שיפוץ חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך

אם אתה ממיר את האמבטיה שלך למקלחת במהלך שיפוץ חדר האמבטיה שלך, עיין במדריך להמרת דוכן מקלחת עשה זאת בעצמך. לאחר הסרת המקלחון, ניתן כעת להתקין שולחן איפור וארונות חדשים. אחרי שזרמתם את חדר האמבטיה שלכם, הגיע הזמן להתקין אביזרי אינסטלציה חדשים.

אם אתם מבצעים שיפוץ חדר אמבטיה מלא, תרצו להתחיל בהסרה של כל האביזרים שיוחלפו בתהליך. בהנחה שאתה משפץ חלק או את כל חדר האמבטיה שלך, תתחיל להסיר קיר גבס ואת כל המתקנים שאתה מחליף.

חדר האמבטיה שלך אולי החדר הקטן ביותר בבית, אבל אתה צריך לצבוע לאט ובזהירות סביב החלון, האמבטיה או המקלחת, הכיור, המראה, השירותים, המתגים, פינות הקיר והרצפה. ודאו מראש שאריח האמבטיה החדש אינו מתנגש עם הצבע שבחרתם.

אם אין לך הרבה כסף

צביעה מחדש תהיה הדרך הזולה ואולי היעילה ביותר לתת לחדר האמבטיה שלך מראה רענן. ללא ספק, ה-DIY הזול ביותר שתוכל לעשות בכל חדר אמבטיה הוא שכבת צבע טרייה על קירות, עיטור ודלתות. ומכיוון שחדרי האמבטיה עלולים להיות די מגעילים עם הזמן, כדאי לצבוע מחדש את כל המשטחים ולהסיר לכלוך. רציתי להעניק לחדר האמבטיה שלנו מראה נקי ורענן מכיוון שהייתי צריך לעבוד עם אריחי בז' כהים.

בחרנו בחומרי פרימיום

כדי שהחדר ייראה כמה שיותר מרשים, אבל אתה יכול לבחור בחומרים זולים יותר ועדיין יש לך חדר אמבטיה מכוסה במגזינים. עיצוב חדר האמבטיה המעודכן שלנו הוא הפתרון המושלם לחדר רחצה ישן, בשימוש תכוף וקטן שלעולם לא תוכל לנקות אותו מספיק. הוספנו את ארון האמבטיה הזה ואולי תחשוב שהוא צריך להיות שם כל הזמן.

לאחר התקנה מחדש של הקירות

ניתן להתחיל להוסיף צבע לחדר האמבטיה. ניתן גם לשנות בקלות את מראה חדר האמבטיה על ידי החלפת ידיות לדלתות, ידיות למגירות ואביזרי דלת מקלחון. הזזה של דלתות מקלחת מזכוכית חלבית יכולה לגרום לחדר האמבטיה להיראות מיושן וקטן, אך למרבה המזל, הסרתן היא הרבה יותר קלה ממה שזה נשמע.

אם בכל זאת אתם משדרגים את האמבטיה ו/או המקלחון שלכם

תוכלו לקחת את זה צעד קדימה עם אפשרות ה-DIY הזו ולהעביר את המקלחונים לגובה נוח יותר ואפילו להוסיף עוד מקלחונים. רעיון שיפוץ חדר האמבטיה עשה זאת בעצמך הוא קטן ופשוט, ולעתים קרובות ניתן לעשות זאת תוך פחות משעה, וזה באמת עושה הבדל כזה בבהירות ובתחושה המחודשת של חדר אמבטיה. כמובן שתמיד אפשר לקשט את חדר האמבטיה, מה שיחזיר לו את הקסם החדש שלו במובנים רבים. אחת הדרכים המשתלמת ביותר להשיג שיפוץ חדר אמבטיה מוצלח, בין אם מדובר בשיפוץ חדר אמבטיה גדול או קטן, היא לבחון אפשרויות שיפוץ חדר אמבטיה בעצמך.

כדי לבצע שיפוץ חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך, עליך להיות בעל ניסיון בהתקנת אינסטלציה, חיווט חשמל, רצפות וקירות גבס, כמו גם התקנת שירותים, מקלחות, אמבטיות, ארונות ואביזרי אינסטלציה. אתה תצטרך את כל הניסיון שלך בתור מאסטר עשה זאת בעצמך כי תצטרך להתמודד עם חשמל, אינסטלציה, אריחים, קיר גבס, סרט ואפילו חיפוי חיצוני. במאמר זה של שיפוץ מקלחת עשה זאת בעצמך, נסקור בעיקר ברגים וברגים כדי להסיר את הצנרת הקיימת ולהחליף אותה כראוי בצנרת PVC חדשה ונוחה להתקנה.

ריצוף

צביעה, שיוף האמבטיה, קנייה והתקנה של אביזרי אינסטלציה, ותיקוני משטחים ושיפוץ אחרים הם חלק מהדרכים לחסוך כסף על שיפוץ חדר אמבטיה בעצמך. גלה כיצד לשפץ כל חדר אמבטיה בתקציב עם שדרוגי עשה זאת בעצמך הזולים האלה. אם אתם מתכננים לשפץ את חדר האמבטיה במו ידיכם, מדריך זה ידריך אתכם לאורך כל התהליך צעד אחר צעד ויעזור לכם להפיח חיים חדשים בחדר האמבטיה שלכם.

מה להלן

הוא מדריך תיקון שלב אחר שלב שמנחה אותך בשלבים הבסיסיים של השיפוץ שרוב האנשים עושים בחדרי האמבטיה שלהם. מכיוון ששיפוץ חדר אמבטיה יכול להיות מייגע, גוזל זמן ויקר, הכנו רשימת בדיקה פשוטה של 15 נקודות כדי לוודא שהפרויקט שלך מתנהל לפי התוכנית והשיפוץ עובר חלק. כדי להוזיל את עלויות שיפוץ חדר האמבטיה שלך, אתה יכול להכין רשימה של מה שאתה רוצה לשנות.

קבע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על שיפוצים

כדי לקבוע את כמות השינויים שאתה יכול לבצע. העלות האמיתית של פרויקט משתנה מאוד אם תחליט לשפץ את חדר האמבטיה שלך בשלבים או לעשות הכל בבת אחת. אם אתה רוצה לקצץ בעלויות מבלי לוותר על איכות משטחי הגרניט שלך או ארון האמבטיה החדש שלך, אתה יכול לעשות זאת בשלבים. עם הרבה עבודת הכנה וקצת סבלנות, תוכלו לקבל חדר אמבטיה מחודש בחצי מהתקציב שלכם.

אתה לא צריך לפרק לחלוטין ולעצב מחדש את חדר האמבטיה שלך

כדי לשמור על מראה חדש. החלפה קלה של האסלה, הצנרת והבסיסים; עבודת צבע מסודרת; ורענון הרצפות, הקירות, הדיס והרהיטים הם דרכים לא יקרות לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות רענן מבלי לשלם לאיש מקצוע. אם אתם בתקציב מצומצם וברצונכם לחסוך בעלויות העבודה, תוכלו לבצע חלק מהתיקון בעצמכם ולהזמין אינסטלטור וחשמלאי לצד היותר טכני של השיפור. שיפוץ חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך יכול לחסוך בעבודה, אך זה ייקח יותר זמן ומאמץ.

בממוצע

שיפוץ אמבטיה עשה זאת בעצמך יעלה פחות ממחצית העלות של קבלן כללי, אך ייקח הרבה יותר זמן. כפי שניתן לראות, העלות המדויקת של שיפוץ חדר אמבטיה בלבד יכולה להשתנות מאוד בהתאם לגורמים שדנו בהם לעיל. במקום להתעסק עם מוצרים לא סטנדרטיים, ודא שהתקציב שלך גדול מספיק כדי לכסות את העלויות הכרוכות בסוג פרויקט העשה זאת בעצמך שתבחר עבור חדר האמבטיה שלך.

חדר אמבטיה משופץ לחלוטין יכול לעלות 75 דולר למטר מרובע

או 11,000 דולר אם תבחר בקפידה מתקנים בתקציב. בממוצע, אתה יכול להתחיל שיפוץ חדר אמבטיה תמורת 2,500 דולר בלבד ולעלות עד 23,000 דולר. אפילו חדר אמבטיה קטן יכול לעלות 20,000 דולר אם הוא משופץ לחלוטין על ידי קבלן כללי. עם 250 דולר למטר מרובע כממוצע המשמש לחישוב עלויות הקבלן, חדר אמבטיה גדול בגודל 150 רגל מרובע יכול להתקרב ל-40,000 דולר אם נעשה על ידי קבלן טוב.

עלויות שיפוץ חדרי אמבטיה יכולות להרקיע שחקים כאשר מביאים בחשבון את המחירים של שירותים

כיורים, אמבטיות, מקלחות, חומרי אינסטלציה, רצפות, מסגרות, אריחים וצבעים. העלות הממוצעת לשיפוץ חדר אמבטיה מלא היא בין 15,000$ ל-18,000$ באמצעות שירותי שיפוץ מקצועיים כמו שלנו; עם זאת, אם אתה משפץ חדר אמבטיה בעצמך, אתה יכול לחסוך אלפי דולרים, אבל ברור לקחת על עצמך את הלחץ והאחריות אם משהו משתבש.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בריאות בלוטת התריס אצל ילדים

הפרעות בבלוטת התריס בילדים אינן נדירות כפי שחשבו פעם, עם השלכות על גדילה, התפתחות ובריאות כללית. פוסט זה בבלוג מספק מבט מעמיק על החשיבות של

שכפול המפתח על ידי מנעולן

פוסט זה בבלוג חוקר את התהליך המורכב של שכפול מפתחות על ידי מנעולן. הוא מציע פירוט מפורט של השלבים המעורבים, הכלים בהם נעשה שימוש והמיומנויות

הוצאת ויזה לקנדה באינטרנט

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף לקבלת ויזה לקנדה באינטרנט. הוא מכסה את השלבים החיוניים, מהבנת הדרישות ועד להגשת הבקשה, ומציע טיפים לתהליך מוצלח. הבנת

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן