רוכשי בתים אמריקאים נוהרים לשוק נכסי היוקרה בישראל

ישראל חוותה עלייה חדה בהתעניינות מצד קונים בארה"ב בשנים האחרונות ובמהלך מגיפת הקורונה בפרט.

במאמר זה ניתן לכם רקע ומידע על הסיבות לעלייתו של שוק בתי היוקרה הישראל לצורך השקעה ו/או מגורים.

מדינת ישראל מונה קרוב ל-9 מיליון תושבים והיא המדינה היחידה עם רוב יהודי. ישראל נהנית מחופים הן בים התיכון והן בים האדום, ויש בה אקלים נעים של קיץ חם וחורף לח מתון. ישראל מציעה למעלה מ-300 יקבים, הממוקמים בעיקר בכרמל וברמת הגולן.

נכסי יוקרה בתל אביב

תל אביב היא ללא ספק המרכז הפיננסי של ישראל וביתם של רוב השגרירויות, חברות הייטק והאוניברסיטה הגדולה במדינה. תל אביב מציעה דירות יוקרה ולופטים יוקרתיים, גם בזכות מיקומה הנהדר על חוף הים התיכון. גורדי שחקים המצוידים במתקני יוקרה מודרניים ובכלל זה מרכזי כושר, בריכות שחייה, ספא ומערכות אבטחה מצוינות – אלו דירות מבוקשות מאוד.

נכסי יוקרה בירושלים

בירושלים ניתן למצוא דירות מרווחות ויוקרתיות בכפר דוד, ליד מרכזי קניות ואטרקציות תרבותיות נהדרות. המרכז ההיסטורי של ירושלים הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו והוא קיים מאז 1981.

נכסי יוקרה בחיפה

באזור חיפה בתי יוקרה יפים ובמיוחד לאורך מפרץ קיסריה. בפארק הארכיאולוגי, ניתן למצוא וילות יוקרתיות. חובבי גולף יכולים ליהנות ממשחק במתחם פיט דיי היפה והמפורסם.

נכסי יוקרה בקיסריה

קיסריה היא בית עבור שרי ממשלה ופוליטיקאים והיא פופולרית מאוד גם בקרב אנשי עסקים מצליחים וידועים שאוהבים את השלווה והפרטיות שלהם.

ערים נוספות עם נכסי יוקרה אטרקטיביים כוללות ערים בפנים הארץ כגון נתניה, רעננה וערי חוף כמו בת ים, וכן את יפו עם הנמל העתיק והציורי שלה. רחוק יותר ממרכזים עירוניים, ניתן למצוא מושבים שלווים והתיישבות קהילתיות עם בתים יפים ורחבי ידיים.

המאמר באדיבות 25M: תיווך בתי יוקרה – בתי יוקרה למכירה – רשימת אדריכלים מובילים בישראל https://25m.co.il
עבור מידע אודות רוכשי בתים אמריקאים נוהרים לשוק נכסי היוקרה בישראל עליך לבדוק כאן:

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן