שיפוץ מקלחת בזול

אתה יכול לקרוא הכל על למה החומר הזה מעשה ידי אדם הוא אפשרות תקציב מצוינת עבור שיפוץ חדר אמבטיה וכיצד קיבלנו משטח חדש עבור 100 $ בלבד.

אם זה בתקציב שלך

אתה יכול להחליף את רצפות העץ שלך חדר רחצה עם אריחים או פרקט. אם אתם בתקציב מצומצם, התקנת לוח קיר מקלחת אקרילי או פיברגלס זולה יותר מהתקנת אריחים חדשים. לאלו המחפשים לשפץ חדר אמבטיה בתקציב של 2,000 דולר, משתלם יותר להשתמש במקלחות מוכנות מראש מאשר במקלחת אריחים שנבנתה במקום. קניית אריחים לאמבטיה ושכירת קבלן לתיקון שלהם יכולה להגדיל את תקציב השיפוץ שלכם.

הדבר מונע שיפוץ חדר אמבטיה קוסמטי זול אלא אם כן מתקינים אריחים חדשים על הישנים ומבריקים את האמבטיה על ידי צביעה מחדש (ריסוס על גימורים חדשים) או התקנת חיפוי פיברגלס מיוחד מעליה

למרבה המזל, ישנם למעלה מ-30 רעיונות לשיפוץ אמבטיה בתקציב נמוך שיכולים לגרום לחלל שלכם להיראות נהדר ללא עלות נוספת. רוב הרעיונות הללו פשוטים וניתן לבצע אותם על ידי כל אחד ללא צורך באיש מקצוע.

הנה חמש דרכים לא יקרות לעדכן את חדר האמבטיה הקטן שלך בצורה משתלמת. הקפד לבדוק את המעצבים האחרים המשתתפים באתגר כאן. לפני הרסטיילינג, בואו נסתכל על חדר האמבטיה של בית ההארחה שלנו.

בחרנו ברצפה ובריהוט כי יש להם מבחר גדול של אריחים יפים והצוות שלהם היה מאוד מועיל כך שהיה לנו כל מה שהיינו צריכים

כדי להשלים את הפרויקט הזה. רכשנו אריחים ואת כל חומרי חיפוי הקירות והרצפה לאמבטיה מחברת Floor and Decor. החלפנו הכל חוץ מהשירותים בחדר האמבטיה שלנו, אז המחיר כלל אמבטיה חדשה ורצפה חדשה.

הסרנו את אור התקרה והוספנו מנורת קיר בבית החווה (למרות שעדיין לא תיקנו את החור בתקרה!). לבסוף, החלפתי את מראת האיפור הגדולה בשתי מראות אובליות אלגנטיות.

כפי שניתן לראות מהשינוי התקציבי שלי

עדכון ה"קישוטים" של חדר האמבטיה אינו אומר בהכרח להחליף אותו ולקנות אחד חדש. מכיוון שהמהפך הזה הוא חלק מאתגר חדר אחד, רציתי לשתף מדוע שיפצתי את החדר הזה, כמו גם את חלל המגורים הראשי של בית ההארחה.

לאחר הסרת המקלחון, כעת ניתן להתקין שולחן איפור וארונות חדשים. זה הכרחי לעיבוד מחדש של הצנרת כדי להתאים לעיצוב המקלחת/אמבטיה החדש. בהנחה שאתה משפץ חלק או את כל חדר האמבטיה שלך, תתחיל להסיר קיר גבס ואת כל המתקנים שתחליף.

לשפץ חדר אמבטיה בעצמך זה לא כל כך קשה

אבל יש כמה צעדים שאתה חייב לנקוט כדי למנוע טעויות יקרות בשלב ההריסה. חדר האמבטיה שלכם עשוי להיות החדר הקטן ביותר בבית, אך עליכם לצבוע לאט ובזהירות סביב החלון, האמבטיה או המקלחת, הכיור, המראה, השירותים, המתגים, פינות הקיר והרצפה. ודא שאריח האמבטיה החדש שלך אינו מתנגש עם הצבע שבחרת מראש.

לאחר מכן בקש מהקבלן שלך להסיר בזהירות את הפיתולים הקיימים בתחילת הפרויקט ולהשתמש בהם מחדש עבור חדר האמבטיה החדש שלך

אם יש שני חדרי רחצה או יותר ואתם רוצים לשפץ אחד, אין צורך למחזר את החומרים שהוסרו. שמירה על הפריסה הנוכחית תחסוך לכם הרבה, אבל אם באמת צריך להעביר את המקלחון בהתאם לתוכניות שלכם, צפו לשלם בין 2,500 ל-3,500 דולר עבור המתקן שתבחרו להעביר, בתוספת עלות שיפוץ הרצפה כולה.

שיפוץ חדרי אמבטיה מציע הזדמנות טובה לעשות שימוש חוזר בברזים או צנרת איכותיים

אמבטיות עם קצוות מעוגלים נוטים להיות משופצים – או, לדרך זולה לעדכן את האביזרים הקיימים, אתה תמיד יכול לזגג אותם מחדש או לצבוע אותם מחדש. מֶרחָץ. בתקציב מצומצם תוכלו להחליף ברזים ישנים לאמבטיה, ברזי מקלחת, כיורים וכיורים בחדשים. במקום לקנות פריטים חדשים, אתה יכול לחסוך יותר כסף ולעצב מחדש את חדר האמבטיה שלך על ידי שימוש חוזר בתכונות הקיימות. ואתה יכול לשפץ את חדר האמבטיה שלך בתקציב כדי ליצור את אותם גימורים נהדרים ללא עלות.

ללא ספק

ה-DIY הזול ביותר שתוכל לעשות בכל חדר אמבטיה הוא שכבת צבע טרייה על קירות, עיטור ודלתות. תוכלו לצבוע את חדר האמבטיה בעצמכם או להזמין צבעי מקצועי. אם אתה ממיר את האמבטיה שלך למקלחת במהלך שיפוץ חדר האמבטיה שלך, עיין במדריך להמרת דוכן מקלחת עשה זאת בעצמך.

אם אתה מרגיש שהמקלחת הנוכחית שלך כבר לא עוזרת לך טוב

אז הגיע הזמן לשפץ את המקלחון שלך בתקציב. אם יש לכם כישורי נגרות ואינסטלציה ואתם מוכנים להתלכלך, אז אתם יכולים לבצע תיקון מקלחת חסכוני בעצמכם. בהתאם למגזר, עלות העבודה לחברה זו נעה בין 40% ל-60% מסך התקציב. כשזה מגיע לשיפוץ חדר אמבטיה, 50 עד 75 אחוז מהעלות הן עלויות העבודה, בתנאי שאתה במיקור חוץ את כל העבודה ובחר את החומרים שלך בחוכמה.

כשזה מגיע לשיפוץ חדר האמבטיה והמקלחת, קצת יותר יכול להפוך לקצת יותר, מה שיכול להתברר כהרבה יותר כסף. אל תתנו לעלות של פרויקט שיפוץ להתגנב פנימה וגדול מדי יגנוב לכם את הכסף.

בעוד שהדוגמה הבאה עשויה לבלבל אותך בהתחלה

היה סבלני וראה כיצד שימוש באנלוגיה זו יכול לחסוך לך כסף על דלת המקלחת הבאה שלך וקניות שבעה ימים בשבוע. חומרי מקלחת בסיסיים יכולים להיות זולים יותר מבלי להיראות שטופים; מקלחון מוגמר יכול לחסוך בתקציב שלך על ידי רענון החלל והוספת מראה מודרני. עם זאת, עדכון פריטים אלה יכול לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות בהיר ואלגנטי יותר במחיר סביר.

אז המשך לקרוא בזמן שאנו מראים לך רעיונות שונים לשיפוץ חדר אמבטיה זול

גלה כיצד לשפץ כל חדר אמבטיה בתקציב עם שדרוגי עשה זאת בעצמך הזולים האלה. בין אם אתם מתכננים שיפוץ חדר אמבטיה צנוע או שיפוץ ושיפוץ גדול, הייעוץ המומחים שלנו, מהתיקונים הפשוטים ביותר ועד לשיפוצים היסודיים ביותר, יעזור לכם לעשות זאת נכון.
למידע נוסף בנושא של שיפוץ מקלחת בזול כדאי לגלוש לאתר shipootz.co.il

בעוד ששיפוץ אמבטיה עשוי לכלול שינויים קלים בריהוט האמבטיה

או עשוי לכלול גם החלפה או הסרה של מבנים כגון מתלים וארונות למגבות, שיפוץ חדר אמבטיה פירושו עיבוד מחדש או שחזור פני השטח של כל מבנה כדי לתת לו מראה חדש. החלפה והחלפה של רצפת אמבטיה היא דרך מצוינת לשפץ את חדר האמבטיה, אך לא תמיד קל להסיר רצפה קיימת עקב מגבלות זמן ותקציב. צביעה בדיס אריחים היא אחת הדרכים הזולות האהובות עלי לעדכן כל חדר אמבטיה ישן.

התקנת אריחים מהווה כמעט מחצית מעלות העבודה של שיפוץ חדר אמבטיה, אך קחו בחשבון שמדובר בעבודה קשה ומייגעת שכנראה תארך פי שניים או שלושה מאיש מקצוע ואולי לא תיראה טוב. …

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן