שירותי נוטריון כמה עולה להחתים נטוטריון

איגוד הנוטריונים האמריקאי, רשות מטקסס, קובע כי נוטריונים אינם רשאים לגבות עמלות החורגות מאלה הקבועות בחוק נוטריוני טקסס. דמי הסמכה מוגזמים עשויים להיות סיבה להשעיה או להפר את קוד האתיקה של עובדי מדינה, ולכן נוטריונים צריכים לנקוט משנה זהירות ושיקול דעת בקביעת שכר הטרחה שלהם.

התשלום המקסימלי שמותר לנוטריון לגבות נקבע בחוק המדינה

רוב המדינות קובעות סכום מקסימלי שנוטריונים יכולים לגבות אך קומץ מאפשר לנוטריונים לקבוע עמלות משלהם. כמה נוטריונים גובים עמלות שאינן חורגות מהמקסימום המותר על ידי קודי האגרה של מדינותיהם.
למידע נוסף בנושא של שירותי נוטריון כמה עולה להחתים נטוטריון ושירותי נוטריון כמה עולה להחתים נוטריון ניתן לבדוק כאן: plk-lawyer.co.il

דמי נוטריון הם העלויות הכרוכות באישור מסמכים נוטריוניים ומשתנים ממדינה למדינה. עמלות נוטריון מחויבות בעת הצורך לרישום חוזים, שטרי קניין ומסמכים משפטיים אחרים.

נוטריונים מחויבים ליידע את לקוחותיהם אודות דמי אישור המסמכים. נוטריונים מחויבים לפרסם את שכר טרחתם בפומבי, ותקבל חשבונית מפורטת בכתב עבור שירותי נוטריונים שלך.

נוטריונים רשאים לגבות עמלות נוספות לכיסוי נסיעות

חניה, הדפסת מסמכים, המתנה להופעת לקוחות והוצאות מקצועיות לגיטימיות אחרות. לדוגמה, התשלום המקסימלי שמותר לנוטריון טקסס לגבות הוא $ 6 עבור קבלת תעודות, חתימה ראשונה, שבועות ואישורים, השבעת עדים ואישור צילומים.

במדינות מסוימות

כולל קליפורניה, נבדה ופנסילבניה, ניתן לגבות דמי נוטריון על כל חתימה. פלורידה וניו יורק, למשל, דורשות מהנוטריונים לגבות עמלות על סמך מספר התעודות הנוטריוניות שהם ממלאים, המספר עליו הם חותמים והחותם שהם מצמידים. על פי חוק, נוטריון ממלכתי יכול לגבות תשלום עבור כל חתימה של תעודה בקליפורניה או בפנסילבניה וכן בקולורדו ובניו ג'רזי.

עלות שירותי הנוטריון עשויה להשתנות בהתאם לכך שהמדינה קובעת עמלה מקסימלית שנוטריון יכול לגבות. במילים פשוטות, פירוש הדבר כי דמי נוטריון נובעים רק אם שירותיהם חורגים מהתשלום המקסימלי שהם יכולים לגבות.

כאשר אתה מוסמך

תחויב על המסמך והמעשה הנוטריוני, כמו גם על החתימות. כדי לאכוף חבר מושבעים, להישבע או לאשר באופן אישי, אתה משלם עמלת נוטריון בסך 15 $ ויש לך את החתימה רשומה בחותם. עבור עותק של ייפוי הכוח שאושר על ידי נוטריון, אתה משלם את האגרה ויש לך 15 עותקים זמינים בהתאם לסעיף 4307 של קוד הצוואה.

בנוסף לאימות תוקפם של מסמכים רשמיים, חתימת נוטריון משמשת כשיטה רשמית למדינה להשתמש במידע הנוטריון, לרבות חתימתו. הנוטריון נדרש שבועה משפטית כי לא יאשר מסמך, אך הוא יהיה עד אם המסמך יחתום על ידי הגורם הרלוונטי.

חוקי המדינה שונים מבחינת ההסמכה ותהליך ההסמכה

וכמה תחומי שיפוט מטילים מגבלות על כמה נוטריונים יכולים לגבות עבור שירותיהם. חלק מהמדינות קובעות תשלום נוטריוני מקסימלי כדי למנוע מהנוטריונים להעלות מחירים או להפוך את בחינת המסמכים לתהליך יקר. בעת חישוב קילומטראז, נוטריונים חייבים לציית לחוקי המדינה, הן מבחינת שכר הטרחה והן מבחינת הביצועים בפועל.

אם אתה נתקל בנוטריון שגובה עמלות נוספות (דמי ניהול ומשרד

למשל) בחשבונית, דמי הנוטריון עשויים לתרום לכמה אתה משלם. דמי הנוטריון הרגילים אינם גבוהים, אך העלויות יכולות להסתכם במהירות לאנשים שהמסמכים שלהם חוקיים לעתים קרובות. מכיוון שלכל מדינה יש תקנות שונות, העלות הכוללת של שכר נוטריון יכולה להיות שווה לשקול את ההטבות.

נוטריונים רבים, כגון סזאר פרננדו טרחו, נוטריון נייד בנוראלק, קליפורניה, זמינים 24 שעות ביממה וגובים מהמדינה 10 עד 15 דולר לחתימה, כנדרש.

קוד ממשלת טקסס SS4060.24 קובע כי נוטריון ומעבידו רשאים לגבות תשלום מקסימלי עבור כל מעשה שביצע הנוטריון

נוטריונים אינם מקבלים משכורת מהמדינה, ואינם גובים תשלום עבור שירותי נוטריון. הם גם אינם גובים עמלות או עמלות מופרזות על פעולותיהם הנוטריוניות.

בנוסף, SS19900.2 של הקוד הפיננסי של טקסס קובע כי נוטריון אינו נכלל מאישור נוטריוני על מסמך אם הוא בעל מניות, מעורב בהעסקת נאמן או חברה במדינה או בעל אינטרס עסקה בסיסית.

נוטריון

הוא איש מקצוע אשר מוסמך על ידי ממשלת המדינה לפעול כעד בביצוע מסמכים חשובים ולהפחית את הסיכון להונאה בעסקאות מסוימות. כאשר מסמך מאושר על ידי נוטריון צד שלישי המכונה "נוטריון" מאמת את זהותך ומאשר כי חתמת על המסמך. במקרים מסוימים תוכל להישבע או לאשר שהעובדות הכלולות במסמך נכונות. נוטריון יכול לנסוע למקומות שונים כדי להעיד על חתימות ולבצע פעולות נוטריוניות נחוצות אחרות כדי להבטיח ביצוע ניירות ערך למשכנתא.

ייתכן שיהיה עליך לשלם דמי נוטריון על צעדים נוספים

אך אין להימנע מהשלמת התהליך. על מנת להגדיל את ההכנסות, נוטריונים חייבים לציית לחוקי המדינה הנוגעים לסכום המקסימלי שנוטריונים יכולים לגבות עבור שירותי הכרה. נוטריונים חייבים להיות בעלי סכום מקסימלי בלתי גמיש שהם יכולים לגבות עבור שירותי הכרה. כפי שצוין לעיל, חלק מהמדינות מסדירות את עלויות הנסיעה המקסימליות שגובות נוטריונים ניידים.

במקרים מסוימים, נוטריון נוטריוני נוטרין עותק לא חתום של מסמך שאינו צריך להיות נוטריוני יחד עם המקור. כעד, חתום על המסמך הבלתי חתום עבור הנוטריון והשווה את החתימה לזה שציינת במסמך המקורי.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן