מרכז מסחרי

חברת JC Nichols & Company, שנוסדה על ידי ויליאם ניקולס ואשתו מרי ניקולס ניקולס, הוקמה בקנזס סיטי, מו, בשנת 1922. הרעיון של מרכזי קניות בפרברים התפתח למרכזי קניות גדולים באוויר הפתוח, אשר נבנו על ידי חנויות כלבו גדולות. כמו אלה במרכז העיר ברמינגהם, אלבמה, משנת 1946 ואילך ואז נסגרו. מרכז סאות'דייל של ויקטור גרין במיניאפוליס, שהחל בשנת 1956, נבנה עם חנות כלבו כעוגן.

זה התחיל עם מייסדי "סאות'דייל סנטר, שנפתח בשנת 1956 ועוגן על ידי חנות כלבו. ידוע כאחד ממרכזי הקניות המפורסמים ביותר בארצות הברית, והוא מוקדש לזכרו של ויקטור גרין ו אשתו מרי ניקולס גרין.

בנוסף לסאות'דייל סנטר

ישנם כמה מרכזי קניות גדולים שנסגרו מוקדם. איטון תוכנן על ידי ג'ון גרהאם ג'וניור בשנת 1868 ונפתח בעיר ניו יורק פינת רחוב וושינגטון. שדרת מדיסון. זה היה מרכז הקניות המודרני הגדול ביותר בתקופתו בפריז, ובשנות השבעים של המאה העשרים ואחריו הקיסרים אמפוריום, מרכז הקניות הגדול ביותר בזמנו בצרפת. אלה כללו חנות כלבו, חנות מכולת ומלון, כמו גם בית תיאטרון ואופרה.

קניונים

המכונים גם מרכזי קניות או מרכזי קניות, נוצרו לרכב כלינה, וחללים סגורים עם חנויות מחוברות הפכו לשיטה פופולרית לבניית קמעונאות ברחבי העולם. אחד הראשונים e דוגמאות היה מרכז הקניות ביצ'ווד בניו יורק, שנפתח במרץ 1955. דוגמה בולטת נוספת היא מרכז הקניות הלטון לי, המכונה במקור קניות העיר (נפתח בשנת 1972), שתוכנן כמרכז פיתוח עירוני חדש.

מרכז קניות בעירייה כולל את כל השירותים הנ"ל

עם דגש על סופרמרקט, אך ישנם מספר רב של חנויות ובוטיקים מיוחדים. מרכזי קניות אזוריים מציעים מגוון שירותים כגון מסעדות, חנויות קמעונאיות ומסעדות. בדרך כלל יש להם שתי חנויות עוגן, הגדולות ממרכז השכונות הגדול או הקטן יותר, ובנויות באותו סגנון כמו ברובע העסקים המרכזי הקטן. אלה לרוב מוקמים בקומת הקרקע של בניין גדול, לרוב בניין עם מקום חניה או חניון רב קומות.

חנויות או מרכזי אאוטלט מנוהלים על ידי קמעונאים שמוכרים מוצרים שהוחזרו או מוצרים שלא נמכרו

לרוב במחירים מוזלים מאוד. לאור אזור השירות הגדול שלהם, מרכזי קניות נוטים להחזיק חנויות מתקדמות שדורשות שטח גדול יותר בכדי להפוך את השירות לרווחי, והנחות מחנויות כלבו.

דרישות החניה נקבעות בחלקן על פי גודל מרכז הקניות ומספר מקומות החניה הזמינים, ולעיתים קרובות הם מועילים באזורים הרריים. גיליתי שחנייה בחניונים של מרכזי קניות עם חנויות יוקרתיות היא בדרך כלל מספקת, אך לא תמיד.

ישנם יוצאים מן הכלל לכלל זה

ויש מספר סוגים שונים של מרכזי קניות באזורים שונים בעולם, אך כולם נקבעים על פי מיקום מקום מסוים וגודל אוכלוסייתו. למרכזים שכונתיים קטנים יותר יש סופרמרקט שילווה את מרכז הקניות שלהם וככזה מציע מגוון רחב יותר של חנויות. מרכזים אלה יכולים לתמוך במגוון רחב של שירותים כגון מסעדות, חנויות, בתי קפה, מסעדות וחנויות קמעונאיות, או שהם יכולים לתמוך בחנויות בודדות בלבד.

לנושא מרכז פסטיבלים נושא מאחד משלו, ואחריו מגוון אירועים כגון פסטיבלים, קונצרטים, אירועים, פסטיבלים ואירועים אחרים.

ארקדות קניות הן מעין רובע קניות לשעבר בו שבילי החיבור אינם שייכים לבעלים אחד ויכולים להיות מכוסים על ידי אכסניות בקומת הקרקע

מרכזי כוח בצפון אמריקה הם מרכזי קניות אנכיים פתוחים או סגורים, בהם כמה קמעונאים גדולים בתחום הקופסאות משמשים כמעט אך ורק כעוגנים. מרכז כוח ייחשב כ"מרכז כוח "או" שכונה "בצפון אמריקה, תלוי בגודלו. יש נטייה של יצרנים למכור את המוצרים שלהם ישירות לציבור דרך חנויות משלהם.

מרכז קניות

הוא חניון שתוכנן, נבנה ומתוחזק על ידי חברת ניהול כיחידה על ידי חברות הניהול של היחידה. מרכזי קניות אזוריים הם מרכזי קניות המשרתים שטח גדול יותר ממרכז קניות קונבנציונאלי. קניון שלמרות שמו אפילו אינו נחשב למרכז קניות בצפון אמריקה מכונה לעיתים מרכז חשפנות או מרכז נוחות.

בשנות העשרים והשלושים של המאה העשרים, המונח "מרכז קניות" הוחל באופן חופשי בארצות הברית על מקבץ של חנויות קמעונאיות ועל קבוצות של חנויות קמעונאיות סמוכות.

בסוף שנות החמישים והשישים, המונח "מרכז קניות" שימש לראשונה כמונח מטריה לקבוצת חנויות קמעונאיות במרכז קניות או ברחוב קניות.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן