איך לאתר רטיבות בקיר לבד

ציפוי הקצף החיצוני מקובל בדרך כלל כשיטה הטובה ביותר למניעת עיבוי בחלל הקיר, אך ביצועי הלחות של הגישה המפולפלת הכפולה מוטלים בספק לעיתים קרובות בגלל פוטנציאל העיבוי. מים חודרים עלולים לחדור לחלל הקיר ולגרום נזקי לחות בפנים. ניתן לחבר מעטה של מעטפת בידוד נוקשה בחלק החיצוני של הקיר כדי ליצור חלל עבה יותר עם חיבור הבריח הכפול.

מד לחות משתמש בחולשת מחט כדי לזהות נוכחות של לחות בחלל הקיר על ידי קידוח חור גדול. מצלמת IR יכולה לזהות לחות בתוך קיר בתנאים הנכונים. הבדל טמפרטורה, הנגרם על ידי נוכחות של לחות בחלק הפנימי של הקיר, מתרחש בסביבה.

בדוק אם יש כתמים או קמטים ברצפה ובתקרה

ואם אתה מבחין בבעיה, בדוק אם קיימים סימני נזק למים בקירות הסמוכים. כתמים על הקיר שמתקלפים בגלל לחות החדר העצומה לא ניתן לראות רק נזילה כפולה, אלא גם בצינורות. בעיות בלתי נראות כמו נזקי מים יכולות להסתתר מאחורי הקירות, כולל עובש, ריקבון ומפגעי חשמל.

מים בחומרי מסגרת, בידוד וקירות גבס עלולים לגרום לעובש, סכנות חשמליות, ריקבון וקורוזיה. אם קיר נפגע במים, מומחה יכול לקבוע את היקף הנזק ולהבטיח כי ביתכם יהיה בטוח.

נגיעות עובש היא דאגה מרכזית לאלה הסובלים מנזקי מים בקיר בגלל ההשפעות השליליות על בריאות התושבים ועלויות התיקון הגבוהות.

גם אם אתה חושב שאתה יודע את מידת הנזק למים בקיר

חלק דהוי לא אומר לך כלום על מה שקורה בתוך הקיר. יש סיכוי טוב שללא אינדיקטורים אחרים, נזק למים יתרחש בקיר, מה שעלול להוביל לעובש. נזילה של מים עלולה להרוות את הקיר ולגרום לעובש וריקבון.

עובש משגשג בצינורות דולפים ועלול להיתקע על המשטחים הפנימיים המשפיעים על הקיר

אם אתה מזהה עובש על קירות, לוחות קיר או חדרים אחרים בבית, זה אינדיקטור טוב לדליפת מים שלא זוהתה. כאשר מים מטפטפים לקיר מצינור דולף, הרצפה או הסדין נשארים לחים ועלולים לפתח ריח הדומה לקרטון רטוב.

עובש יכול להופיע באזורים עם לחות מוגזמת

כגון חדרי אמבטיה, מטבחים ומרתפים. אם עובש מתרחש על קירות, תקרות, לוחות קיר או באזורים ללא התקנות סניטריות, סביר להניח שמקור הלחות נמצא בקיר. באזורים מסוימים בקיר שלך שבהם מים בורחים, עובש יכול להיות בעל ריח חזק ומעופש.

מטרת גילוי לחות ותיקון נזקי מים

היא לזהות ולהעריך את האזורים היבשים של מבנים ומבנים לפני שהתייבשו חומריהם – תהליך שניתן למדוד, לתעד ולבצע בצורה חסכונית ויעילה. איתור מוקדם של בעיות רטיבות בבתים ומבנים אחרים הוא חובה על מנת למזער את היקף העלות והנזק. במקרים רבים קל להתעלם מבעיות אלה מכיוון שהן מתקדמות עד לנקודה בהן קל לתקן.

עודף רטיבות ולחות עלול לעזוב את סביבת הבניין ומרכיביה ולגרום נזק לחומרי בניין כגון ריקבון

עובש, בידוד מופחת וכשל של חיפויי רצפה, גגות ותומכי קירות. מומחים בבנייה ובייבוש משקם חייבים לקבוע את מקור ונזקי הלחות, את יעד תכולת הלחות הבסיסית ואת יעדי הייבוש.

תנאי חשוב כזה לפיקוח הוא הלחות בבית. אחד הכלים החשובים ביותר בהם מפקחי הבית משתמשים בעת בדיקת לחות עודפת בבית הוא מד הלחות.

מד לחות הוא מכשיר אלקטרוני המסייע בקביעת רמות הלחות השונות בבית. זהו מכשיר המנתח את תכולת הלחות של חומר. מד לחות עובד עם סוג של מצע או חומר בניין כמו עץ או עץ.

מצלמת אינפרא אדום

מצלמת אינפרא אדום זו מגלה לחות בקיר על ידי מערכת אופטית המודדת את אנרגיית האינפרא אדום וטמפרטורת פני השטח. זיהוי עובש – כלבים יכולים למצוא עובש בבנייני מגורים ומסחר באמצעות מצלמות הדמיה תרמיות אינפרא אדום, כמו גם תמונות קצה וחיצוניות של מיקום והיקף נגיעות העובש. בתנאים הנכונים, מצלמת ההדמיה התרמית האינפרא-אדום יכולה לשמש גם כמערכת התרעה מוקדמת לגגות שטוחים הנוטים לשמור על מים אם נשלפים נזילות.

מצלמות הדמיה תרמיות אינפרא אדום יכולות לזהות תנודות טמפרטורה וניתן להשתמש בתרמוגרפיות אינפרא אדום לגילוי הצטברות לחות, עיבוי, הסתננות ונזילה דרך קירות וחלונות, ויוצרים סביבה המעודדת היווצרות עובש.
על מנת לקרוא מידע על איתור נזילות במצלמה תרמית ואיך לאתר רטיבות בקיר לבד ניתן לבקר באתר no-leak.co.il

עודף מים ולחות יכולים לייצר ריח מעופש כאשר הם נספגים בחומרי בניין כמו לוחות

עץ וקיר גבס. חללי קיר, המושפעים מנזקי מים, רגישים במיוחד להיווצרות עובש ולריחות חריפים ועשובים. אם במקרה אתה רואה נזילות מים בקיר, ישנם מספר סימנים שיכולים לעזור לך לזהות אותו.

אחד הסימנים השכיחים ביותר לבעיות לחות הוא קיומו של ריח מעופש חזק. זהו אינדיקטור חזק לפגיעה במים בחומרי בניין המוצנעים מן העין, כמו בידוד בקירות או חללי זחילה שקשה להגיע אליהם ללא עזרה.

במהלך סערה או שיטפון, צינורות פרוצים ומים יכולים לחדור את קירות ביתך. מים עומדים על הקרקע הם סימן ברור לכך שביתכם נמצא בסיכון.

על מנת לקבוע אם משהו רטוב או יבש

אנו יכולים להשוות את האזור הפגוע עם תקן יבש. ניתן למדוד את תנאי הלחות על ידי זרמים חשמליים הזורמים מסיכה אחת לאחרת, ומשתנים בכמות הלחות הקיימת. חובה להסיר לחות לפני שנזק חומרי או עובש או טחב יכולים להתפתח.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן