שואב אבק רובוטי מומלץ

שואב האבק רובורוק S7 תוכנן עם זיהוי שטיחים אולטראסוני ופונקציות אינטליגנטיות של הרמת סמרטוט ויכול לזהות שינויי אדמה כדי להגדיל את כוח הניקוי ולהרים אוטומטית מגבוני שטיחים כדי למנוע התפשטות לכלוך. שואב אבק רובוטי מוצץ את הבית שלך באמצעות כלי ניווט, חיישנים ומצלמות לייזר ומוצץ שיער לחיות מחמד, פירורים ולכלוך מפח האשפה שלו על רצפות קשות, עץ, אריחים, למינציה, שטיחים ושטיחים. שואב אבק Shark Robot Self-Wave מציע שואב אבק להתרוקנות עצמית במחיר סביר ובעל אותה רולר מברשת ואקום רב ניקוי עצמי שמוצאים בשואבי אבק רובוט אחרים של כריש.

Roombas ורובוטים אחרים לניקוי אבק הם אידיאליים לניקוי יומי קל של Roombas

מכיוון שהם סופגים את רוב הלכלוך, האבק והשיער על הרצפות והשטיחים. רובוטים לניקוי רצפות כגון iRobot Braava Jet אינם זכאים לרשימה זו מכיוון שהם אינם סופגים לכלוך ופסולת אך הם הופכים את רצפות הפרקט שלכם ליפות ומבריקות. שואב אבק רובוטי טוב יאסוף אבק ולכלוך בבית שלך, יקל על חייך ויאפשר לך להתרכז במשימות אחרות מבלי שתצטרך להניח את כף הרגל שלך וללכת על הרצפה.

אנו ממליצים גם להציץ במדריך שלנו לשואבי האבק והרובוטים הטובים ביותר

מכיוון שהסוללה היא שותף מושלם. כשאתה בוחר אם אתה רוצה שואב אבק של רובובאק או רק אחד עם מגב, חשוב לשקול את חיי הסוללה ולרצות שואב אבק רובוטי שניתן להפעיל אותו לניקוי הבית שלך. להמלצות נוספות עיינו ברשימת שואבי האבק הטובים ביותר לשואב אבק טוב לשטיחים בערימה גבוהה ושואב האבק הטוב ביותר לשיער לחיות מחמד.

תכונות אחרות לניקוי אבק אוטומטי שיש לקחת בחשבון כוללות ניווט מחדר לחדר

שלט רחוק, עקירה מתכווננת, ניקוי קצה ו מדרגות. רובוטים רבים לשואב אבק יכולים להתמודד עם רצפות פרקט ושטיחים, אך אם בביתכם יש מדרגות רבות, ייתכן שתזדקקו לשואב אבק נוסף לניקוי המדרגות. לרובוט השואב הטוב ביותר שבדקנו יש תכונות נוספות כמו שליטה בסמארטפונים, תאימות Alexa ו- Google Assistant ויכולת ניקיון חדרים בודדים.

נתוני ניקוי החלקיקים הדקים של רובוטי ניקוי האבק שבדקנו אמורים לתת לך מושג טוב על ביצועי הניקיון שלהם על סוגים שונים של חיפויי רצפה

אפרופו כל שואבי האבק שבדקנו טיפלו ברצפות עץ ושיער לחיות מחמד ללא בעיות. לכל רובוט שואב אבק, נתנו לו ללכת על מסלול מכשולים מיוחד בן שני חדרים וצפינו בו עובר מהרצפה הקשה לשטיח.

במבחן

שואבי אבק רובוטיים ושואבי אבק בתקציב נמוך יכולים בקלות לאסוף אבק דק, פירורי ביסקוויטים ופסולת גדולה (כולל דגנים) על רצפה קשה וחוסכת חשמל, אך רובם נאבקים בלכלוך רצפה על שטיחים. אף על פי כן, הוואקום של הרומבה הסיר בממוצע 71% מהחול משטיח הערימה הבינונית שלנו. אחד השואבים השקטים שבדקנו משתמש בטכנולוגיית BoostIQ כדי להגדיל את עוצמת היניקה כך שתוכל לזהות חוזק נוסף לעבודה הנדרשת.

iRobot Roomba 694 כולל טכנולוגיית זיהוי לכלוך המסייעת לך לזהות ולנקות את האזורים המלוכלכים ביותר בבית שלך

באמצעות Wi-Fi, אתה יכול לתכנן ולפקח על פגישות ניקיון של הרובוט מהסמארטפון שלך ולהשתמש במכשירי Google Assistant או Alexa. בפחות ממחצית המחיר של ה- Roomba S9, ה- N7 של Neatos 500 $ יכול למצוץ לכלוך ואבק, מה שהופך אותו לרובוט הוואקום הטוב ביותר לטווח בינוני. אם אתה רוצה להוציא יותר כסף, ה- S9 יכול לדבר עם מגב הרובוט Braava Jet M6 ($ 499) מהחברה ולומר לה להתחיל לנגב את הרצפות שלך בזמן שאיבת אבק.

500 $ Neatos D7 לא יכולים להתחרות עם Roombas בכל הנוגע להסרת שיער לחיות מחמד או לרוקן פח אשפה משלו

אך הוא יכול לנווט בין רהיטים ולכסות שטח נוסף הודות לרובוט הוואקום החכם עם לידר מובנה ו ניווט ומיפוי לייזר. כאחד הרובוטים החכמים ביותר לשואב אבק שבדקנו, Roomba יכול למפות ולשנן תוכניות קומה מרובות, וקל לשלוט במה שאתה רוצה באמצעות אפליקציה או פקודה קולית.

בהתאם ליצרן ולדגם

לחלק מהרובוטים יש חיישנים הקובעים את כמות הלכלוך בתוך שואב האבק של הרובוט ומתאימים את מצב הניקוי שלו בהתאם. המשמעות היא שאתה יכול לחפש רובוטים שיכולים לחצות סוגים שונים של רצפות ולתמרן ריהוט מבלי להזדקק לעזרה.

כדי לבחור את ואקום הרובוט הטוב ביותר ביליתי 120 שעות בייסורים של קבוצה של 12 רובוטים ובדיקתם לגבי דברים כמו ספיגה, יכולתם לבצע טוב על שטיחים ורצפות קשות וכמה טוב הם עובדים במהלך מחזורי ניקוי. בות 'וצוותו בנו מעבדה חדשה מרובת חדרים בכדי להעריך עד כמה שואבי אבק יכולים להסיר פסולת משטחים ערימות נמוכות של שטיחים ורצפות חשופות, עד כמה הם מבצעים פינות צמודות, עד כמה הם יכולים לנווט ולנקות מספר סוגים של חדרים, והמלכודות הנפוצות ביותר של רובוט שואב האבק.

כמו רוב רובי הוואקום בעלות הזולה, ל- iLife iLife V5S ו- Pro Vacuum V3S אין אפליקציית סמארטפון ואינם עובדים עם בתים חכמים או עוזרים וירטואליים כגון Alexa או Google Assistant. עם זאת, מגב ואקום של Ecovacs Deebot Ozmo N8 מבטיח שהרצפות הקשות שלך נוצצות.
בכדי לבדוק פרטים נוספים על שואב אבק רובוטי מומלץ עליך לבדוק כאן: vacuums.co.il

שיתוף:

עוד מאמרים:

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן