תיווך דירות

אנשים שמעולם לא גרו בניו יורק המומים לעתים קרובות לגלות כמה עמלות התיווך עולות בעיר. שני דברים נכונים בעת ובעונה אחת: דמי סוכנים הם הדבר היקר ביותר עבור אנשים המחפשים בית חדש, והם אחד הדברים הזולים ביותר עבור בעלי הדירות, במיוחד עבור אנשים עם עבודה בתשלום טוב במיוחד. איך נראים דמי סוכן שכירות מנקודת מבטו של בעל הבית זה רחוק ממה שזה להיות מתווך דירות, או אפילו סוכן נדל"ן, בעיר עם אנשים רבים שמחפשים בית חדש.

בשוק השכירות

בו מתווכי הדירות נפוצים ביותר, מקובל יותר לגבות דמי סוכנים בסכום של 10 עד 15 דולר לחודש עבור דירה חד-משפחתית. למעשה, דמי התיווך הרגילים לדירות גבוהים בהרבה מ- 15 $ המקובלים בהשכרת יוקרה. היסטורית, מתווכים המקשרים בין בעלי בתים לדיירים פוטנציאליים גבו שוכרים בתשלום עבור שירותיהם. מנגד, דמי הסוכן משולמים על ידי בעל הדירה או ניהול הנכס ולא נגבים ישירות על ידי הדיירים. שכר הסוכן הוא למעשה עמלה, אך הוא אינו גבוה ככל שכר הדירה הממוצע.

אם קשה למצוא דיירים לדירה, המשמעות היא שבעל הבית מוכן לשלם את דמי הסוכן. הקפד לדון בשכר הדירה עם בעל הבית או הסוכן שלך כדי לוודא שזה לא יקרה. אינך רוצה להחמיץ את הדירה המושלמת, אך אינך רוצה להחמיץ את הדירה "המושלמת".

הסוכן שלך יהיה עורך הדין שלך בכל שלב ושלב בתהליך

וגם לאחר שתמצא דירה, הסוכן שלך יכול להוות מקור נהדר עבור אנשים חדשים שיש להם שאלות. אם אתה צריך למצוא דירה חדשה בה אינך גר או שאין לך זמן או גישה לנכס להשכרה, סוכן יכול לעזור. השירות של מתווך דירות יכול להיות יקר במיוחד גם אם אתה גר בעיר בה אתה שוכר את הדירה שלך אך אינך גר, כמו ניו יורק.

מתווכי דירות רבים מקיימים יחסים מצוינים עם מנהלי נכסים ומשכירים ומשתמשים בקשרים אלה

כדי לפתוח דלתות נוספות עבור לקוחותיהם. לכן, מתווך דירות יכול לעתים קרובות למצוא לקוחות בדירות משותפות שאחרת היו פופולריים מאוד, אך בקושי היו משיגים אותם ללא עזרת סוכן.

המכונה לפעמים מתווכים או מתווכים לדירה, הם עוזרים לחבר את הנקודות בין אנשים שרוצים לשכור דירה לאנשים שרוצים למלא אותה. גם סוכני נדל"ן ומוכרי דירות מקדישים חלק גדול מזמנם בחיפוש אחר עסקה במקום לעשות עסקים.

במקרים מסוימים

נכס מיוצג אך ורק על ידי סוכן, והדרך היחידה להציג את הנכס היא שהדייר יעבוד עם אותו סוכן. אם סוכן שכירות מוצא דירה בקרייגסליסט ומראה לכם אותה, הם גובים את שכר הסוכן, למרות שהייתם יכולים למצוא אותה בעצמכם או להשכיר אותה באמצעותם. מנקודת מבטו של השוכר מתווך פשוט פותח בפניהם את הדלת לגבות את שכר טרחתם ולחתום על חוזה שכירות. הדייר שוכר את הסוכנים שיעזרו לו למצוא את הדירה, אך לא את בעל הדירה, אך עליהם לשלם את האגרה.

ברוב המקרים

סוכן הרישום להשכרה הוא מוכר נדל"ן מורשה עם חברת תיווך כלולה. אפשר למצוא מתווך דירות, אך ישנם כמה יתרונות בעבודה איתך במקצועיות. בקיצור, מתווכי דירות הם סוכני נדל"ן המשמשים כמתווכים בין בעל דירה לדייר, ולא רק כמתווכים או סוכני השכרה. סוכן הוא אחד התפקידים המבוקשים ביותר עבור אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן שרוצים להיות חלק מצוות נדל"ן.

סכום דמי הסוכן שלך תלוי במה שאתה מנהל עם המשכיר וסוכן הרישום

אם סוכן נדל"ן או מוכר מורשה משמש כסוכן להשכרה בבניין מסוים, חלה מגבלה של 20%. הצהרה זו מוסברת כדלקמן: בעל הבית מחויב לשלם עבורו את שכר הסוכן, ולא את הסוכנים הפועלים מטעמו. לדוגמא, אם הסוכן שלך מראה לך דירה בבניין מסוים, יש לו את הזכות לגבות את האגרה, גם אם תמצא דירה אחרת באותו הבניין.

עם זאת, ברוב הרישומים ייגבה דמי מתווך, אותם יחייב המשכיר או המתווך אם אין לך סוכן משלך שיעזור לך למצוא.

למתווכים יש אפשרויות רבות

הם רק צריכים ליצור קשר עם דיירים פוטנציאליים ולעבוד עם בעלי בתים גמישים יותר. בעלי הדירות עדיין יכולים להשתמש בסוכנים, כמובן, אך עם דמי שכירות גבוהים ומחסור בנכסים נוחים להשכרה בשוק, ישנם בעלי בתים שלא.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

הימורי ספורט

בפוסט זה בבלוג, אנו מתעמקים בעולם ההימורים בספורט, בוחנים את הריגוש, הלגיטימיות והתגמולים הפוטנציאליים שלו. אנו גם שופכים אור על הסיכונים הכרוכים בכך ודנים כיצד

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן