קניית דירה

קניית בניין דירות והשכרתו אולי נראות כאילו מדובר במציאת בנייני דירות, אך אולי תדעו כי בעלות על מתחם השכרה יכולה להיות משתלמת מאוד. עבודה כמקצוען נדל"ן יכולה להעניק לך גישה ליותר נדל"ן, במיוחד כאשר אתה קונה מתחמי מגורים ומבנים. זה עובד בדיוק באותה מידה עבורך כמו אצל אלה מאיתנו שקונים בנייני דירות, וההחזקה או ההשכרה בהם עשויה להיות השקעה טובה בהרבה מאשר פשוט למצוא מתחם דירות או נכס להשכרה.

אם אתה רוצה להיות באזור באופן זמני

אתה יכול לקנות דירה ולהשכיר אותה לאחר שהיית שם כמה חודשים. אם אתם רק מתכננים להיות שם באופן זמני ורוצים לחוש את האזור שלכם לפני הקנייה, או אם אתם לא מבוטחים כלכלית ואין לכם זיכוי לרכישה, השכרה יכולה להיות אפשרות טובה.

BARNES ניו יורק יועץ לרכוש דירה במנהטן

שלב זה כולל החלטה איזה סוג של בעלות על נדל"ן הוא האידיאלי עבורך. ראשית, החליטו אם לרכוש את בניין הדירות או לא, ואז בחרו את סוג הבניין שתרצו לקנות על סמך הערכות המחקר והנכסים שלכם. החליטו אם רכישת מתחם דירות היא הבחירה הנכונה עבור תחום העניין והמצב הכלכלי שלכם, כמו גם יוקר המחיה וגורמים נוספים כמו שכר דירה ושטח להשכרה באזור. לאחר מכן, על סמך המחקר והערכות השווי שלך של הנכס שלך, בחר אילו סוגי דירות ומתחמים אתה רוצה לקנות והחליט אילו סוגים ונכסים אתה רוצה לקנות. ראשית, החליטו אם רכישת הדירות או הבניינים מתאימה למיקומם ולמצבם הכלכלי, כמו גם עלויות השכירות והשכרה.

מי ששוקל להתחיל בניין דירות ברכישת בניין דירות חייב להיות מוכן. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא האם רכישת בית משותף מסוים היא השקעה טובה והאם יש לכם זמן לנהל את הנכס.

כשאתם עוברים דירה

אתם גם מקדישים זמן להכיר את תקנות הבנייה. אם אתה רק לומד לקנות מתחמי דירות, שאל את מה שאתה לא מבין ותן להם לדעת שאתה מתחיל. אם אתה שוקל ברצינות לקנות בניין דירות, עליך לקבל פקח בניין שיעריך את הנכס. לבניין כבר יש היתר בניה חוקי, אך אם לא, כיצד צריכה משפחה שרוצה לקנות בית חדש למזער את הסיכון ולקנות רק מוצרים מאומתים?

בין הדברים שכדאי לכם להיות מוכנים אליהם הוא להבין כמה אתם יכולים להוציא על הדירה שאתם קונים. אם אתם מתכננים לקנות דירה בפחות ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם, נותר לכם קצת כסף שתוכלו להשתמש בו לשיפורים קלים.

הלוואה מאזנית לדירה היא סוג של מימון מסחרי שניתן להשתמש בו לרכישת בניין דירות, כגון הלוואה מבנק, משכנתא או כרטיס אשראי.

כאמור לעיל

כאשר שוקלים רכישה של בניין דירות, עליכם לשקול כמה יחידות הנכס כולל וכמה הרווח התפעולי הנקי. בסך הכל, לבנייני דירות יש סיכון גבוה יותר – תשואה מותאמת, אך כזו שיכולה להשתנות, לרוב על סמך מספר היחידות הזמינות והסבירות להצליח לקנות את הדירה. הרווח התפעולי הנקי כה חשוב עבור השקעות נדל"ן, עד שהמלווה שלך ישאף להחזר על השקעתך בשיעור של 10% לפחות בעת רכישת דירה. כאמור, אם שקלת אי פעם למכור ו / או לקנות דירות, כדאי לשקול לקנות דירות בבניין עם הלוואה מאזנית מבנק, כרטיס אשראי או מוסד פיננסי אחר, ואם כן, כמה יחידות: כפי שאמרתי מאוחר יותר, היית מעוניין בכמה יחידות יש בנכסים, במיוחד מבחינת גודל הבניין. כשאתה קונה פיתוח שאינו למגורים, עליך לבצע ניתוח של הכנסות פוטנציאליות מדמי שכירות (PRI). קניית בית או דירה דורשת ניתוח דמי השכירות שיכולים להעמיד את דמי השכירות באור חיובי.

אם בכוונתך להשיג הלוואה לרכישת דירה

עליך לחתום על משכנתא הרשומה במשרד הפקיד. כשאתה קונה דירה בניו יורק, עורך דין מקרקעין יבדוק היטב את העסקה. עדיף להיפגש עם עורך דין לפני המכירה. זה חובה כשאתה קונה דירה בברוקלין, אך לא באזורים אחרים של המדינה, כמו קליפורניה.

בעת רכישת דירה

הסכום הכולל שתצטרכו לרכישת דירה בניו יורק תלוי במחיר הדירה ובעלות מימון הרכישה. לפעמים הקונים ישתמשו בקרן מתנה משפחתית לרכישת הבית, אך ייתכן שלא יהיה להם מספיק כסף כדי לשלם מקדמה של 20% בדירה שלהם. כמה כסף אתה צריך לחסוך כדי לממן את הרכישה שלך? הקואופרציה קונה דירות בניו יורק בהנחה של מחיקה של 20 דולר, כך שתזדקק לכסף של 2,500 עד 3,000 דולר מהכסף שלך כדי לקנות אותם. המספר הכולל של הפעמים שאתה צריך להוציא סכום כולל של 1,200 $ ומעלה על הדירה שלך בחודשים הראשונים לחיסכון שלך # זהה לרכישת דירה (בהנחה ש- 20 $ ירד), אך לא באותה מידה כמו בית.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן