פרויקטים עתידיים

כאשר קו הרקיע מלא מנופים וקדוחים מנהרות מתחת לאדמה, קשה לבחור רק אחד מהפרויקטים החשובים בעיר. יש הרבה מה שקורה בבנייה הבלתי נגמרת של העתיד של ניו יורק, ויש כל כך הרבה כאלה שקשה לי לבחור בעיר הזאת כחשובה ביותר.

בעוד שאמפייר סטייט בילדינג

מרכז הסחר העולמי ופסל החירות מקבלים המון עיתונות, אולי פרויקט הבנייה החשוב ביותר בעיר חייב להיות מגדל סיילספורס. המתוכנן להסתיים בשנת 2017, הוא כבר הפך לבניין הגבוה בעיר והבנייה מתקדמת היטב. הבנייה החלה באוקטובר 2016, והעובדים בטון את הקומות העליונות בינואר. בתחילת פברואר יוצקים עובדי בניין את הראשון מבין 8,500 טון הבטון (תחשוב: הכל) לקומות העליונות של המגדל. הפרויקט יבצע מחקר גיאוטכני הממליץ על פינוי והחלפה של כל חומרי המילוי החוזר הקיימים וצינורות הביוב באזור. תהליך ה- AUAR כולל תוכנית תיקון המזהה שיטות למניעה, צמצום והפחתת ההשפעות הסביבתיות שזוהו של פיתוח עתידי לפני שהיא מתרחשת. זוהי הערכה בקנה מידה קטן, ספציפי לפרויקט המתמקדת בהשפעה הסביבתית של הפרויקט והשפעתו הפוטנציאלית על העיר והסביבה, תוך שימוש בנתונים של המחלקה להגנת הסביבה בניו יורק (NYSEG) להערכת פוטנציאל הסביבה והבריאות ההשפעות של פרויקטים בבנייה ופיתוח עתידית.

שיקום הכבישים כרוך בפינוי המדרכה הקיימת ובחיפוי המדרכה החדשה בשילוב של בטון

אספלט, בטון ופלדה. הפרויקט כולל גם התקנת RCB חדש על דרך הנמל ותעלה קיימת לניקוז מתקני שפכים וטיפול בשפכים באזור, וכן התקנת מערכת ביוב חדשה. פרויקט זה כולל הקמת שני כבישים חדשים ושיקום אחד מהם. עבודות הכביש כוללות חידוש כל המדרכות הקיימות עם גיאוגרפים מחוזקים חדשים וריצוף אספלט ובטון חדשים.

אופיו של פרויקט זה יעודד גם את המשך פיתוח האזור שמסביב כסביבה עירונית מעורבת

המכוונת לצורות תחבורה אלטרנטיביות. הפרויקטים המפורטים מטה ישנו את פניהן של עריהם, החל מאזורים מחודשים המוזנחים עד לבניית אחת מפלטפורמות הצפייה הגבוהות ביותר במדינה. זה יתחיל בתוכניות בלבד – שהוכרזו – למספר פרויקטים בשלבי תכנון ופיתוח שונים.

למידע נוסף על כל פרויקט

כולל סקירה קצרה של סטטוס הפרויקט ורשימת בעלי עניין מרכזיים, אנא בקרו באתר הייעודי כאן. עדכון תוכנית המעבר הושלם והפרויקטים העדיפים הנדרשים בכדי להתאים את העיר לתקנות ADA יתווספו ל- CIP. העירייה תזמין חברת הנדסה ידועה לבצע מחקר סביבתי ולפתח תוכנית ומפרטים. אחריות הפרויקט כוללת תכנון, תכנון, הנדסה, בנייה, אחזקה ותפעול וכן אחזקת פרויקט. הפרויקט יחליף את הכבישים בחלקים מסיפון הגשר, יחליף בטון פגום ויסיר אלמנטים נושאים. פרויקט זה כלל את חידוש מערכת הביוב והאספקה הקיימת על ידי מעטפת בטון מזוין והתקנת מערכת ביוב חדשה, מערכת אספקת מים חדשה וסיפון בטון חדש. הפרויקט כולל הקמה ותחזוקה של מערכת ניקוז קיימת, הוספת מעטפת בטון חדשה ושיקום ביוב, צינורות מים ומדרכות בצד המזרחי של I-95. בפרויקט זה הונחה ריצוף קר, הותאמו פירים ושסתומי מים והונחו רצועות ריצוף וסימונים. הפרויקט יצופה מחדש את הצד המזרחי של I-95 בין צומת הרחוב הראשי הצפוני והשדרה הצפונית ויתאים את שסתום מי הביוב. הפרויקט מורכב משיפוץ והתאמת חורי דרך, צינורות מים, צנרת ביוב ומדרכות, וכן התקנת מעטפות בטון חדשות ומדרכות וסימונים חדשים. פרויקט זה מורכב משיקום תעלת הקופסאות הכפולות הקיימות בצומת נורדהאופטשטראסה / נורדאליי והתקנת מעטפת בטון מזוין מעל צינור ביוב קיים. פרויקט זה כלל בניית קליפות בטון חדשות על צינורות ביוב קיימים והתקנת קליפות מקום על צינורות ביוב קיימים. הפרויקט כלל החלפת מעברים קיימים של תיבות חד-פעמיות והחלפת המדרכה החדשה בצד המזרחי של I-95 בין צפון לדרום מיין. פרויקט זה מורכב מבניית קיר תמך חדש ורצועות בצד המזרחי של I-95 בין נורדהאופטשטראסה / נורדאלה וצומת נורד- ודרום מיין. פינת הצומת הזו תורחב על ידי התקנת קירות בטון חדשים ומדרכה חדשה משני הצדדים. היא תקים קיר תמך בין הצומת הקיים לכביש הראשי הצפוני וחומת בטון בצומת נורדהלטר שטאדט ונורדליטונג.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן