושוחח עם בעל הבניין, היזם ואפילו הסוכן הקרוב אליך כדי שתכיר את עבודתה של כל חברת בנייה שאתה שוקל.

אתה רוצה היסטוריה איתנה שתהיה סביב האחריות שלך לביתך

ותרצה לבחור מפקח מקצועי לבית שלך שאינו קשור ליזם. אם אתם קונים בית חדש בתקופת הבנייה, עליכם לדעת כי באחריות היזם לבצע את כל הבדיקות הדרושות להגנת הנכס בזמן שהוא עדיין בבנייה. הבחירה במפקח בתים מקצועי, שאינו קשור לבונה, לא רק תוכל לאמת שהבית נבנה בסטנדרטים הנוכחיים, אלא גם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. פנה לחברת הבניין המקומית שלך כדי לקבל רשימה של כל הבונים שבונים בתים באזור שלך.

כשאתה קונה מתקן

בית עליון, אתה שוכר יזם מקצועי שיעריך את כמות העבודה שצריך לעשות לפני הגשת הצעה. אם שיפוצים נוספים ממתינים, וודא שאתה מקבל רשימה מהם מהקבלן לפני הסגירה, או שתרצה לשכור קבלנים משלך שיעשו עבורך את העבודה בהמשך.

עם זאת

הקבלן לא יאפשר לך להתנות את המכירה בצפייה בבית; מוטל גם על המוכר לקבל חוזה קנייה מהקונה הכולל צפייה בבית ומצבים אחרים. בעסקאות נדל"ן הכוללות חוזי בנייה ולא חדשים, תוכלו למשוך ולנהל משא ומתן מחדש כאשר אתם נעולים לבסוף – למשל אם ביתכם מוערך במחיר הנמוך ממחיר הרכישה, או אם הבדיקה בביתכם מוצאת משמעותית בעיות. שוחח עם סוכן הנדל"ן שלך ואולי עם עורך הדין שלך כיצד תוכל לסיים את החוזה.

כשאתה קונה בית חדש בפעם הראשונה

חשוב שתבין את התהליך ותוודא שכל השאלות נענות. כשאתה בוחר מפתח לבית החדש שלך, חפש מידע נוסף כדי לוודא שאתה עושה את הבחירה הנכונה. לאור ההבדלים בין בוני בתים, צריך להיות מודע לשאול את "השאלות הנכונות" ולעמוד על עצמך. השאלות הנכונות בוודאי נשאלו בעת רכישת בית חדש, וכאשר קונים בית חדש עליכם לשאול אותם שוב.

אם אתם בשוק אחר בית חדש, עליכם לחפש בונים לפני שאתם קונים את הבית. מצא אנשים שכבר קנו בית ועברו לגור ושאל אותם אם יש שאלות לגבי הרכישה שלהם. כשאתה מוצא אותם, שאל על איכות הבית והאם זה מתאים לך ולצרכים שלך.

אם אתם קונים בית מסופח או מנותק

כדאי לכם לארגן בדיקת בית לפני החתימה על החוזה. אם אתם קונים חוזה בנייה חדש שנכתב על ידי היזם, עליכם לשים לב היטב לתרחיש זה. בדיקות בתים נעשות בדרך כלל על ידי קבלן, אם כי זה יכול להיות סביר שאחד יבנה כמה בניינים חדשים.

כאשר אתה מעורב לראשונה בפרויקט בניה, ייתכן שלא תהיה בטוח כיצד לשלם ליזם. אם אתה משלם ליזם, עליך לדעת איזה שער אתה רוצה לקנות לבית החדש שלך.

העסקת סוכן נדל"ן המתמחה בנכסים לבנייה חדשה יכולה להעניק לכם אמון נוסף במשא ומתן עם היזם

כאשר קונה עובר מבניין חדש לסוכן נדל"ן, הקבלנים, המתווכים והבונים מזומנים. חלק מהבונים מסרבים לשלם עמלות סוכן אם הסוכן לא נרשם בביקור הראשון בבית באתר החדש.

כשאתה בונה בית

חשוב להבין את סוג קבלן המשנה שעובד על הבית שלך. אתה רוצה לוודא שיש לך את כל המידע הדרוש כדי לכסות את החברות האחרות המעורבות ביצירת הבית החדש שלך. לדוגמא, אם יש חשמלאי המחבר את הבית החדש לבנאי, ניתן לחייב אותו בגין שירות זה ולאסוף GST ו- HST מהבנאי עבור שירותיו כל עוד הוא משתמש רשום. כשאתה קונה בית חדש מיזם, החוזה שלך קובע את תאריך השלמת הבנייה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן