דירות למכירה בגבעת הרצל

כשעברתי ברחובות העיר הישראלית העתיקה בדרכי לעשות קניות או לבצע סידורים, לא פעם תהיתי אם אני גר ברחוב – דירה בקומה אחת מעל חנות. אני זוכר את הרחוב מלא בחנויות וריח של פירות וירקות טריים, את ריח הקפה וכמובן את קולות החיים.

בעלי בתי דירות מוכרים או משכירים את דירותיהם במחירים נמוכים יותר

אמר. עמוס נעים אמר: "בתל אביב אנו רואים את העסק הקמעונאי הנכון שמאיץ את ערכי הנכסים. לדבריו, במקום בו יש ריכוז גבוה של קמעונאות איכותית כמו מסעדות ובתי מלון, יכולה להיות השפעה משמעותית על מחירי הדירות.

מחיר דירה חדשה מוערך בין 1,500 ל -1.5 מיליון ש"ח (כ -2,000 עד 3,200 דולר) למ"ר

הדירה הראשונה בבניין החדש, דירת שני חדרי שינה ושני חדרי אמבטיה, נמכרה ב על פי סוכנות הנדל"ן, מיליון דולר. דירה שני עם שלושה חדרי שינה, שלושה חדרי אמבטיה, בבניין דירות בן שלוש קומות בקיבוץ אשקלון, נמכרה בחודש שעבר בכ -1.68 מיליון מע"מ, בהשוואה לדירה דומה באותו הבניין ב בפארק ניפה לפני שנה, לדבריו. ביחידה השנייה הדירה בקומה הראשונה בקומה השלישית בבניין עם ארבעה חדרי שינה, שני חדרי אמבטיה ושני מטבחים נמכרה בחודש מרץ בכמיליארד נים (1 – 1 61 מיליון דולר).

משפחות צרפתיות רבות עברו לגור בבניין החדש

בעיקר ישראלים ילידים ותושבים ספרדים. אפילו סטודנטים שלפני כמה שנים שכרו יחידות מסתכלים כעת על הדירות באמצע רוטשילד. דירת שני חדרי שינה בקומה השנייה בבניין רוטשילד נמכרה ב -1.75 מיליון שקל, ודירת ארבעה חדרים עם מטבח, חדר אוכל, שטחי משרדים ובר נמכרה בחודש שעבר תמורת מיליון שקל פחות, ועלותה הייתה כ -1,500 נים (בערך 300,000 $).

ארנונבה, שכונה הגובלת בדרום ירושלים, מחולקת לרבעים מיוחדים במוקד העולם הרוחני. ארנונה גובלת ברוטשילד, בבניין רוטשילד ובשני בניינים נוספים, אחד במרכז ואחד על השני.

האוכלוסייה מגוונת מבחינה אתנית ודתית וגובלת בגדה המערבית

עזה, מזרח ירושלים ורצועת עזה. על פי כלבו, הדירה עולה 1.9 מיליון שקל, וחמישה חדרים שופצו לפני ארבע שנים. בניין 160 מ"ר עם 5 חדרי שינה, 5 חדרי אמבטיה ו 155 מ"ר שטח משרדים, שנבנה בראשית המאה ה -20, בשטח כולל של 2.5 מיליון מ"ר.

בית בן 4 קומות 370 מ"ר שנבנה בתחילת המאה ה -20, בשטח כולל של 1.5 מיליון מ"ר. בית ברמת גן, 280 מ"ר, נבנה ב -10.5 מיליון שקל. גודלה של חלקה זו זהה לבית בעיר ירושלים, אך קטן בהרבה מזה של בית בתל אביב.

שיתוף:

עוד מאמרים:

בניית פרגולות אלומיניום

פוסט זה בבלוג מתעמק בתהליך הבנייה של פרגולות אלומיניום, בוחן את היתרונות שלהן, החומרים בהם נעשה שימוש, והשלבים הכרוכים בבנייתן. מטרתו היא לספק תובנה מפורטת

טכניקות סיפור למצגות בלתי נשכחות

בעולם הדיבור והפרזנטציות בציבור, סיפור סיפורים הופיע כטכניקה חיונית לרתק את הקהל ולהשאיר רושם מתמשך. פוסט זה בבלוג חוקר טכניקות שונות של סיפור שניתן ליישם

בניית אתר תדמית

פוסט זה בבלוג מספק מדריך מקיף כיצד לבנות אתר תדמיתי. זה מכסה הכל, החל מתכנון הפריסה, בחירת הפלטפורמה הנכונה, אופטימיזציה של תמונות ועד הבטחת ממשק

הפקדה ל7xl

בעולם הקמעונאות המקוונת, מציאת ההתאמה המושלמת למידות גדולות יותר יכולה להיות מאבק. בלוג זה מדגיש את '7xl', פלטפורמה המוקדשת להתמודדות עם הפער בשוק עבור בגדי

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן