אוהבים אמנות? ככה תהפכו כל חלל בבית שלכם לאמנותי ומלא עניין!

עיצוב חללים אומנותיים דורש מחשבה והמון יצירתיות. הדבר שאני הכי אוהבת בעיצוב חללים אומנותיים זה את העובדה שאין צורך ללכת על פי חוק מסוים. עיצוב חלל אומנותי דורש יצירתיות פנימית ויציאה מהקופסא. במאמר הבא אעזור לכם לפתוח את התבונה האינסופית בראשכם ולהשתמש ביצירתיות הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו על מנת לעצב חלל. ככל שמפעילים יותר יצירתיות כך החלל יראה יותר אומנותי ומעניין.

נסו לעצב קיר גלריה פשוט המשמש "מרחב יצירתי" בחלל שלכם

קירות אמנות נותנים עומק והיבט שונה בחלל שלכם. אני לא אתן לכם דוגמאות על מנת שתוכלו באמת לחשוב בצורה נקייה וייחודית לכם. אך אומר בכלליות, חשבו על קיר גלריה עם תמונות קנבס ייחודיות לחלל שלכם. אתם יכולים לבחור תמונות על פי האופי של החלל שלכם, לפי מה שאתם אוהבים ואפילו לשים תמונות אישיות על קנבס. 

באתר 'זכוכית' תוכלו למצוא מגוון של תמונות קנבס לתלייה בכל חלל אומנותי. תוכלו ממש לבחור את התמונות המתאימות לאופי שלכם או למה שאתם מנסים לשדר.

בנוסף, תוכלו למצוא הדפסת תמונה אישית על קנבס במידה ותרצו ליצור קיר משלכם.

אחד הרעיונות העסקיים היצירתיים הטובים ביותר

בוא אגלה לכם את סוד העיצוב. על מנת לעצב בצורה נכונה על פי השיגעון שלכם חשוב לבצע תכנון מראש ולסדר הכל בזווית הנכונה. אם תשימו לעצמכם יעד ותכנון מסודר עבור החלל שלכם תוכלו להתפרע בעיצוב משוגע בתוך הגבולות שהצבתם לעצמכם. יש הבדל מאוד דק בין עיצוב אומנותי לעיצוב מבולגן ולא ברור. אמנות צריכה להיות יפה לעין ולכן חשוב לשמור על גבולות עיצוב ועל אסתטיקה ושמירה על זוויות. רק כך תיצרו עיצוב יפה ומושך לעין.

חלל אמנותי – פסלים, תמונות ועבודות יד

אם אתם באמת הולכים לעצב חלל אומנותי, כדאי מאוד לבצע שימוש בעבודות יד או עבודות חימר על מנת להעביר את המסר הרצוי. אתם לא חייבים להעמיס על החדר במלא עיצובים ואקססוריז. ביחרו את העיצובים שלכם כפי שאתם חושבים שהחלל צריך להיראות. נסו להיצמד לדברים שאתם אוהבים. תעשו לי טובה, אל תסתכלו על יותר מדי רעיונות עיצוב. אם תקראו יותר מדי ותראו עבודות עיצוב אתם תחסמו את היצירתיות שלכם.

ספרים של אמנות –

 

זה טיפ שאני ממליצה לכל חלל אומנותי. אם אתם מעצבים חלל המשמש לאומנות, או סטודיו, קנו ספרים המציגים אמנות ועיצוב. כך תצליחו להעביר מסר ברור על אופי המקום ועל מטרת המקום. בחרו ספרי ביוגרפיה, ספרי עיצוב פנים, ספרי אמנות ועוד. כמובן, בחרו ספרים המתאימים לאופי המקום שלכם.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן