קניית דירה להשקעה

בין אם אתה משקיע מנוסה, עשית מספר עסקאות או חדש להשקעה, מחלקת הנכסים המקוונת החדשה שלנו מראה לך את אסטרטגיות הנכסים הטובות ביותר להשקעה בשוק של ימינו. מדריך זה מכיל את כל מה שאתה צריך לדעת על רכישת בניין דירות והחלטה אם זה מתאים לך. בדרך כלל תוכלו לברר על האפשרויות השונות לרכישת בנייני דירות, כולל האם מדובר בהשקעה טובה ובאיזה סוג דירה עליכם לקנות. לאחר שהחלטתם שרכישת בית משותף היא האופציה הטובה ביותר שלכם, השלב הבא הוא לבחון את סוגי הדירות והמבנים שתרצו לרכוש. המדריך שלנו יעזור לכם להחליט אילו מתחמי דירות הכי מתאימים להשקעה שלכם והאם אתם קונים אותם או לא.

לא תפספסו את ההגעה לשוק הנכסים הצומח

ולא תחמיצו הזדמנות לראות ממקור ראשון כמה מההזדמנויות הטובות ביותר להשקעה בשוק של ימינו. כהשקעת נדל"ן אתם רוצים לקנות בניין דירות באזור שרצוי עבורכם. אם אתה ממשיך לשכור באזור שאתה רוצה לגור בו אבל אתה יכול להרשות לעצמו לקנות בית באזור אחר שאתה רוצה, אז אתה יכול לייצר תזרים מזומנים חודשי, לבנות הון עצמי ולהעלות את רגלך על סולם הנכסים. רכישת נכס להשקעה מעניקה לך את הגמישות לעבור, אך לא מומלץ למשקיע חדש וברגע שתקבל את העניין, ייתכן שתצטרך לדבוק בזה.

זכור שחלק גדול מערך ההשקעה בנכס הוא אחיזה בנכס ונותן לזמן לצמוח עם ההשקעה שלך. אם אינך יכול להרשות לעצמך ללוות מבלי שתצטרך, יתכן שזו לא ההשקעה הטובה ביותר עבורך.

יחד עם זאת, זוהי דרך מצוינת לחסוך זמן במציאת נכס ההשקעה הנכון ולהניחו לדיירים. קניית בית משותף יכולה להשתלם מהר יותר מאשר השכרת בית. כדי להימנע מכך, אנו בוחנים כמה מהטיפים הטובים ביותר לרכישת בתים כהשקעה.

אם אתה תוהה אם להשקעות נדל"ן יש מקום בתכנית לבניית עושר שלך

שב ונהל שיחה עם איש מקצוע בתחום ההשקעות. אם החלטתם שרכישת מתחם דירות היא האופציה הטובה ביותר שלכם, השלב הבא הוא לבחון את סוג בניין הדירות שרוצים לרכוש. וודאו כי בעלות על בנייני דירות מתאימה לכם וודאו שאתם משקיעים בצורה נכונה. בין אם כבר בנו את תיק העבודות שלכם ובין אם אתם עדיין משתתפים חדשים בענף הנדל"ן, בין אם השקעה בבניין מגורים היא "נכונה" היא שאלה מכרעת שיש לבחון. ואם אתה רוצה ללמוד עוד על השקעה בדירות, בתים משותפים וסוגים אחרים של נכסי השקעה, בקר במרכז המשאבים של RealtyMogul.

אם אתה משתמש ברווחי מכירת ביתך לרכישת נכסי השקעה נוספים

תוכל לדחות רווחי הון ולהחזיר את מיסיך. אם בכוונתכם למקם דיירים בנכסי ההשקעה שלכם, תוכלו לקבל הכנסות מדמי שכירות. אם אתם מחפשים בית לבנות, כדאי לכם לשקול להצטרף לאיגוד משקיעי הנדל"ן (REIA), המציע ייעוץ השקעות ללא מיסים ללא כוונת רווח.

רכישת בניין דירות יכולה להיות משתלמת אם אתה מוצא עסקה טובה

ההחזר על ההשקעה הוא גבוה והנכס בעל תזרים מזומנים חיובי. אם אתה לווה מיליון דולר ב -4% מהבנק לרכישת דירה עם שני חדרי שינה, שלושה חדרי רחצה בגובה רב, אתה יכול להשלים את ההפרש בפחות משנה.

כאשר אתה מתחיל מהצעד הראשון

אתה רוצה להשקיע בנכסים קלים להבנה ואינם דורשים השקעות מזומנים גבוהות במיוחד, במיוחד אם אתה משקיע לבד. כפי שהסברתי במאמר זה, סיבה טובה לקנות נכס להשקעה היא לקנות אותו תחילה וליצור הון עצמי וחוב.

מכיוון שהרווח התפעולי הנקי כה חשוב עבור השקעות נדל"ן

המלווים יחפשו תשואה טובה על השקעתם בעת רכישת בניין דירות. לאור חוסר הוודאות הזה, מי שמעוניין להשקיע במימון נכסים יכול להיות זהיר מאוד לגבי האופן שבו הוא משקיע ואיזה סוג נכס הם קונים.

רכישת נכס להשכרה כמגורים הראשיים שלך יכולה לעזור לך לבנות את תיק הנכסים שלך על ידי רכישת נכס אחד אחרי השני

אם אין לכם הרבה כסף להשקיע ורוצים לנצל את היתרונות לטווח הארוך של בית משפחתי, כמו למשל משכנתא שתשלמו מדי חודש, עדיף לבנות את תיק הבתים שלכם. עם זאת, אם אתה קונה בית, כדאי לשקול לתת אותו לראשונה לפני שאתה קונה.

אם אתה בשוק לקנות את הבית הראשון שלך

אבל לא בהכרח מתלהב מהרעיון של מגורים בבית בשכונה שלך שאתה יכול להרשות לעצמך, שקול לקנות במקום זאת נכס להשקעה. לא כל בנייני מגורים בודדים הם השקעה טובה, אך כל סוגי הנדל"ן נהדרים עבור משקיעי נכס חדשים. רכישת בניין דירות היא אחת הדרכים הנפוצות ביותר לרכישת בית להשקעה וכן נכס להשכרה. באופן כללי, נכסי מגורים הם בדרך כלל השקעה טובה, אך לא כולם הם ההשקעות הטובות ביותר. אתה לא יכול פשוט לקנות בית ואז לקנות נכס אחר בכסף זהה לזה הראשון שקנית עבורו.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן